Araya mesafe koyarız dedim 2 gün sürdü.d
Minho -
" Size de iyi günler! Sıkı çalışmayı unutmayın, haftaya sınavlar başlıyor.."
" İyi günler!!! "
" İyi günler hocam!"
Herkes sınıftan tek tek çıkarken masanın üzerinde duran telefonumu alıp cebime attım. Bizim aptal arkada uyuyor hâlâ.. Seungmin ve Felix kahkahalar içerisinde onu uyandırmaya çalışırken yanlarına gittim.
" Gitmiyor musunuz beyler?"
" Hocam uyanmıyor bizimki."
Başını sıraya gömmüş uyuyan Hyunjin'e baktım.
" Siz çıkabilirsiniz ben uyandırır gönderirim."
" Yok ya bekleriz..."
Felix çalan telefonuyla Seungmin'e dönmüş " Ulan geç kaldık! Hocam siz bizimkini yollarsanız yürü Seung yürü!" diyip kolundan tuttuğu gibi dışarı çıkarmıştı. Hyunjin bu kadar sese rağmen hâlâ deliksiz uyuyor... inanamıyorum cidden. Ben şimdiye otuz kere uyanmıştım.
Önündeki sıraya oturup ona doğru döndüm. Saçları anlını yasladığı koluna düşmüştü.
" Hwang Hyunjin.. kalk."
Onu hafif dürtmüş, ardından tekrar fakat bu sefer daha ciddi bir ses tonu ile ; " Hey bu nasıl bir uyku böyle.." demiştim.
Hâlâ uyanmıyor.Birkaç saniye uğraşmış, eninde sonunda başka bir fikir ile ayağa kalkmıştım.
" Hyunjin...fizikten üç almışsın tebrikler! "
" Ne?"
Başını kaldırıp hızla bana baktı. İşini biliyorsun.
" Sonunda yahu. Nasıl bir uyku bu?!"
" Ay üç mü almışım? eve gidemem o notla. Yine mi sıçtım sıvadım yeter ya!"
" Şakaydı. Ama kesin öyle bir şey alacaksın dert etme."
Gözlerini ovuşturarak etrafa baktı.
" Oha herkes nerede?"
" Okul dağıldı?"
" Ne! Yuh ilk ders uyuyordum ben en son..."
" Oha ama yani. Uyanmasaydın biz sabah gelirdik zaten."
Gülerek ayağa kalkmış, kollarını kaldırmış esneyip bir yandan saçlarını karıştırmıştı.
" Ay iyi uyumuşum..."
" Yok canım."
" Bizimkiler nerede? Bıraktılar di mi beni?"
" Ben yolladım çok konuşma çık hadi sınıftan."
Yürümeye başladığım sırada okulun çıkışına kadar beni takip etti.
" Hocam! İyi günler!"
" Sanada Eun..."
Hyunjin motoruna binmiş, ben o kaskını takmadan önce yanına gitmiştim.
" Geçen gece kahve dökülen sweetin bende kalmış. Bir ara gel al."
" Bir sonraki derste alırım.."
Onu başımla onaylarken dönüp arabama bindim. Saniyeler sonra okul artık bomboş kalmıştı. Kendimi eve attığım sırada duş almış, altıma siyah bir pijama giyip saçlarımı hafif kurutmuştum. Başka bir şeye gerek yoktu. Aşağı inip doriyi almış, ardından yavaşça koltuğa oturmuştum. Soonie ve Doonie Chris'in evinde kalıyordu. İki gündür salmıyor bebeklerimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fizikçi |HyunHo|
Fanfiction"Sıkıntılı" kişisinden bir mesajınız var. - 92 puanımı nerden kırdın orospu çocuğu! [Tamamlandı] 12/04/23