Bismillahirrahmanirrahim
Eşhedüenlaila-
Amin
-@hyosanlisesiitirafsayfası:
03 saat önce:- Daha önce böyle bir şeyle gelmedik biliyorum. Fotoğraf 12/B'den Hwang Hyunjin'in doğum partisinden hemen sonra ortaya çıktı. Kimleri düşünüyorsunuz??
Kimae-ri3: siktir! Bu biraz tanıdık geliyor...
İmdaeun77: son zamanlarda yapılan değişiklikler sadece iki kişiyi gösteriyor fakat hayır! Asla beklemiyorum.
Kim_myoungx: ben içimde tutamam! fizikçi lee Minho ve Hyunjin. her şey benziyor!. Fakat nasıl olabilir??? Hyunjin'i geçtim fizikçi gay miymis amk🤢
Yongbokllee1: saçmalamay8n amk ne alaka şimdi bu???
Seungmininthebuilding: hangi sikim bulduysa silsin şunu, yalan yanlış işler yapmayın. Alakaları yok.
Binni_min: bana kalırsa da o ikisi! Çok benzettim. Üstelik en son onlar çıktı? Aynı arabaya bindiler? Ne olduğunu bilemeyiz fakat... hayır beklemiyordum bunu.
Daha fazla yorum görüntüle...
--
Telefonu tekrar cebime koyduğum sırada onlara döndüm.
" Kaldır telefonları bana dön! "
Hepsi aynı korku ile ellerindeki telefonları kapatıp bana döndükleri sırada derin bir nefes aldım. Hemen kısaca anlatayım. Bir hafta geçti, bu sabah birdenbire paylaşılan o saçma şey üzerine okula geldim. Hepsi ip gibi dizilmiş beklerken saatlerce konuştuk. O kadar saçma bir şey dönüyordu ki ortada.
Sorumlusu kim bilmiyorum fakat zaten şunun şurasında okulun kapanmasına birkaç gün kaldı..neden?. Kim neden beni baz alarak bir paylaşım yapar ve işin içine Hyunjin'i de ekleyip gay damgası atmak ister." Şimdi, tekrar soruyorum. Bu fotoğraf ile bir alakası olan var mı? "
Hepsi aynı anda hayır anlamında salladılar kafalarını.
" Bakın arkadaşlar! İçinizden biri veya birileri çok saçma bir oyun oynuyor.. eğer ortaya çıkarsa disiplin suçudur hatta daha fazlası. Korktuğu için söylemiyorsa yapacak bir şey yok bence de korkmalı."
Yeji elini kaldırmış " Hocam, hiçbirimizin bununla bir alakası yok. Sizi ne kadar sevdiğimizi biliyorsunuz, neden yapalım bunu?" Diye sormuştu korkudan hızlı hızlı konuşurken.
Kollarımı sıyırıp içinde şuan asla rahat hissetmediğim gömleğimin yakasını düzelttim..sakince derin bir nefes aldım.
" Gençler, neyin ne olduğu şuan umrumda bile değil. Sadece ortaya atılan saçma bir resim var ve herkesin gözü sadece beni ve .. Hyunjin'i görüyor. Bu sadece benim için değil onun için de problem. Anlıyor musunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fizikçi |HyunHo|
Fanfiction"Sıkıntılı" kişisinden bir mesajınız var. - 92 puanımı nerden kırdın orospu çocuğu! [Tamamlandı] 12/04/23