❦15❦

6 2 0
                                    

Amai: Dani?

Daniel: Senin yüzünden. SENİN YÜZÜNDEN BU HALDEYİM!!

Amai: (geriye doğru yürüyerek) Ben sana hava yağmurlu olduğu için buluşamayacağımızı söylemeyi unuttum değil mi?

Daniel: SENİN YÜZÜNDEN YAĞMURA TUTULDUĞUM YETMİYOR GIBI, ÇOCUKLARIN YAPTIĞI KUMDAN KALENİN ÇAMURUNA DÜŞTÜM!

Amai: Bak bi otur güzelce konuşalım canım arkadaşım.

*Geriye doğru giderken Daniel de sinirle üstüme gelmeye devam ediyordu. Belim sert bir şeye çarpınca elimle arkamı yoklayıp Daniel'e gülümseyerek baktım.*

Amai: Bak bi dinlesen her şey çözülecek... inan... bana.

Daniel: Dua et hamilesin. Yoksa senin gırtlağına yapışırdım. Bebeğinin hatrına bir şey yapmıyorum. Ama mümkünse doğum yapana kadar gözüme gözükme.

*Sinirle bana bakarken yavaşça gülümseyerek Daniel'e baktım. Ama yani insanlık hali unutmuş olama mıyım. Ayrıca çamura düşmesi benim suçum mu. Bahtı karaysa ne yapabilirim ama? Daniel yan dönüp herkese baktı, o sırada Charles eliyle yukarıyı göstererek konuştu.*

Charles: Banyo yukarıda, istersen gidebilirsin.

Daniel: Teşekkür ederimm. Şey havlunuz var mı?

Juliet: Ben getiririm.

Daniel: Teşekkürlerr.

*Az önce içinden şeytan çıkan adam bir anda meleğe dönüşüp Juliet'le birlikte yukarıya çıktı. Derin bir nefes alıp vererek kapıyı geri kapatıp içeriye geçtim. Julien ve Charles'de eski yerlerine oturup bana bakıyorlardı.*

                      ◇SAKURA◇

Sakura: Ama oraya bir çok kez baktım demişti.

Dean: Evet baktım.

Zahar: Ama ben yine de orada olabileceğini düşünüyorum.

Venüs: Nasıl?

Zahar: Şöyle ki. Zaten uzun bir süre Dean'ın oraya bakacağını tahmin etmiştir. Lakin şu an bakmadığını biliyor. Amai ile kafede konuşurken fotoğrafınızı çekip size gönderdi. Bu demek oluyor ki seni takip ediyor ve oraya gitmediğini de biliyor. Yani aramızda hiç görmediği birisinin oeaya gitmesi ve kontrol etmesi lazım.

Leo: Takip ettiğine göre buradaki herkesi de görmüş olması lazım.

Sakura: Doğru. Bu evdeki hiç kimse buna uygun değil.

Dean: Jane gil? Yani onları görmüş olacağını sanmıyorum.

Venüs: Yine de işi biraz sağlama alalım. O eve nadiren hiden bir aile üyesi var mı?

Sakura: Galiba Bong-Cha. O nadiren gidiyor, sevgilisiyle aynı evde kalıyor.

Zahar: O zaman onu görme ihtimali daha azdır. Ama o bunu yapabilecek birisi mi. O eve gidip kontrol edebilir mi?

Sakura: Tabiki de. O bir Leonidas.

                     ♧Bir Süre Sonra♧

[Sakura: Ne demek yapamam?!

Bong-Cha: Canıma susamadım ben.

Sakura: Ya seni şişe batırıp kızarmış tavuk gibi pişirecek değil BongBong. Sen bir Leonidassın kanlarında tehlike var. Kendine gel!

Bong-Cha: Offf. Eğer Amai ablam kabul ederse kabul ederim. Tamam mı?

Sakura: Ya sen ona mı bağlısın?

❦𝕬𝖒𝖆𝖎'𝖘 𝕾𝖙𝖔𝖗𝖞❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin