Hastaneden çıkıp Ghim Jae-Sung ile bir restorana gittik.Akşam saatlerinde kalabalık olması gerekirdi ama restoran boştu,çok şaşırmıştım.İceri girince restoranın içinde mumları yakıldığını, güller ile masanın süslendiğini yerlerde kalpli balonların olduğunu fark ettim.Bu beni çok rahatsız etmişti.Ne kadar Ghim Jae-Sung'u sevsemde ona olan bu sevgim arkadaşım olduğu içindi,aramızda başka hiç bir şey olamazdı.Arkamı dönüp yüzüne baktım,gülümsüyordu.Uzunca gülümseyip konuşmaya başladı.
Ghim Jae-Sung
-Sana olan sürprizimi beğendin mi?Bunun için çok uğraştım,balonları şişirirken boğuluyordum neredeyse.Hiç bir şey söyleyemeden sadece yüzüne baktım.Neden bilmiyorum ama gergin hissediyordum.Kaç yıllık okul arkadaşımın yanında gergin hissediyordum.Elime omzuma koyup "iyimisin?" diye sordu.Bir an refleksle elini ittim.Ne olduğunu anlamaya çalışan bir yüz ifadesiyle bana bakıyordu.Yutkundum ve konuşmaya başladım.
Binna
- Ghim Jae-Sung ne yapıyorsun?Ghim Jae-Sung
- Sana çıkma teklifi ediyorum Binna.Her şey açık değil mi?Seni gördüğüm günden beri çok seviyorum. Artık daha fazla dayanamıyorum,ayrı kalmamızın ne manası var?Sende beni istiyorsun öyle değil mi,beni seviyorsun değil mi?Binna
- Seni seviyorum Ghim Jae-Sung.Seviyorum ama bu sevgi arkadaşça bir sevgi.Sana hiç bir zaman aşık olmadım ben,yanlış anlama diye sana ümit bile vermedim.Ghim Jae-Sung
- Ama ben sana aşığım Binna.Buna engel olabildin mi?Hayır,olamadın!Şimdi ya sevgilim olursun ya da olacaklardan ben sorumlu değilim!Üstüme yürümeye başlamıştı,çok sinirliydi.O üzerime yürüdükçe ben geriye doğru gidiyordum en sonunda sırtım duvar ile birleşmişti.Omuzlarımı sıkıp benimle konuşmaya devam ediyordu.Canımı yakmaya başlamıştı,ayrıca beni korkutuyordu.Hem ağlıyor hemde ellerini omuzlarımdan çekmeye çalışıyordum.Ağlayışım onu sinir etmiş omuzlarımızda bırakıp beni yere sert bir şekilde ittirmişti.Yere düşmekle Ghim Jae-Sung'un da yere düşmesi bir olmuştu.Jung olanları fark edip Ghim Jae-Sung'u dövmeye başlamıştı.Hızla yerimden kalkıp Jung'un kollarından çekistirdim.Daha fazla vurmadan kendini geri çekti.Ghim Jae-Sung yerde baygın şekilde yatıyordu.Jung ile restorandan çıkıp bir banka oturduk.Dönüp bana bağırmaya başladı.
Jung
- Sana o herifi sevmediğimi,onda bir şeyler olduğunu söyledim değil mi!Ama sen ne yaptın onunla yemek yemeye gittin.Ya sana bir şey olsaydı o zaman ben napardım?Binna
- Önüne gelen bana patlıyor zaten.O benim arkadaşım aklımın kenarından bile böyle bir şey yaoacağı gelmezdi nerden bilebilirdim?Jung sinirli bir şekilde bana bakıyordu.Belliki o da korkmuştu ama bu beni azarlayabileceği anlamına gelmiyordu.Biraz daha bankta oturunca beni eve gönderip Ghim Jae-Sung'u hastaneye götürdü.O gece erkenden yatağa gittim gittim ama uyuyamadım.Sabaha kadar tavanı izledim.Sabah olunca yemek yemeden hastaneye gittim.Hemşirelere Lee Hyun'un odada olup olmadığını sordum bana nerde olduğunu bilmediklerini söylediler.Koşarak bütün hastaneyi aradım en son ihtimal vermesemde çatı katına gittim.Çatının kenarında oturup geçen arabaları izliyordu kolundan tutup kapıya doğru çektim.
Binna
- Sen ne yapıyorsun!Ordan atlayacakmıydın yoksa hee?Lee Hyun
- H hayır unni be ben sadece yolu i izliyordum.Te temiz hava canın bana iyi gelec ceğini söyledin.Binna
- Evet ama tek başına çatıya çıkabileceğini kim söyledi?Lee Hyun
- Özür di dilerim unni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Doktorum
Misterio / SuspensoAynı üniversiteye giden Park Binna ve Kim Jung o yıllar birbirinden nefret eden iki insandır.Hayatını doktorluğa adamış olan Binna'yı çeşitli şeyler beklemektedir