25- FİNAL

1.3K 143 489
                                    

HOSGELDİNİZ
SON KEZ İYİ OKUMALAR DİLİYORUMMM
💖💖
- hyunjin-

---

Salona geçtiğim sırada gördüğüm manzara hemencecik gülmeme sebep olmuştu. Minho koltukta oturmuş, Vien kucağında,  ona makyaj yapmaya çalışıyor... Alıştım artık.

Kahkaha atarak yanlarına oturduğum sırada Vien bana bakmış, koca koca gözleriyle güzelce gülümserken bir anda ciddileşip;
" Hey! Baba neden gülüyorsun?" diye sormuştu.

Sabah Minho'nun özenerek yapmış olduğu saçlarını okşamış,
" Çok güzel yapıyorsun miniğim.. devam et sen." diyip gözleri kapalı , elleri karnının üstünde birleşmiş, sessiz sakin bekleyen Minho'ya bakmıştım.

" Hyunjin sakın... Tek kelime etmek yok!"

Tekrar güldüğüm sırada Minho koluma hafif vurmuş;
" Sus yoksa sana da yaparız!" diye beni uyarmıştı.
Yüzü gözü boya içindeyken bana mı diyordu bunu?

Vien Minho'nun başını tutup kendine çevirmiş;
" Baba! Buraya bak lütfen..." diye bağırmıştı.

" Bakıyorum meleğim devam et sen.."

" Şimdi pembe far ile devam ediyoruz!!"

" Vien, pembe yapmasak?"

" Tamam o zaman kırmızı!"

" Ne?"

" Kırmızıyı çok severim!!"

" Baban da sever yavrum."

Gülerek ayağa kalkmış, farklı açılardan birkaç fotoğraf çekip tekrar oturmuştum. Minho kurtulmak istiyor ama onu da mutlu etmek için devam etmesine müsaade ediyordu. Beş yaşındaki bir kıza karşı gelmek elbette çok zordu. Hele ki bu kız Vien ise.

" Rujun hangi renk olsun?"

" Kırmızı, en koyusundan."

Vien kahkaha atmış, hemen bir sürü sürmeye başlamıştı. Dakikalar boyunca onları izledim, ardından ayağa kalkıp bu mükemmel manzarayı bırakmak ve işlerime bakmak zorunda kaldım tabii ki.

- Minho'dan -

Vien'in bana yapmış olduğu olağanüstü makyajı çıkarmak dakikalarımı almış, beni oldukça yormuştu. Derin bir nefes alıp neredeyse yeni deriye ulaştığım yüzümü kuruladım. Ardından aşağı inip  etrafta mutlu mutlu gezinen Vien'e baktım.

" Hadi küçük hanım çıkıyoruz.." 

" Kursa değil mi?"

" Evet.. "

Hızlıca koltuktaki minik mavi çantasını almış, ardından Hyunjin'e seslenmişti.

" Baba! Biraz hızlı olabilir misin?"

Hyunjin hızlı hızlı indiği merdivenlerin sonunda yanımıza geldiği sırada saçını başını düzeltmiş , ardından bizden de önce çıkmıştı.
Fark etmeden uyumlu giyinmiştik , üçümüzde de kahve tonları ağırlıklıydı..
Ben Vien'i kucağıma almış, evden çıkıp kapıyı kilitlemiştim. Onu arabaya, arka koltuğa bıraktıktan sonra yerime geçtim. Hyunjin müzik açmış, bir yandan onunla sohbete başlamıştı.
Dans kursuna sürerken onları dinledim. Senelerdir değişmez bir kural, Vien konuşmayı sökmeden önce bile Hyunjin müzik açıp sesi birbirimizi duyabileceğimiz kadar açar.. sonrasında onunla sohbet edip şarkılar söylerdi.

" Baba.."

" Hm?"

" Biliyor musun? Kursa dün yeni bir çocuk geldi.."

Fizikçi |HyunHo| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin