~27.Bölüm~

16 3 0
                                    

Jung profesörün yanından ayrılıp ChungAe-ri ve Yie Ga-ram'a olanları anlattı.Toplaya bildiği bütün fotoğrafları alıp Lee Hyun'un odasına gitti.Lee Hyun yatakta oturuyordu sonra kafasını kapıdan tarafa çevirdi.

Jung
- Selam bücür,beni gördüğüne sevdin değil mi?

Lee Hyun
- Bü bücürmü,siz ki kimsiniz?

ChungAe-ri
- Ne yani bizi hemen unuttunmu?Ne kadar ayıp Lee Hyun.

Lee Hyun
- Sizi ta tanımıyorm.

Yie Ga-ram
- Hadi ama yanına gelip seninle arkadaş olduk,birlikte yemek yedik,hiç mi hatırlamıyorsun?

ChungAe-ri
- Hatta birlikte çatıya çıkıp yıldızları seyrettik,bahçede Binna unniye çiçek topladın,hiç birini hatırlamıyormusun?

Lee Hyun
- Binna u unni kim?

Jung
- Baştan mı anlatmaya başlasak?Sürekli reklam giren filimleri gibi oldu böylede.

Yie Ga-ram
- Jung oppa başlasana anlatmaya.Biz neler olduğunu bilmiyoruz.

Jung
- Hee doğru doğru.Pişt pişt bücür biraya bak,televizyona değil bana sadece bana bak.Bütün dikka-

ChungAe-ri
- Jung oppa başlayana anlatmaya hepimiz seni bekliyoruz.

Yie Ga-ram
- Lee Hyun zaten seni dinliyor oppa.

Jung
- Tamam niye üzerime geliyorsunuz?Profesör Mi bir taraftan siz bir taraftan bu ne böyle ya!Neyse şimdi tatlı bücür sen okuldayken başın dönmüş,konuşma bozukluğun ortaya çıkmış ayrıca buyüzden kekeliyorsun.Neyse bir gün okuldan geldiğinde evde bayılmışsın.Annen ambulansı aramış sonra seni buraya getirdiler.Ortaya çıktı ki beyninde ileri seviye kötü huylu tümör var ama korkma yani.Neyse sonra Binna unni dedikleri kişide seni tedavi eden doktor şuan tabi burda değil ama yakında gelir.Ayrıca o annende seni ilk günden burda terk edip gitti,bize az çektirmemişti.ChungAe-ri ve Yie Ga-ram ile arkadaşsın,burda tanıştınız.Üçünüz çok iyi arkadaşsınız.

Lee Hyun birden ağlamaya başlamıştı. Jung anlamayan gözlerle ChungAe-ri'ye ve Yie Ga-ram'a bakıyordu.İkiside Jung'a sinirli bakıyorlardı.

Jung
- Ben ne yaptım,neden bana öyle bakıyorsunuz?

ChungAe-ri
- Oppa kıza her şeyi birden söyledin ya hani.

Yie Ga-ram
- Kız annesinin onu terk ettiğini bile bilmiyordu ama sağolsun sen her şeyi bir anda söyleyince öğrenmiş oldu.Sağol oppa.

Jung
- Yani yine suçlu ben oldum,harika.

ChungAe-ri
- Bizi suçlayamayacağına göre oppa.

Jung derin bir of çekip Lee Hyun'a döndü.Onu sakinleştirmeye çalışıyordu ama işe yaramıyordu.

Jung
- Bak bücür çok özür dilerim gerçekten hadi affet.Haa bu böyle olmayacak ben gidiyorum.Size bol şans benim küçük yardımcılarım.

Yie Ga-ram
- Heyyy oppa nereye gidiyorsun!

ChungAe-ri
- Yaa oppa bizi böyle bırakma,kime diyoruz alooo oppa!Haa resmen kaçtı.

Jung ortalığı karıştırıp kaçmıştı.Chung Ae-ri ve Yie Ga-ram Lee Hyun'un ağlamasının bitmesini bekliyorlardı.İçeriye profesör Mi girdi.

Profesör Mi
- Burda ne oluyor çocuklar,Lee Hyun neden ağlıyor?

ChungAe-ri
- Sağolsun Jung oppam ağlattı.Hatırlasın diye her şeyi bir anda söyledi.

Yie Ga-ram
- Annesinin onu terk etmesi de dahil profesör. Resmen az önce kaçtı.

Profesör Mi
- İşleri toparlasın diye yolladın o işleri saha kötü yapmış.Elimden çekeceği var.Hey Lee Hyun biraz sakin ol.

Lee Hyun
- S sen kimsin te teyze?

Profesör Mi
- Teyze meyze ayıp oluyor ama.Beni hiç bulaştırmayın size güveniyorum çocuklar.

Yie Ga-ram
- A a ama profesör. Offf o da kaçtı.

Profesör odadan çıkınca Lee Hyun sakinleşmişti.İkiside Lee Hyun'a odaklanmış ağlayıp anlamadığını kontrol ediyordu.

Lee Hyun
- B bana o kadar şe şey anlattı,doğru o olup olmadı dığını nerde  bi bileceğim.

ChungAe-ri
- Ya sen bizden yeterki kanıt iste.Elimizde fotoğraflar var,bak.

Lee Hyun tek tek incelemeye başladı.Binna,Jung Soon-Bok,Jung,Profesör Mi, Choi Dae-hyun,Yie Jae hatta Ghip Jae-Sung ile fotoğrafları vardı.İlk önce fotoğraflara sonra ikisinin yüzüne baktı Lee Hyun.Hatırlayamasa bile her şeyin doğru olduğunu anlamıştı.

Yie Ga-ram
- Bize şimdi inandın mı?

Lee Hyun
- E evet,size i inandım.

İkiside derin bir nefes almışlardı.Lee Hyun'u daha fazla yormamak için odalarına gittiler.

Aşk DoktorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin