Petric, iri kollarını göğsünde bağlamış yüzünde aşağılayıcı bir tavırla; boyu kadar silahı kucaklamış olan Cevza'nın titreyen bacaklarına ve kollarına bakındı. Keskin gözleri onun hedef alanındaki kurşunlarının isabet ettiği noktalarda gezinip sonra tekrar kıza döndü.
"Hareket eden canlıları vuracaksın Cevza," dedi usulca. "Ölmüş olanlara tekrar tekrar ateş etmenin sana hiçbir yararı dokunmaz değil mi?"
"Deniyorum," diye mırıldandı igna, dişlerinin arasından. "Yoksa meftayla bir derdim yok."
"Ayrıca kolların çok..." dedi ve iki büyük adımla genç kıza yaklaştı Petric. Uzandı ve koşturmaktan terlemiş, silah tutmaktan cansızlaşmış kollarından tekini kavradı. Bileğinden tutup kaldırınca Cevza silahı tek elle taşıyamayarak düşürdü. Henüz buna öfkelenmesine vakit kalmadan Petric, tuttuğu kolu 'çat' diye kırıverdi ve dudak bükerek bıraktı.
Gözleri önünde kolu ters L şeklini alan Cevza'nın gözleri şaşkınlıkla açıldı. "...Çok güçsüz. Kollarını güçlendirmelisin." Aynı sesle kendiliğinden yerine oturan kemiğinin ardından Cevza'nın küfrü yüksek notadan duyuldu.
"Hangi akla hizmet silahları bu kadar ağır yaptınız?"
"Selemerçe özünü topraktan çekebilmesi için büyük kapsüllere sahip olması gerekiyor." Cevza, kendiliğinden topraktan enerji çeken silahın yalnızca Selemerçe'nin değil, kendi enerjisini de sömürdüğünü düşünüyordu. "Savaş alanında durup, lav toplarını yenileyecek vaktin olmayacak ama zaten sen, bilekliklerle de iyi bir atış yapamadın."
Petric keskin hatlara sahip çenesiyle, birkaç saat önce Cevza'nın odağını toparlayabilmesi için bileğe yerleştirilen bir bileklikten ibaret olan, lav püskürten silahın alanını işaret etti.
Pekâlâ, Cevza ateş etmek konusunda epey bir sıkıntı yaşıyordu ve artık bunu inkâr edebilecek bir noktada değildi.
"Kollarını güçlendirmen için," diyerek eliyle Sumo Bölgesi'nin sınırları içinde, Mii'er Kalkanlarının önünde bulunan bir antrenman sahasını gösterdi. "...Seth ile fiziksel dayanıklılık teslerine girmen gerekiyor. Onunla konuşurum ve derslerinin üç günde tamamlanmasını sağlarım."
"Kollarımı güçlendirdikten sonra atışlarım iyi- Bir dakika üç gün mü?"
Petric başıyla usulca onayladı.
"Seth'in dersleri en dört ay sürüyor Petric."
"Bu bilgiye sahip olman güzel Cevza ama işine yaramayacak bilgileri o güzel aklında fazla bulundurman sana pek bir yarar sağlamaz."
"Ne... Sen..." Cevza silahını bir kenara atıp "Tamam," dedi usulca. Petric'in emrini yerine getirmeyecek kadar aptal değildi, ne de olsa o uzmanlardandı.
"Sonra da bir göz muayenesinden geçmeni istiyorum. Uzman Tunishgare akşamları şifa binasında oluyor, Vasilissa'nın bazı araştırmalarını tamamlaması gerek. O sana bir bakacaktır, vaktini ayırabilmesi için önceden haberdar edeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SELEMERÇE Serisi: Esir Ruhlar I-II-III
Fantasy*WattpadFantasyTR ÖNERİYOR! - Alternatif Dünyalara Yolculuk LİSTESİNDE! Akaf'ın gözdesi, Selemerçe'nin esareti altında yaşayan, ölümü yaşam sanan ve saf arzularla dolu eşsiz bir ırk... İgnalar... Güneş'in noksan noktasına ihanet eden, toprağa can ve...