Yağmur damlalarını sokaklara ,çatılara ,nehirlere akıttıkça onların ayakları o suyun içinde heyecandan sanki uçacak gibi sekiyordu. Su damlacıkları Erkan' ın konuşması esnasında sanki başka yöne akıyordu. Erkan bu büyülü an içinde Nüket e " çok ufaksın bu kadar ufak olduğunu bilmiyordum.
"Ben o kadar ufak değilim boyun ortalama ."
"Sen ufak olsan da iyi yumruk atıyorsun."
"Beni bu şekilde tarif etme ."
şeklinde konuştular bu arada şakalar hava da uçuştu. Sonra Erkan bu büyülü andan bir daha yaşamak istercesine Nüket 'i sinemaya davet etti.Nüket "uzun zamandır sinemaya gitmedim."dedi.Bu anlık konuşma bile aralarındaki o büyülü anı bozamamıştı.Yağmurda ıslanmamak için yan yana yürümek zorunda kalıp aşkın akan damlaları ile sulanmış gönüllere sahip olmuşlardı. Sarmaş dolaş olmak su ile dans gibiydi. Su onlara aşkın kapısını açmış kırmızı şemsiye ise onları dışarıdaki herkesten ayrı bir mekana sürüklemişti.Yağmur dindiğinde şemsiye aşkın tarifi gibi Erkan tarafından Nüket' e sunulmuştu.
O andan sonra Erkan bir taksi çağırdı beraber taksiye bindiler Nüket in evine yakın bir yolda indiler.Gece karanlığını yola çoktan salmıştı. Yürüdüleri yoldan arada bir araba geçiyor ve yolu anlık aydınlatıyordu. Ayın ışığından yol kenarındaki ağaçların gölgesi sanki bir dev gibi görünüyordu. Bu ıssız yolda ikisi yan yana yürürken bile Nüket kendin nedense çok güvende hissetti, aralarındaki bu dile gelmemiş çekim ona Erkan 'a güven duyması için yeterli geliyordu. Yaklaşı on beş dakika yürüdüler ve eve yaklaştıklarında Erkan "sanırım eve geldik "dedi
.
"Evet ,geldik zaten baya geç oldu. Sen de istersen git ."
Senin eve girdiğini göreyim o zaman giderim ." Erkan Nüket' i eve sağsalim göndermek istiyordu.Nüket evin kapısını açtı ve Erkan 'a bugün için teşekkür etti.O da görüşürüz ,güzel rüyalar gör diye seslenip arkasından elini de kaldırarak selam verdi.
Erkan evine geldiğinde Nüket' in gizliden çektiği cep telefonundaki fotoğrafını açdı , odanın ışığı kapattı ve saatlerce onu düşündü. Ondan ne zaman ayrılsa onu sürekli özlediğini fark etti.
Nüket bu fotoğrafta başını omzuna dayamış şekilde uykuya dalmıştı.Erkan Nüket in fotoğrafına baka baka nasıl uyuduğunun bile farkına varamadan uyuyadaldı.
Nüket ise güzel bir akşam geçirmenin mutluluğuyla leptopta yarın ki raporunu yazdı.
Nüket daha önceki sabahlar gibi mutsuz uyanmamıştı. Dünün büyüsü hala üstündeydi. Yatağından kalktığında baş ucunda kırmızı şemsiyeyi görünce yüzünde mutlu bir tebessüm oluştu.
Çünkü Erkan hayatına bir güneş gibi doğmaya başlamıştı .Onun için artık Murat bir anlam ifade etmiyordu. Tüm bunları sihirli bir dünyanın içine adım atmasını sağlayan Erkan bir günde başarmıştı.
Her zamanki gibi üstünü giyindi .Bu defa direk şirkete gitmek yerine kafesinin açılışını yapmayan müşterisinin evine gitti. Kapının ziline üst üste bastı ama müşterisi kapıyı yine açmadı. Ya evde yoktu ya da bilinçli olarak açmıyordu.Nüket' te adamın kapısının üzerine bir not bıraktı.Notta"Bu size son ihtarımdır.Sizden haber almazsak şubeyi kapatmak zorunda kalacağız. "yazdı ve şirkete gitmek için apartmanın merdivenlerinden yavaş adımlarla indi ve arabaya bindi.
Nüket gittikten sonra adam kapıyı açdı ve kapının üstündeki notu gördü ,okurdu ve tekrar kapıyı kapatıp evinin içine girdi.
Nüket arabaya bindiğinde telefonu çalınca arabayı hareket ettirmeden telefonun çantasından çıkarıp eline aldı arayan Erkan dı. Hemen telefonu açtı.
" Ev de misin işte misin?"
"ikisinde de değilim ,yolda gelirken bir yere uğramam gerekti . Ne oldu?"
"Bir kahve uzmanının yaptığı bir bardak kahve çok iyi olurdu."
Beyefendi önce benden randevu almanız gerekmektedir."
"Çok zorluk çıkarmıyor musun?"
"Zamanım değerli ,bilmiyor muydun?"
"Sabah saatleri olduğu için henüz ayılamadın herhalde."
"Hemen geliyorum ,beni orada bekle"Nüket telefonu kapatı ,hızlıca arabayı çalıştırdı ve şirkete gitti. Çünkü Erkan Binanın en üst katında yer alan peyzaj çalışması yapılmış etrafı çiçek ve ağaçlarla örülmüş çatı üstü bahçe de elinde kahvesiyle Nüket' i beklemekteydi.
Nüket ile Erkan heyecanlar içinde ayakları yerebasmadan birbirlerine koşarken ,Murat avukatlık bürosunda adli işlerle uğraşıyordu. Bir dava da diyerine koştuğunu esna da Nüket' in babası Necati Bey Murat 'ı aradı."Umarım ,rahatsız etmiyorumdur."
"Hayır ,hiç sorun değil Necati Bey."
"Bugün zamanın var mı diye merak etmiştim."
"Evet var tabiki de siz ararsınız da ben gelmez miyim efendim?"
"Eğer önemli bir davan yoksa bize gelmeni isteyecektim."
"Büyük bir dava var elimde meşgulüm ama mutlaka akşama geleceğim efendim."Murat bu konuşmadan çok mutlu olmuştu.Acaba bu sayede Nüket ile tekrar barışabilir miydi?Bu akşamki buluşmayı mutlaka kendi lehine döndürmeliydi. Mutlulukla işine geri döndü.
Necati Bey karısı Nimet Hanım ın ısrarı üzerine Murat ı aramıştı. Aslında çok da aramak istememişti .Karısının ısrarına daha fazla dayanamamış kısacası mecbur kalmıştı. Zaten Nimet Hanım da Necati Bey telefonla konuşurken telefonun dibinde ne konuştuklarını dinlemişti. Kocasına sürekli "mutlaka gelmesini söyle "diye ısrar edip durmuştu.
Necati Bey telefonu kapattıktan sonra da ne dedi ne dedi ,geliyor mu ? Geliyorsa bir an önce yemek hazırlamaya başlamalıyım . Of Allah ım elim ayağım birbirine girdi.diye kendi kendine söylendi.Necati Bey " Merak etme geleceğini söyledi ,sen bir an önce hazırlıklara başla. "dedi. Bu konuşmanın üstüne "Nüket 'e haber versem mi acaba "diye aklından geçirdi .Sonra da " Ne de olsa onlar birbirleriyle konuşurlar aramama gerek yok." dedi kendi kendine.
Nüket şirkette geldiğinde önce ofisine çıktı. Bilgisayar da yapması gereken işlemleri yaptı.Offisler açık bölmeler bölünmüş alanlarda oluştuğu için Ayşen le selamlaştı. Ayşen ise çok mutluydu çünkü Erkan ile görüşmeye başlayacaktı ve Erkan ın arkadaşı onu pizza yemeğe çağırmıştı.Bu da Ayşen i çok daha mutlu etmişti.
Ayşen kendine çok iyi bakan bir kadındı. Güzel olmak en önemli hedefiydi. Vücudu da buna müsaitti yediğine içtiğine dikkat eder az bir kilo alsa hemen rejim yapardı.Erkan ın pizza yeme teklifi onu mutlu etse de o bu tür yemeklerden genelde uzak dururdu.
Kilo alıp almadığını Nüket e sordu.Nüket ise "hiç farkında değilim bence aynı durumdasın yani fazla kilo yok "deyince rahatladı.
Nüket iş yoğunluğundan Erkan ın yanına gidemedi. Ona gelmeyeceğini belirten bir mesaj attı.İşler bittiğin de Ayşen pizza yemeğe gitmek için iş yerinden ayrıldı. Nüket
Ayşen in arkasından sinirli sinirli baktı. Ayşen ,Tarık ve Erkan ın pizza yemeğe gideceklerini bildiği için kıskançlık krizine girdi ve yan masada çalışan arkadaşı. Asel e" Bu akşam bir planın var mı ?Yemeğe gidelim mi? Ben ısmarlayacağım. dedi.Asel kabul etti ve beraber ofisten ayrılıp binanın dışına çıktılar. Nüket binanın dışında Ayşen leri gördü ve daha da sinirli bir şekilde onlardan farklı yöne gidip oradan ayrıldı.Ayşen ,Tarık ve Erkan bir süre beraber yürüdüler . Erkan bir mazeret uydurup onlardan ayrılmaya karar verdi.
Ben burada sizden ayrılayım.
Ayşen şaşırmış bir hal dersen bizimle gelmiyor musun?"Başka bir planım var."
Tarık hemen lafa atıldı."Evet ,o bu akşam diskoya gidecek"
Ayşen buna üzüldü. Erkan dan ayrılmak istemediği için "Diskoya gitmeyi ben de çok severim " diyecek oldu ama lafı Erkan ağzına tıktı."Gelecek sefer hep beraber gideriz ."deyince Ayşen hiçbir şey söyleyemedi.
Tarık, Ayşen ile yalnız kalmak istediği için amacına ulaşmış bir şekilde tebessüm ediyor bir taraftan da Erkan a teşekkür edercesine göz kırpıyordu.
Erkan ile Nüket bir türlü görüşememişlerdi aralarına az da olsa yanlış anlaşılmalar girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZI ŞEMSİYE
RomanceAşkta yaş önemli mi yoksa aşk içinden geldiği gibi yaşanmalı mı ? Duyguların seline kapılmış sevda sadece kalbin gizli odalarında kalamayacak kadar esirliğe düşman olup her türlü koşulda zincirlerinden kurtulacak ve kaderin sürüklediği yerler doğru...