Keyiflerr nasıll?- Minho -
" Bende biliyorum sevdiğini. Fakat olanları görüyorsun, şimdi bu kadar harap olmanın vakti değil dostum. Herkes yoluna bakmalı artık yeter. Hannah? Sen ne düşünüyorsun?"
" Aynısını kopyala yapıştır. Siktir et gel ben olurum seninle amına koyayım!"
" Hey!"
Chan onun kafasına hafif vurunca gülmeden edemedim. Üç saattir kurduğumuz ortam ile beni hayata döndürmeye çalışıyoruz. İşe yarıyor mu? Hayır. Bir yıldır aynıyım.. Busanda kalıyordum, iki gündür evime geldim. Chan ve Hannah'ın zoruyla... Tekrar döneceğim sadece onlar biraz sakinleşsin istiyorum.
( Yazar n: habersiz zaman geçişi en sebdigim!)
Hannah elindeki telefonu bana uzatmış" Seungmin denen çocuk atmış bak. Yeni atmış hatta." demişti. Elinden alıp baktım. Chan hemen dibimde bitip bakmaya başladı. Sakin ol be adam.
@seungmininthebuildingg:
02 dakika önce:° bir grup sarhoş erkekle uğraşmak ✅
Sarhoş hyunjin ile uğraşmak ❎
Yemin olsun daha zor aq °--
Fotoğrafa birkaç saniye bakıp tekrar ona uzattım. Başımı sallamakla yetindim sadece.
" Ah yorgunum gidin hadi uyuyayım!"
" Ya hayır uyuma! kalalım bu gece hep birlikte."
" Bang familya ile bağları kesiyorum..."
" Heyyy!"
Chan telefonu bırakıp bana üst üste vurmuş
" Onu ölsen yapamazsın canım." diyip kafama kısa bir telafi öpücüğü bırakmıştı." Az kaldı yapacağım gidin be!"
Hannah ayağa kalkmış " Gururlu bir çıtır olduğum için gidiyorum. Yürü Bang adamı." demişti kapıya giderken.
Chan ile birlikte kalktım.
" Ayıp ediyorsun be!"
" Sabah görüşeceğiz zaten.."
" Ha bi' de o var değil mi?"
" Hadi hadi gidin."
Onları iterken Hannah elimden kaçıp bana nah çekmiş" Kötü adam!" diyip arabasına binmişti. Chan ile sarılmış ardından ayrılıp birbirimize minik bir yan göz atmıştık.
" Hadi hadi görüşürüz yarın..."
" Hm hm"
Kapıyı kapatıp içeri girmiş ardından etrafı kısaca toplamaya başlamıştım. Nasılım...idare eder. Hyunjin ile karşı karşıya gelmedik henüz. Derin bir nefes almış, doonie'yi yerine koymuştum. Onlar kendi hallerinde takılırken telefonumu elime aldım.
Seungmin yüzünden hikayeyi görmüştüm fakat girip kendi attıklarına da bakmaya başladım. Takipleşmiyorduk fakat hesabı herkese açıktı zaten. Bir senedir kendimi tutmaya çalışmış, asla bakmamıştım. Yani bazı istisnai durumlar dışında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fizikçi |HyunHo|
Fanfiction"Sıkıntılı" kişisinden bir mesajınız var. - 92 puanımı nerden kırdın orospu çocuğu! [Tamamlandı] 12/04/23