~29.Bölüm~

10 1 0
                                    

Jung
- Haber verdiğin için çok teşekkür ederim.

Yi Jae
- Benim hayatımı bırak,sen kendi hayatına odaklan.Sen bu kızı gerçekten seviyormusun?

Jung
- Yok ya öyle dalga geçiyorum.Tabikide seviyorum.

Yi Jae
- Heh bana böyle gel,tamam ya o iş bende.

Jung
- Nasıl sende?Hem Binna burda değil Amerika'da.

Yi Jae
- Onu biliyoruz her halde.Kuşlar bana Binna'nın bugün yola çıktığını söyledi.

Jung
- Ama Binna gideli 3 gün bile olmadı,nasıl geri geliyor?

Yi Jae
- Binna hastanede doktor olmadığı için gönderildi.Tabi profesör güvendiği kişiyi Amerika'ya gönderdi.Doktor uçakta yer bulup hemen Amerika'ya uçmuş,Binna'ya gerek kalmadı yani.

Jung
- Peki sen bunu kimden öğrendin?

Yi Jae
- İlla söyleticeksin değil mi?Jung Soon-Bok söyledi.

Jung
- Aa o söylüyorsa kesin doğrudur.

Yi Jae
- Tabi doğru olucak,sonuçta benim sevgilim.

Jung
- Senin sevgilin Jung Soon-Bokmu?

Yi Jae
- Aa doğru ya onuda söylememiştim sana,öğrendin işte.Neyse biz bu işi erkenden halledelim.Size güzel bir akşam yemeği hazırlatayım,ne dersin?

Jung
- Olurda erken değil mi?Oldu olacak kıza evlenme teklifide edeyim.

Yi Jae
- O da güzel olurdu,hem masraftan kaçardık ama şimdi kız daha yeni geldi falan olmaz.

Jung
- Manyakmısın sen!Tabi olmaz,bir de masraf diyorsun bana.Merak ediyorum Jung Soon-Bok seninle nasıl sevgili olmuş.Cimrisin sen,böyle olmaz.

Yi Jae
- Bizim aşkımızdan sanane!Hayret bir şey sen kendi aşkına bak,daha ortada bir şey bile yok ama ben sana ayarlayacağım dur bir bakalım.

Yi Jae birden sandalyeden kalkıp düşünerek yürümeye başladı.Jung ne olduğunu anlamaya çalışıyordu ama pekte anladığı söylenemezdi.Yi Jae ayağa kalkınca o da otomatikman ayağa kalkmıştı.Ne yaptığını anlayınca hastaların yanına geri döndü.

Yie Ga-ram
- Lee Hyun gelebilirmiyiz?

Lee Hyun
- T tabi,gelin.

ChungAe-ri
- Kekemeliğin gitmesi için egzersiz bulduk.

Yie Ga-ram
- Denemek istermisin?

Lee Hyun
- Ta tabi ama i işe yarar mı?

ChungAe-ri
- Denemeden göremeyiz.O zaman bugünden itibaren başlıyoruz,kağıt yanında değil mi?

Yie Ga-ram
- Evet yanımda,merak etme.İnternette hayvan seslerini taklit etmenin yardım edebileceği yazıyordu,bence bu baya eğlenceli.Şimdi şunu tekrarla mee meee.

Lee Hyun
- M mee me mee.

ChungAe-ri
- Bunu denemeye ne dersin?İlk önce burnundan nefes al burnundan ver.Aa bekle beni hemen gelicem,siz diğer egzersizlere devam edin.

Yie Ga-ram
- Peki madem,biz devam edelim.Şimdi burnundan al ağzından ver.

ChungAe-ri koşarak Jung Soon-Bok'un yanına yemek haneye indi.Bir süre nefesinin düzelmesini bekledi,önünde duran pipeti fark etti.

ChungAe-ri
- Unni pipetini alabilirmiyim?

Jung Soon-Bok
- Pipetle ne yapacaksın?

ChungAe-ri
- Lee Hyun'un kekemesinin gitmesi için egzersizlere başladık,bu pipet egzersiz için.

Jung Soon-Bok
- Peki madem,alabilirsin.

ChungAe-ri
- Teşekkürler unni.

Koşarak geri odaya çıkmıştı.Elindeki pipeti gösterip"zafer bizim" imajı veriyordu.

Yie Ga-ram
- Ne yani bütün bu uğraş bir pipet içinmiydi?

ChungAe-ri
- Bir pipetten daha fazlası.Lee Hyun bu pipetle havayı çek.

Lee Hyun dediği gibi yapıyordu,dışarıdan o kadar komik gözüküyorlardıki sanki oyun oynuyorlarmış gibiydiler.Bir süre bu egzersizlere devam ettiler.

Lee Hyun
- Ba bana yardım et ettiğiniz i için çok te teşekkür ederim.

Yie Ga-ram
- Lafı mı olur?

ChungAe-ri Yie Ga-ram'ın koluna yavaşça vurmuştu.

ChungAe-ri
- Gitsek iyi olur,görüşürüz.

Lee Hyun
- G görüşürüz.

Aşk DoktorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin