8

1.7K 190 405
                                    

İyi okumalar

Minho

" Öyle oldu işte. Her neyse dönme eve , ne diye o şerefsizin yanına gideceksin?  Bir sınav için yapılacak iş mi bu? Aptal. Çalıştın ayrıca, sekizden çıkardın o notu. Dersi boşuna vermedik. "

Gülerek bana bakmış "Oovvv sakin olun canım, alıştım ayrıca. Sonunda döneceğim eve, ama dün gece için sağolun. Yani... Siz olmasaydınız  işler daha kötü olabilirdi." demişti saçlarını karıştırırken.

" Önemli değil, her neyse gel yemek yiyelim kendine geldin sonunda."

Saat akşama yaklaşırken kendine gelmişti. O kadar içti ki uykudan bile uyanamadı. Bana bakmış, başıyla onaylarken beni takip etmişti. Dün gece sarhoşken çok konuştu, babasına o kadar laf etti ki..ve beni salmadı. Birlikte uyuduk sabaha kadar.

" Ramen yiyelim mi?"

" Ne!?"

İçtiği su boğazında kaldığı sırada hızla sırtına vurup konuştum.

" Hey! Hayır yani o anlamda değil bak... Gerizekalı!"

" Uyar bana."

" Aptal! Öğretmeninim ben senin kendine gel. Yemek olarak ne yiyelim anlamında söyledim. Hemen her şeyi çekme o yöne. "

Dalga geçer bir şekilde gülmeye devam ederken doriyi kucağına aldı.

" Dori-ah görüyor musun? Baban bana ramen yemeyi teklif ediyor.. inanamıyorum!"

" Hyunjin.." 

" Ama yemek olanından. Öyle diyor yani. "

Bana bakmış, ağzı kulaklarında gülerek tekrar önüne dönmüştü. Ellerimi saçlarımdan geçirip derin bir nefes aldım. Gülme öyle.

" Siktir et yemek de yemiyoruz. "

" Heyy tamam! gerçekten anlıyorum sizi bu yüzden unutuyorum yiyelim ya n'olur."

" Yok hak etmiyorsun sen."

" Aşk olsun!"

" Olsun! "

Bakışlarım doriden çekilip onun yüzünü bulunca bana baktı.

" Umrumda değil yani, ne olursa olsun. Hadi yiyelim tamam konuşma daha fazla."

Gülerek tekrar ona dönmüş,  tüylerini severken bir yandan onunla konuşmaya başlamıştı. Ben yemek hazırlarken o da mutfakta benimle birlikte oturuyordu.

" Hyunjin.."

" Hm?"

" Dövmelerini gördüm gece.. bu yaştaki bir çocuk için biraz az değil mi sence?"

" Bende az diyorum Jay devamına izin vermiyor..."

Tabakları masaya koyarken onunla konuşmaya devam ettim.

" O kim?"

" Yakın bir arkadaşım. Dövmeci, ona yaptırıyorum her şeyi. Ama daha fazla izin vermiyor reşit olmamı bekliyormuş asla inanmam. Keyfinden öyle diyor."

" İyi yapıyormuş. "

" Ee beğendiniz mi dövmeleri? "

Bardakları bırakıp  oturdum. Doriyi içeriye yollayıp karşıma geçti.

" Beğendim."

" Siz neden yapmıyorsunuz hiç? Yakışır."

" Var bir tane."

Fizikçi |HyunHo| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin