10 (...)

2.5K 191 852
                                    

Hwangjinjin1:
04 saat önce:

Hwangjinjin1: 04 saat önce:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

|...|

--

  Saatler önce atmış olduğu fakat benim yeni gördüğüm hikayesine bakmış, ardından çocuklara dönmüştüm. Ders işlemek istemediklerini söylemiş beni de ikna etmişlerdi. Hepsi kendi halinde bir şeyler ile uğraşırken Hyunjin ve ikilisine baktım.
Onlar da sohbet ediyordu. Hyunjin iyi görünüyordu. Dün geceyi hatırlıyor muydu acaba?
Hatırlarsa illaki bir şeyler sorardı diye düşünüyorum. Dün geceyi asıl unutması gereken bendim ama.

" Ee millet! Derse mi geçsek..."

Hepsi hızla bana bakmıştı..isyanlar başladığı sırada güldüm.

" Hey tamam sakin! Bu ders geçmem. Nasıl olsa sınav da oldunuz.."

" Melek! Yemin ediyorum melek, bay Min kanatlarınızın ışıltısı gözlerimi alıyor izninizle gözlüklerimi takayım."

" Seungmin otur çocuğum sakin ol, sağol yalandan dediklerin için ama otur."

Biz birlikte sohbet etmeye başladığımız sırada ayağa kalkıp sınıfın içinde gezinirken onlarla konuşmaya devam ettim.

" Neden mi fizik...hm bilmem. Seviyorum.."

" Hocam yani çok afedersiniz ama neyini seviyorsunuz şu lanetin?"

" Bir gün sizde seveceksiniz çocuklar. Sevin ki iyi yerlere gelin."

Yeji hızla bana bakmış " Sevgi demişken.. Minho hocam.. hiç aşık oldunuz mu!?" Diye sormuş sınıf onu destekleyince ben donup kalmıştım.

Hiç aşık oldum mu?
Hiç aşık oldum mu?
Hiç aşık oldum mu?

" Ah bu tarz sorular.."

" Lütfen cevaplayın! Gerçekten aramızda kalacak."

" Hayır olmadım."

Hyunjin kollarını önünde kavuşturmuş beni diğerleri gibi dinlerken konuşmaya devam etmiştim. Bir yandan ellerim cebimde sınıfın içerisinde sıraların arasında mekik dokuyor, sakince kelimelerimi seçerek konuşmaya çalışıyordum.

" Yani.. aşk denen şeyi biraz lanetli ve gereksiz buluyorum. Bir de geçici, bir şeye aşk diyip onu yaşamak ile.. ne olduğunu bilmeden sevmek arasında çok fark vardır. Aşık olduğunuzu düşünebilirsiniz..ya da sadece etkilenmişsinizdir. Adını aşk koymak bana çok basit geliyor... üstelik böyle bir dönemde.. şimdi bir öpücük bile çok basit geliyor insanlığa. Oysa öpüşmek.? Nasıl basit olabilirdi? Kurallara aykırı.."

" Ooo!!"

Sınıfın hepsinden birden çıkan ses gülmeme sebep oldu.

" Bay Christopher ile yakın arkadaş olduğunuz belli! Aynı kafa tanrım çok seviyorum."

Fizikçi |HyunHo| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin