~3.Bölüm~

44 6 0
                                    

Lee Hyun'un ağzından

Sabah okula gitmek için hazırlandım.Aşağı annemi görmeye gittim.Yine koltuğunda oturmuş dizi izliyordu.

-Anne kahvaltı hazırlamadın mı?

Gözlerini televizyondan ayırıp sert bir ifadeyle yüzüme baktı ve dudaklarını aralayıp konuşmaya başladı.

Lee Hyun'un Annesi
-Hazırlamam mı gerekiyordu!Paran yokmu git dışarıdan ye ayrıca çıkarken sessiz ol televizyonu duyamıyorum.

Gözlerini benden ayırıp dizisini izlemeye devam etti.Ona inat kapıyı sert bir şekilde kapatıp çıktım arkamdan bağırmaya başladı.

Lee Hyun'un Annesi
-Seni aptal beyninde anlama sorunumu var!

Umursamadan okula doğru kulaklığımı takıp yürümeye başladım.Masmavi gökyüzü,sıcacık güneş beni rahatlatıyordu.Ben şarkıya dalmışım bir de baktım ki okulun önündeyim.Kimseyle muhatap olmadan sınıfa çıktım.Merdivenlerden yukarı çıkarken arkadaşımla karşılaştım.

Arkadaşı
-Günaydın,nasılsın?Seni dün çok aradım neden cevap vermedin?

-Dün eve gittiğim gibi uykuya daldım görmedim özür dilerim.

Arkadaşı
-Önenli değil iyi olmana sevindim.Sınıfta görüşürüz.

Kafamı tamam anlamında onayladım.Merdivenlere bir adım attığım ana birden çift görmeye  başladım.Biraz bekledikten sonra geçti.Sınıfa doğru yürüdüm.İlk dersim ingilizceydi.

Bayan Emilia
-Lee Hyun ayağa kalk ve kitaptaki paragrafı bize oku.

Herkesin bana baktığını anlamıştım yavaşça ayağa kalkıp kitabı elime aldım ve paragrafı okumaya başladım.Derin bir enfes alıp kitabı masaya bıraktım ve yerine oturdum.

Bayan Emilia
-Lee Hyun bu aralar az kitap okuyorsun galiba.Paragrafta sürekli kekeledin.Lütfen daha fazla çalış.

Lee Hyun
-Peki efendim.

Zil çalınca arkadaşımla bahçeye yürümeye çıktık.Temiz havayı içimize çekmek bize özelliklede bana çok iyi gelmişti.

Arkadaşı
-Hey,bugün birlikte yemek yemeye gidelim mi?

Lee Hyun
-Tamam olu-aaaaaa

Arkadaşı
-Neyin var?

Birden başıma ağrı saplanmıştı.Ama bu ağrı dayanılmazdı sanki beni öldürecekti can çekişiyordum.Daha sonra yanıma öğretmen geldi.Geçici bir ağrı olduğunu düşündüğüm için unursamadım.Akşam yemek yedikten sonra eve doğru istemeye istemeye yürüdüm.Kapıyı açıp odaya gidecektim ki annem konuşmaya başladı.

Lee Hyun'un Annesi
-Hey hey hey dur orda bakalım.Bugünün hesabını vermeden nereye gidiyorsun!

Yüzüne sadece öylece bakmıştım.Eğer ona karşılık versem daha çok bağıracaksın konuşmamak en iyisiydi.

Lee Hyun'un Annesi
-Her neyse seninle şuan uğraşamam.Dizimin tekrarı var odana git ve ortalıkta gezinme.

Yavaş yavaş odama doğru gidiyordum ki ayaklarım birbirine dolandı ve kafamı bir yere çarptım ondan sonrası karanlık...

Aşk DoktorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin