Bora'nın kanını deneyelim dedi Barkın.
"ben ne alaka?" dedim.
'belki sandığın gibi lanetli değilsindir Bora, belki de özelsindir'
"Neyi kasdettiğini anladım Barkın, ama işe yarayacağını sanmıyorum"
" eh denemekten zarar gelmez öyle değil mi?" Dedi Berna
Berna nazik olmayı deneyerek kesinlikle nazik olmayı deneyerek elimi kesiverdi ama bu pek de nazik bir hareket değildi.
Elimden kanlar süzülmeye, parmağımdan damla damla akmaya başladı.Bu onları ürpertmişti, kanımın rengi onları korkutuyordu. Barkın bunu önceden öğrenmesine rağmen şaşkınlığını gizleyemiyordu.
"Bora k-kanın?"
"Biliyorum Berna kanımın siyah. Bunu size önceden söylemediğim için beni bağışlayın. Kendimi öcü gibi hissettiriyor. Gerçi hoş bunu size anlatacak pek vaktimiz olmadı öyle değil mi?" Dedim gülümseyerek.Toprağa akan kanlarım bir boyut kapısı açmıştı, ay'ın parlak ışığı portala vuruyordu. Sanırım gücünü aydan alıyordu.
" hadi zaman kaybetmeden gidelim."
"Siz önden gidin arkanızdan ben gelirim" dedi Barkın.
"Saçmalama Barkın, gir şu portala"
"Kahramanlığı bırak kanka emin ol hiç sırası değil, cehennemden kurtuluş yolu bulduk" dedi Berna
"Önce bayanlar, centilmen erkekler her zaman sonrada-
Barkınla, Berna'yı hızlıca portalın içine ittim.
"Üzgünüm çocuklar gevezeliğinizi kurtulunca yaparsınız"Ardından ben de içeri girdim.
"Çok yakışıklı olmuşsun" dedi doktor Nergis
"Bilemiyorum sence biraz abartılı olmamış mı?"
"Hayır kusursuz görünüyorsun!"
"Teşekkürler!"
"Bu okul senin için yeni bir başlangıç bunu iyi değerlendir." dedi Bora
"Evet biliyorum bu yüzden oldukça stresliyim."
"Stres yapma sadece kendin ol. Hazırlanman bittikten sonra aşağı in, seni yeni arkadaşlarınla tanıştırayım."
"Ah benim tatlı, küçük Bora'm gidiyor. Seni çok özleyeceğiz."
"Sadece dört sene Anne. Tatillerde geleceğim. Büyü ve sihirleri öğrenmiş bir şekilde!"
Doktor Nergis beni yatağa yatırdı.
"Sizinle odamda özel konuşabilir miyiz?"
"Ah tabii ki" dediler annemle babam bir ağızdan.
"Bora'nın durumu ağır görünüyor, son zamanlarda halüsinasyonları ne kadar arttı?"
"Çok arttı Nergis hanım, sanırım artık gerçekle hayali karıştırmaya başladı."
"Bakın, açık konuşacağım Bora'yı artık özel olarak bakmamız gerekecek. Durumu ağır görünüyor, aslında bunu çok önceden yapmamız gerekirdi bana sorarsanız."
Yutkundu
"Arkadaşının gözünü çıkarmadan önce"
Annem ağlamaya başladı hıçkırarak "isteyerek yapmadı" dedi güçbela
"Biliyorum bu onun iyiliği için" dedi.
Onları dinlemekten sıkılmıştım. Pencereden uzakları izlemeye başladım.
Ruh ve Sinir Hastalıkları Bakım Merkezi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİMÜLASYON
Science FictionKuvars kentinin en iyi okulu. birinci sınıfların ve asilzadelerin okuduğu bu görkemli okulda her şey kusursuz değildi. okulun yönetimi değişir ve işler kontrolden çıkar. Ölüm oyunu başlar. Peki ölüm oyunundan kaçış mümkün müydü? bir sonraki leveli g...