Çok erken yb atiyorum kiymetimi bilin 😔
- Minho-
Hazırlanmayı sonunda bitirmiş ve oldukça isteksiz bir şekilde aynadan kendime bakmıştım. Hyunjin bir iki gün bende kaldı ve sonrasında evine döndü. Ne oldu bilmiyorum. Sadece babasının her zaman böyle olduğunu söylemiş, iyi olacağına beni ikna edip gitmişti.
Bugün doğum günü, zorla davet edildim. Hayır tehtid edildim. Kedilerimin can güvenliği için gidiyorum.Üzerimdeki kıyafeti son bir kez süzmüş ve bu kadar uğraştığım için ister istemez garip hissetmiştim. Saat akşama yaklaşıyordu. Sanırım artık gitmem gerekiyor.
Son bir kez saçımı başımı düzeltip hızlıca aşağı indim. Bakalım ne olacak bugün... Evden çıkmadan hemen önce gelen konuma bakmış, çokta uzak olmadığını görüp rahatlamıştım. Partiyi organize eden taraf Hyunjin'in asla yanından ayrılmayan Seungmin ve Felix'di. Böyle bir iş ancak sizin başınızın altından çıkardı zaten.Arabayı çalıştırmış, stresimi alması için de bir sigara yakıp öyle sürmeye başlamıştım. Yol boyunca sakin bir müzik beni kendime getirmek için çok uğraştı. Garip hissediyorum bugün. Sanki bir şeyler yanlış...ben, ben değilmişim gibi.
Geldiğim adrese kontrol amaçlı bir kez daha bakıp öyle indim. Şimdiden insan topluluğu... Güzel ve şık bir restoranda düzenleniyordu. Beyefendinin o kadar arkadaşı var ki ancak sığmıştır.
İçeri girmeden önce okuldan beni görenler heyecanla selam verince onlara karşılık verip öyle yoluma devam ettim." Oha Min hoca! Hocam!!!!"
Koşarak yanıma gelen Felix saygıyla eğilmiş hemen sonra" Asla geleceğinizi düşünmemiştim!" demişti hızlı hızlı. Kedilerim üzerine tehtid aldım. Ondan geldim.
" Ah bir değişiklik olsun dedim.."
" Hoşgeldiniz..buyrun."
Beni birkaç öğretmenin olduğu bir masaya götürdüğü sırada teşekkür edip oturdum. Hyunjin'in favori öğretmenleri bunlar biliyorum. Chris yanıma gelmiş" Hoşgeldin dostum! " demişti koca kollarını bana sıkıca sarmadan hemen önce.
" Hoşbuldum. Bu ne yakışıklılık gidiyorum ben."
Kahkaha atarken omzuma vurmuş" Hey benden de iysin!" demişti gülmeye devam ettiği sırada. Tabii canım.
Biz bir süre birlikte konuşurken telefonumu çıkarıp ig'e girdim. Milyon hikaye atılmış. Hiç sıkılmadan hepsini tek tek izlemeye başladım. Neden bu kadar çok ben varım??? Neden???? Yoksa benim mi doğum günümdü???
Kang_saewon:
1 saat önce:|Biricik fizikçimiz sonunda geldi! Tanrım o çok yakışıklı 😍|
--
Yongbokllee1:
07 saat önce:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fizikçi |HyunHo|
Fanfiction"Sıkıntılı" kişisinden bir mesajınız var. - 92 puanımı nerden kırdın orospu çocuğu! [Tamamlandı] 12/04/23