13

159 22 30
                                    

Yıl 1619

Park Sarayı

"PARK CHAEYOUNG NASIL OLURDA BAHÇEDE PRENS JİMİN İLE UYGUNSUZ DAVRANIŞLAR SERGİLERSİN!!" Kral Park'ın gür sesi yankılanıyor sarayda. Dün yaşanan olay sonrası olayı gören bahçıvan haber vermişdi krala.

Bu duruma çok sinirlenen kral ne yapacağını bilemiyordu. Bu kabul edilemezdi. Bekar bir kadın hiç bir ilişkisi olmadığı bir adamla böyle uygunsuz konumda bulunamazdı.

"BANA KARIŞAMAZSIN. İSTEDİĞİM GİBİ DAVRANABİLİRİM. HAYATIMA KARIŞMA HAKKIN YOK SENİN!" Babasından farksızdı Chaeyoung. En az onun kadar sinirlenmişti. Kimse ona karışamazdı. Hayatında bir yeri olmayan bu adam ise asla karışamazdı.

"BEN SENİN BABANIM. NE YAPIP YAPMAYACAĞINI BANA SORACAKSIN!" Kızın üzerine bir adım attı kral. İkili birbirlerine bağırıyor, birbirlerinin üzerine yürüyorlardı.

Tam kralı durduracağı sırada kraliçe tuttu Lalisa'yı. Yüzünde şeytani bir gülümseme ile izliyordu kavgayı. Kız başta çırpınsa da kraliçenin çağırdığı muhafızlar tutmuştu kızı. Şimdi kızın hareket dahi etmesi zorlaşmıştı. Çaresizce ağlıyor , çırpınıp kurtulmaya , ikizinin yanına gitmeye çalışıyordu.

"MADEM BABAMSIN O ZAMAN BABAM GİBİ DAVRAN. YANINA ALDIĞIN ŞEYTANIN KÖLESİ GİBİ DEĞİL!" Kral tam vuracağı sırada kralın bileğini tuttu kız.

"Bu sefer olmaz majesteleri. Bu sefer izin vermem" babasının bileğini tuttu ve yana fırlattı. Kızın saray kapısına doğru yürümesi ile kral tekrar bağırdı. Bu sırada muhafızlar çoktan bırakmışlardı Lalisa'yı.

"EĞER O KAPIDAN ÇIKARSAN PRENSES CHAEYOUNG BİR DAHA ASLA GİREMEZSİN BU SARAYA"

Kızın kahkahası duyuldu. "Geri gelmek istediğimi söyleyen kim. Lalisa geliyor musun?"

Girdiği şoktan çıkan kız hızlı adımlarla gitti ikizinin yanına. Babası hayal kırıklığı ile bakıyordu ona. Aniden muhafızlar çıktı kızın önüne.

"Chaeyoung gidebilir ama sen gidemezsin. Seninle bir anlaşmamız var. Veliaht prens ile evlenmek zorundasın."

"CHAEYOUNG YANIMDA OLMADAN BU EVLİLİĞİ GERÇEKLEŞTİRMEM."

Şimdi saray kapısının önünde dikilen Chaeyoung. Onun bir kaç adım uzağında Lalisa ve ortada duran Kral. Kraliçe ise tahta oturmuş keyifle izliyordu.

"Herhangi bir şart koşamazsın. O belgeyi imzaladın çoktan." Kral parmağını şıklattı. İki muhafız Lalisa'nın kollarından tutarak onu odaya götürüyorlardı. Lalisa ise çırpınıyor çaresizce ikizine gitmeye çalışıyordu.

"BIRAK , BIRAKIN BENİ. CHAEYOUNG ÖZÜR DİLERİM YANINDA OLAMADIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLERİM" Dışarıdan duyan herhangi birinin içini sızlatırdı kızın haykırışları.

"ÖZÜR DİLEME LALİSA SENİN BİR SUÇUN YOK. BEN SÖZ VERİYORUM ASIL. SENİ BURADAN KURTARACAĞIMA"

Odasında hala gözyaşı döken Lalisa. Alt katta kocasını kışkırtan kraliçe ve ormanda tek başına yürüyen Chaeyoung.

Kız biliyordu , tahmin ediyordu er ya da geç böyle bir şey yaşanacağını.

Düşündü kız. Gidecek bir yeri varmıydı?

Ormanda öylece ilerlerken bilinci çoktan başlamıştı kapanmaya. Ne kadar zamandır yürüdüğünü bilmiyordu ve bedeni yavaşça yenik düşürüyordu verdiği savaşa.

Ve kız yapmaması gereken bir şey yaptı. Gözlerini kapattı ve bilinci yavaşça kapandı.

Gözlerini ise yabancı bir kulübenin içinde açtı.

"Lalisa ne dediğinin farkında mısın? Ne demek kral Chaeyoung'u saraydan kovdu."

Kız kızarmış burnunu çekti. Gözyaşları hala düşüyordu istemsizce. "Chan ya başına kötü bir şey gelmişse? Ben ne yapacağım. Ben o olmadan nasıl yaşarım" kızın tekrar ağlaması ile bu sefer sarılan Felix oldu.

"Kral senin odadan çıkmana dahi izin vermiyor doğru mu?" Yavaşça başını salladı kız. Kapının önündeki muhafızlar oğlanları bile zor almışlardı içeri.

Şimdi ne yapacaklarını da bilmiyorlardı nereye gideceklerini de. Sonunda ayağa kalktı kız. Aklına bir şey gelmiş gibiydi.

"Herşeyden önce benim bu saraydan çıkmam lazım. Ardından Chaeyoung'u ararız ve prens Jimin'in yanına gideriz. O yardım eder bize."

Dün Veliaht prens ile yaşadıkları geldi aklına. Belki o bile yardım edebilirdi.

"

Uyandı uyandı"

Duyduğu ses ile kaşlarını çattı kız. Yavaşça kalkması ile kendisine bakan iki genç gördü. Yattığı yerin en ucuna gitti hızla.

"Siz de kimsiniz?

"Siz de kimsiniz?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bölümü nasıl buldunuz??? Bol kaos içeriyordu.

Sizce Chaeyoung'u bulan gençler kimler??

Kral Park kadar şerefsizi zor bulunur. Tam oldu çocuklarım girdi araya hemen.

Bu arada Chan ve Felix başka bir yerde kalmaya başladılar. O yüzden geç haberleri oluyor ama başta sarayda kalıyorlardı

Light And DarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin