- selaaaamlarrr -
- Minho -
" Tamamdır dostum. Hayır sadece işim çıktı yeminler olsun ki..Chan bağırmaz mısın canım? Pekâlâ bende senin a-"
Kulağımı tırmalayan o ses bana küfürler etmeye devam ederken hızla telefonu yüzüne kapattım. Hannah ve Chan'a kahvaltı sözü verdiğim günün sabahı busana kaçtım. Sadece biraz kafa toplamak ve kedileri tekrar almak içindi. Başka hiçbir nedeni yok. Bıraktığım yaşlı teyzeden çoktan almış ve onları arabaya bırakmıştım. Yol boyunca miyavlamalar eşliğinde güzel birkaç dakika geçirdik.
Dün gece olanlardan sonra...biraz daha iyiyim sanırım. Sadece çok ani oldu ve üst üste geldi. Bir sene sonra bunlarla karşılaşmak inanın hiç kolay değildi.
Eve gidip kedileri bırakmış, ardından biraz yürümek için dışarı çıkmıştım...tamam buraya kadar da her şey güzel.Fakat iki gün sonra gün batımında dışarı çıkıp biraz yürürken aniden kalabalığa karıştım. Neydi bu?
Mükemmel bir mekan..herkes gibi bende içeri girdim. Ne olduğunu başta anlamadım. Fakat biraz gezince sergi olduğunu anlamak hiç de zor değildi. Çizimler o kadar güzel ve göz alıcıydı ki... Fakat kimin yaptığına dair en ufak bir fikre sahip değildim.
Ünlü birine benziyordu. Bu kalabalığın bir sebebi olmalı.Ellerimi kabanın cebine koymuş biraz daha bakmaya başlamıştım. O kadar güzeldi ki.. önünde durup saatlerce izleyebilirdim. Buraya kadar her şey iyiydi. Fakat bir yer vardı... Önünde kimse yoktu. Şeritle alanın sanki girilmez bölümü yapılmıştı. Oraya doğru ilerledim. Gördüklerim beynimin sulanmasına sebep olmuştu resmen. Hangi birine şaşırmam gerektiğini bilmiyorum. Hepsine birden şaşıracak gücüm de yok.
Karşımdaki büyük duvarda bir sürü asılı fotoğraf vardı, her fotoğrafın yanında bir tarih, hemen altında parlak bir kalemle yazılmış şarkı sözleri vardı. Favori şarkılarımdı hepsi.
Duvarın hemen önündeki tablolar ve bazı eski çizimler - buruşuk olmaları belli ediyordu--
Ben şok içinde incelerken her biri daha bir şaşkınlık sebebiydi. Hepsi ayrı tarihlerde yapılmıştı. Kimi daha acemi duruyordu. Kimisi bir usta eli değmiş gibiydi, kiminde çocuksu tavırlar kendini belli ederken kimi çok olgundu.
Sadece baktım. Serginin kime ait olduğunu anlamak için alttaki imzaya bakmak yetti bu sefer.10-01-22
09-07-22
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fizikçi |HyunHo|
Fanfiction"Sıkıntılı" kişisinden bir mesajınız var. - 92 puanımı nerden kırdın orospu çocuğu! [Tamamlandı] 12/04/23