15

163 22 139
                                    

Yıl 1619

Köy Alanı

"KRAL PARK'IN EMRİ İLE PARK CHAEYOUNG ARANMAKTADIR. BULUP SARAYA GETİREN VATANDAŞLARIMIZA YÜKLÜ MİKTARDA ALTIN VERİLECEKTİR"

Muhafızların meydanda söyledikleri ile halk çoktan meraklanmaya başlamıştı. Kral Park neden kendi kızını bir suçlu gibi tasvir ediyor ve arama emri veriyordu ki?

Topluluğun arasında bir kız vardı. Simsiyah saçları , çoğunluğu sarışın olan halkın içinde oldukça dikkat çekiyordu. Gerçi o kız normalde de dikkat çekerdi.

Duydukları ile yüzünde bir gülümseme belirdi. Babası onu aramaya başlamıştı çoktan. Asla bulamayacağı halde arayacaktı.

"Rosé hadi gidelim"

Duyduğu ses ile arkasına döndü Chaeyoung. Sevdiği adam ona elini uzatmış bekliyordu. Sevdiği adamın elini tuttu ve onunla birlikte gitti. Onunla sonsuzluğa bile giderdi kız.

"Halkımız bizi orada bekliyor öyle değil mi?"

Kızın yanağına bir öpücük kondurdu Jimin. "Evet , evet bekliyorlar kraliçem"

2 AY ÖNCE

GÜNÜMÜZ

Jeon Sarayına doğru süratle gidiyorlardı Lalisa ve Jungkook. Prensin krala bir süre nişanlısı ile vakit geçireceğini söylemesi ile kral kızın gitmesini seve seve kabul etmişti.

Asıl amaç ise hep birlikte Chaeyoung'u bulmaktı. Jimin'in araması olumsuz sonuçlanmış bu yüzden Felix ile geri dönmek zorunda kalmışlardı.

Fakat prensi tutmak oldukça zordu. Bir türlü yerinde durmuyor devamlı kızı bulmaya gideceğini söylüyordu. Nede olsa 2 gündür kayıpdı sevdiği kadın.

Lalisa'nın da saraya gelmesi ile ortak salonda buluştu hepsi. Lalisa ise düşünüyordu. Chaeyoung nereye gidebilirdi ki?

"O SENİN KIZ KARDEŞİN NASIL NEREDE OLABİLECEĞİNİ BİLEMEZSİN!?" Prens Jimin'in Lalisa'ya bağırması ile Veliaht prensin sesi duyuldu.

"ONUN BİR SUÇU YOK. KIZIN DAHA FAZLA ÜSTÜNE GELME JİMİN. İNAN O SENDEN DAHA ÇOK ÜZÜLÜYORDUR."

Jungkook'a minnetle baktı kız. Duygularını anlayan birisinin olması onu iyi hissettirmişti. Özellikle böyle günlerde iyi olmaya o kadar çok ihtiyacı vardı ki.

"Ne yani sen şimdi gerçekten prenses misin?" Hyunjin'in şaşkınlıkla sorduğu soru ile göz devirdi Chaeyoung. "Neden yalan söyleyeyim evet prensesim"

Bu 2 gün içerisinde kızın oğlanlara olan güveni artmıştı. Şimdi ise hep beraber oturuyorlar ve neden burada olduklarını konuşuyorlardı. Maksat aralarındaki güveni çoğaltmak.

"Tamam ben neden burada olduğumu anlattım şimdi sıra sizde." Az önce gülen Hyunjin'in morali bozuldu bir anda. Seungmin'e bakışından onun anlatmasını istediği belli oluyordu. Seungmin söze başladı Chaeyoung onu dikkatle dinliyordu.

"Babamla birlikte göçmen hayatı yaşıyorduk. Nereden geldiğimi bilmiyorum ya da atalarımı. Babam şifacı olduğu için köy köy geziyor ve insanlara yardım ediyordu. Bu hususta bana da öğretti tabi."

"O zamanlar babam köyde benim için uygun eş arıyordu. Ama bilmiyorum hiç birine karşı bir şey hissetmedim hissedemiyordum. Bir gün acil bir hasta geldi. Ormanda yaralanmış. Bu sıralarda babam senin annen için bir şifa yolu arıyordu (bölüm sonu anlatacağım) "

Light And DarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin