Küçük bir intikam

182 157 23
                                    

Nüket zamanın nasıl geçtiği anlamadan yorgun argın yatağına girdi. İşe gitmek için gün ağarmadan kalması gerekmekteydi.İçindeki terk edilme acısı biraz olsun hafiflemişti.İş ona bu konuda daha da yardımcı olmaktaydı.Gün ağarmadan kurduğu saat çaldı.Saçları darmadağın ,yüzü gözü şişmiş bir halde yataktan kalkıp hazırlandı. Yeni bir gün yeni bir yaşamında başlangıcı olsun dedi içinden. Koridordan odasına doğru giderken o arada salonun ışığının açık olduğunu fark etti . Yeni emekli olmuş babası salonda gazete okumaktaydı.

"Sabahın bu erken saattinde uyanmışsın baba."

"Evet,kızım yılların alışkanlığı olmalı işe gitme vaktim geldiğinde gözlerim hemen açılıyor bu duruma ben de anlam veremiyorum kızım."

"Seni anlıyorum baba kolay değil yıllarca sabah kalkıp ,işe giden biri için bu durum. Bu arada arabanı alabilir miyim ? Doğrudan şubeye gitmem gerekiyor."

" Tabii ,anahtarın yerini biliyorsun.Kapının yanındaki dolabın ikinci gözünde."

"Evet ,biliyorum baba çok sağol."

" Hala ortalık karanlık dikkatli sür."

" Tamam ama sen de yatağına geri dönmelisin biraz emekliliğini tadını çıkarmalısın babacığım."

"Bende çok istiyorum ama alışkanlıklardan kolay vazgwçil miyor Nüket 'ciğim yine de nasihat için." teşekkür ederim kızım."

"Görüşürüz ,baba"

" Dikkatli ol."

Nüket arabayı aldı ,henüz gün ışımadığından alacakaranlıkta işe gitti.
İstanbul Beyoğlu' na yeni açılacak şubeyi teftiş etmek için yola koyuldu. Yeni şubeye geldiğinde çalışanların onu kapıda karşıladıklarını görünce önce biraz şaşırdı ama bu durum bir taraftan da hoşuna gitti.İçeri girdiğinde önce oraya buraya koşturup eksiklikleri belirledi. Duvarda yer alan panoları silmeleri için personeli uyardı.Kahve makinelerini açılıştan birgün önce açmaları gerektiği üzerinde durdu ve çalışanları teker teker tembihledi. Kahve kolilerinin sayımını yaptığı esnada telefonunun çaldığını duydu.

Çantasını açtı ve telefonunu çıkardı.Telefonuna mesaj gelmişti. Arkadaşı Suna Murat' ın İntagram 'da yeni kız arkadaşı ile çekilmiş fotoğraflarını Nüket 'e atmıştı.

Nüket uzun zamandan sonra ilk kez bu ilişkiyi düşünmeden bir güne başlamıştı ki Suna' dan gelen bu mesajla eski bunalımlı haline geri döndü.

Nüket fotoğrafları görünce şok oldu.Kahve kolilerini bir kenara bıraktı, bir tabure alıp oturdu. Önce sessizce duygularını tarttı.İçinde bir savaş vardı. Yenilginin ihanetin savaşırdı bu .Yıllarını sevdiği ,duygularının baş köşesine aşk adı altında oturttuğu bu adam her bir anısını her güzel duygusunu kirletmişti. İçindeki bu düşünceler onda depremler yaratırken bir anda kendine geldi ve hemen Suna 'yı aradı.

" Bunlar ne Suna ,sen ne düşünüyorsun bu fotoğraflar konusunda?

"Murat' ın gerçek yüzü bu. Seninle neden ayrıldığını çok merak ediyordum
Bu yüzden intagram' da arayıp durdum ona ve kız arkadaşına ulaştım.
İkisinin sarmaş dolaş olarak çekildiği fotoğraftaki yerler senin onu götürmek istediğin yerler değil mi? Murat gerçekten aşalık herifin teki.Her zaman böyle miydi?"

Nüket 'in içindeki savaş bu sözlerden sonra daha fazla dayanamayıp göz yaşlarına yansıdı ve Nüket kendini sıkmayı bırakıp ağlamaya başladı.

Nüket' in başından aşağı kaynar sular dökülmüştü tüm duygularına . Beş yılını verdiği, acısını, tatlısını paylaştığı bu adam genç ve güzel bir kız bulmuş ve onu terk etmişti. Suna' ya konuşacak durumda olmadığını söyleyip telefonu kapatmayı tercih eden Nüket kendini şubenin tuvaletine attı.Göz yaşları Murat için değildi. Sevgiye verdiği emek içindi ,boşa giden beş yılı ve aptal yerine konduğu içindi.

Nüket şoku üzerinden attınca işte olduğunu düşünüp kendini bir an önce toparlaması gerektiğini fark etti. Göz yaşlarını sildi ,gözlerindeki kızarıklık geçmesi için gözlerini su ile yıkadı. Üstünü başını aynanın karşısında düzeltip tekrar kolilerin başına döndü. Canı sıkkın da olsa işini düzgün yapmalıydı.Ne kadar çabalarıyla da teftişi kısa sürede bitirip bir an önce eve gidip yalnız kalmak istediğinden kendini alıkoyamadı. Teftiş evrakları üstünkörü doldurdu ve eve gitmek için taksiye bindi. İş yerine dönmesine gerek yoktu çünkü bugünkü görevi yeni açılan bayinin teftişiydi.

Akşam olduğunda intagram' daki fotoğrafları tek tek inceledi sonra yaklaşık bir dakika önce atılan fotoğrafı gördü. Fotoğraf bir restoranta çekilmişti. İncelemeye başladı, tabakları üstünde Emirgan Restorant ifadesini okudu ve arabayla doğruca oraya gitti.Restoranta dışarıdan göz gezdirirken cam kenarında yeni sevgilileri gördü. Çok mutlu bir şekilde kadeh tokuşturmaktaydılar.Nüket çok öfkelenir ve intikam almak için plan yapardı.

Murat'ın araba anahtarının numarasını bildiği için otopark görevlisinden arabanın içinde bir şey unuttuğunu söyleyerek anahtarı görevliden aldı. Murat' ın arabasına bindi ve rujunu ve ince çoraplarını ve iç çamaşırı yan koltuğun altına attı,arabadan inip ,anahtarı tekrar görevliye geri verdi.

Nüket bir duvarın arkasına saklandı ,Murat ile sevgilisi Sultan' ın restorantan çıkmalarını beklemeye başladı.Bir saat sonra Murat sevgilisini koluna takmış restorantan çıktı ,kız ona "Sanırım sarhoş oldum aşkım ."dedi.Murat da yorgun musun ? diye karşılık verdi.Kız yürüyemediğini belirterek Murat' a naz yapmaktaydı. Bir taraftan cilveleşmekteydiler. Murat kızın yürüyemediğini söylemesi üzerine zavallı bebeğim,eve gidelim bacaklarına masaj yapayım . diyerek ona karşılık verdi.
Kız bir kenarda beklerdi.Murat arabanın anahtarını ve park ücretini ödedi. Arabayı açınca sevgilisi yan koltuğa oturdu ve Nüket'in bıraktığı ruj ve iç çamaşırlarını buldu.
Murat arabaya biner binmez kız hesap sordu.

" Bu ne Murat ?"
Murat anla  veremedi "Ne ?"
"Bana ihanet mi ediyorsun?"
" Bu ne?"
"Nerden bileyim seni aşalık herif?"
Sultan sinirden alnını kaşımaya başladı ve Murat ' a tokat attı.
"Sultan benimle nasıl böyle konuşabiliyorum?"

"Saygı sadece yaşa gösterilmez.Normalde senin gibi zavallılarla çıkmayı bile düşünmem.Seninle sadece birkaç kez çıktım çünkü beni rahatsız etmeyi bırakmayacaktın.Anlıyor musun?
Aman Tanrım ! Ne berbat bir gün." diyerek Sultan arabadan inmeye kalkınca Murat onu durdurmaya çalıştı . Ama ne fayda Sultan bir daha bana sakın dokunma diye Murat 'a çıkıştı.
Murat Sultan ın bu hallerine şaşırıp kalkıp." Sen gerçekten bu musun? Yani,inanamıyorum."
"Aman Tanrım!!! Ben gerçekten böyle biri olabilirim ama kimseye ihanet etmem.Aman Tanrım ,kendinden utanmalısın. "
Bu cümle Murat 'ın yüzüne bir tokat gibi inmiştir.
" Sadece genç olduğum için bana bu kadar takıldın. "
"Benimle böyle konuşmayı bıraksan iyi olur. "
"Daha da devam edersem benden bir sürü küfür duyacaksın."

Murat, bu sözlerle şoka girer ve ukala bir gülüş takındı.Sultan'a gençsin ama kendini bilmen lazım diyerek sinsi bir bakış attı.Sultan bu sinsi bakışa daha fazla tahammül edemedi "sakın bana öğretmenlik yapmaya kalma pislik adam ,yanıma bile yaklaşma ,yakınlaşırsan seni ofis arkadaşlarına şikayet ederim şeklinde cevap verdi ve arabanın kapısını hızlıca çarpıp gitti.Murat aslında Nüket' e ettiğini bulmuştu. Hayat tekrarlardan ibaretti. Nüket'te küçük intikam planında başarıya ulaşmasıyla gururla arabasına gitti.

KIRMIZI ŞEMSİYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin