Yıl 1619
Park Sarayı
1 Hafta sonra
2 ay sonra yapılacak düğün için çoktan hazırlıklar başlamıştı. Kraliçe Park ve Jeon gelinlik ve damatlık ile ilgilenirken , Kral Park ve Jeon bu evliliğin olumlu yanlarını tartışıyorlardı.
O günden beri hiç konuşma fırsatı olmayan prensesler ile prensler şimdi bahçede öylece oturmuş duruyorlardı. Prenses Chaeyoung ayağa kalktı. Burada böyle durmaktan sıkıldığını belli ediyordu. Kızın gitmesi ile Prens Jimin de kalktı ayağa. O günden beri oğlanın yüzüne dahi bakmamıştı kız. Prens ne olduğunu merak ediyordu bu yüzden kızla konuşmaya kararlıydı.
Konuşmasa bile mektubu vermekte kararlıydı prens. Yazdığı aşk mektubunu verecekti kıza.
Giden ikili ile Lalisa hemen Veliaht prense döndü. O gün neden elini tuttuğunu merak ediyordu.
Ellerine indirdiği bakışlarını prense çevirdiğinde prensin çoktan kendisine baktığını farketti. Prensin koyu bakışları ardında adeta ezilirdi insan.
"Kuzenleriniz ile tanıştığım gün neden gün boyunca elimi tuttuğunuzu merak ediyorum." Kızın sorduğu soru ile prens'in kısık sesle gülüşü duyuldu. Kız ilk defa görüyordu belki de oğlanın güldüğünü ve gülüşü hayattaki en güzel şeylerden birisi olabilir di.
"Sence?" Kız aldığı cevap ile kaşlarını çattı. Bir açıklama beklerken aldığı cevap beyninde bir karmaşaya neden oluyordu. Tam cevap vereceği sırada arkadan bir ses duyuldu.
"Naber Lili" gelen ses kuzeni Chan'a aitti. Kız yüzüne kondurduğu gülümseme ile yanlarına gelen kuzenine baktı. Önüne döndüğü zaman prensin az önceki halinden eser kalmadığını farketti. Koyu bakışlarını öfke bürümüş kin ile bakıyordu kızın kuzenine.
Lalisa'nın yanına oturan Chan çoktan konuşmaya başlamıştı. "Eee Chae nerede?"
"Bahçeye gitti, neden sordun ki?"
"Hiiç canım merak." Ardından etrafına bakan oğlan prens Jimin'i de görmemesiyle yüzüne bir gülüş takındı ve kıza yanaştı. "Yoksa prens ile-"
Elini kuzeninin ağzına kapatan Lalisa hemen Veliaht prense baktı. Prens kaşlarını çatmış anlamadığını belli ediyordu. Artıdan kızın kuzeninin ağzında durmaya devam eden elide çekmişti dikkatini.
"Prenses Lalisa benimle gelirmisiniz?" Aniden konuşan prens ile kaşları çatıldı prensesin. Bunu beklemiyordu. Kızın kabul etmesini beklemeden bileğini tuttu ve peşinden sürüklemeye başladı. Tanımadığı o adam ile daha fazla o ortamda bulunamazdı. Özellikle adamın kız ile temasına da göz yumamazdı.
"Ben anlamıyorum neden geldik buraya?" O gün prensin , babası hakkında konuştuğu nehir kenarındaydılar.
"Çünkü" prens zorlanıyordu. Hayatında ilk kez birine karşı kullanacaktı bu kelimeyi. Ama bunu yapması gerekiyor gibi hissediyordu. Günlerdir sebepsizce o an aklına geliyor ve pişmanlık duyuyordu.
Kızın gözlerine baktı. Tıpkı o gün dans ettiği çocuğa baktığı gibi bakıyordu. Parıldayan gözler ile.
Kızın bakışlarından güven alan prens konuştu sonunda. "Özür dilerim o gün baban ile olan ilişkin hakkında saçma sapan konuştum."
Prensin sözleri ile şaşkınlıkla havaya kalktı kızın kaşları. Bunu beklemiyordu. Canavar diye adlandırılan prensin bu kadar ince düşünmesini beklemiyordu.
"B-ben ne desem bilemiyorum." Dilini ısırdı prenses. Kalbi normalinden hızlı atıyordu. Ardından bakışlarını aşağı indirdi. Prensin demir gibi parmakları sarmalamıştı bileğini. Bu görüntü hoşuna gitmişti kızın fakat prens kızın rahatsız olduğunu düşünerek çekti parmaklarını.
"İstersen tekrar gidelim Chan'ın yanına"
Göz deviren prens konuştu. Kızın tepkisini beğenmemişti. Ne beklediğini de bilmiyordu gerçi. "Doğru arkadaşın bekliyor."
"Kuzenim" diye düzelten kız kendisinden beklemediği bir şey yaptı. Prensin elini tuttu ve onu sürüklemeye başladı.
Jungkook'un yüzünde bir gülümseme belirdi. Sanırım şimdi almıştı kızdan istediği tepkiyi. Ayrıca o çocuğun aslında kuzeni olduğunu da öğrenmişti.
•
"Prenses Chaeyoung" kendisine seslenen prens ile arkasına döndü kız. Boş gözler ile bakıyordu sevdiği adama.
Kızın tam karşısına geçen prens cebinden mektubu çıkardı ve kızın narin elleri arasına bıraktı.
Şimdi kız bir prense bir de elinde tuttuğu mektuba bakıyordu.
Bölümü nasıl buldunuz?? Buda geçiş bölümü gibi bir şeydi.
Biliyorum tam yerinde bitti 😁😁Bir sonraki bölüm 🥰🥰
Liskook hakkında ne düşünüyorsunuz??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Light And Dark
Fanfiction"Park Chaeyoung" diye söze başladı yaşlı adam. "Güzelliği ile herkesi büyüleyen aynı zamanda herkesin konuşmaktan çekindiği prenses. Simsiyah saçları , kapkara gözleri vardı. İnsanlarla asla iletişim kurnazdı. Kimseye acıması yoktu kimseyi sevmezdi...