Tanıtım
-Park Binna-
Beyin cerrahı,tatlı ve samimi,annesi ve babası bir kazada öldü.- Kim Jung-
Beyin cerrahı,yakışıklı ve asil biri,annesi ve babası hayatta.-Lee Hyun-
Hasta,sert biri,kimseyi kolay kolay kabullenmez.-Jung Soon Bok-
Hemşire,arkadaş canlısı biri.-Yi Jae-
Hemşire,biraz kendini beğenmiş biri.-Choi Dae-hyun-
Profesör.Yie Ga-ram ve ChungAe-ri-
Lee Hyun'un arkadaşları-Ghim Jae-Sung-
Binna'nın çocukluk arkadaşı.Binna'nın ağzından
Çocukluğumdan beri sadece beyin cerrahı olmak istedim bütün hayatımı buna adadım.Üniversiteyi başarılı şekilde bitirdim tabi Kim Jung'u görene kadar.Okulda tek rakibim oydu,her zaman beni sinirlendiriyordu.Tabi bunlar eskide kaldı okulun mezuniyetinden sonra onu hiç görmemiştim.Bu olanları düşünürken hastanenin önüne geldiğimi fark etmemiştim.Etrafta kiraz çiçekleri vardı baharda en çok sevdiğim şey buydu.Kiraz çiçekleri,içimi ısıtan sıcacık güneş ve insanları mutlu görmek beni sevindiriyor,bana enerji veriyordu.Hastaneye girdiğimde kendi sorumlu olduğum kata çıktım.Herkes toplanmış birini bekliyorlardı.-Neler oluyor neden kimse işinin başında değil?
Yi Jae-A= sonunda geldin profesör yerlerimizi değiştirecekmiş.Bunun için burda toplandık geldiğin iyi oldu.
-Ne yer değiştirmek mi?
Jung Soon-Bok=Kafasına göre şeyler yapıyor kimse bize ne istediğimizi sormuyor!
Profesör yine nötür yüzüyle bize doğru sakince yürüyordu.Sanki ortada hiç birşey yokmuş gibi davranması insanın sinirini bozuyor.
Choi Dae-Hyun=Vay vay herkes burdaymış güzel.Hastanemize yeni doktorlar geldi ve katlarda eşit sayıda doktor,hemşire yok bu sebeple sizleri eşit şekilde dağıtmaya karar verdim.Doktor Mi ile gurup kuracağız yani hepinizin sorumlusu ben olmayacağım.İtiraz eden var mı?
Kimseden ses çıkmamıştı herkes mecburen kabul etmek zorunda kalmıştı.
Choi Dae-Hyun=Bende öyle düşünmüştüm harika o zaman akşam size gurupları atarım şimdi herkes iş başına derhal.
Profesör gidince herkes birden oflanmaya başlayıp homurdanıyorlardı.Hastanede fazla hasta olmadığı için sadece oturuyorduk.Hastaların muaynelerini yapıp eve doğru gitmek için hazırlanmaya başladım.
Jung Soon Bok=Yemek yemeye gideceğim bana eşlik etmek istermisin?Hem kafanı dağıtırsın.
-Eve gitsem daha iyi olur kendimi pek iyi hissetmiyorum ama sana sözüm olsun.
Jung Soon Bok=Anlaştık eve gidince beni ara merak ederim seni.
-Tamam seni ararım.
Tatlı rüzgar yüzüme vuruyordu.Kendimu nedensizce çok kötü hissediyordum eve doğru yürümeye başladım.Bir süre sonra eve geldim üstümü değiştirip yemek yapmaya başladım.Evde bağıra bağıra şarkı söyleyip yemek yapmak beni bir anda mutlu etti.Tabağımı alıp masaya geçtim telefonumla video izlemeye başladım tam o anda profesörden bir mesaj belirdi.Mutluydum taki o mesajı görene kadar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Doktorum
Mistério / SuspenseAynı üniversiteye giden Park Binna ve Kim Jung o yıllar birbirinden nefret eden iki insandır.Hayatını doktorluğa adamış olan Binna'yı çeşitli şeyler beklemektedir