Her şey buraya dokunarak yaz diye başlayan bir ekranla başladı. Öncelikle neden böyle oldu.
Safa aura kullanıcısı olarak gördü. Eskiden hükümet için çalışan Kasım isimli ustası ile eğitim gördü. Normal de üç tip aura vardır. Normal, Karanlık ve aydınlık olmak üzere.
Karanlık için birini öldürüp ritüel yapmak gerekse de aydınlık için birinin sizin İçin canını vermesi gerekir.
Genelde nadir olarak da görülse de gelecek nesillere aktarır. Ancak ikisinin birinde olduğu hiç olmadı. Safa'da ortaya çıkınca ustası Kasım. Onu eğitti ve dış dünya ile iletişime geçmesini yasakladı.
Aslında aydınlık aura pozitif duygulardan karanlık aura ise negatif duygulardan güç alır.
Safa aydınlık aura tekniği Rejenerasyon. Aurası olduğu sürece ölmez. Karanlık aura tekniği ise aşırı güç. Fiziksel gücü artıran bir teknik. Tabi bunun dışında Aura tekniklerinin bir sınırı yoktu.
Ustasının bunu yapmaktaki amacı yirmi yıllık Dilek çağından korumak istedi.
Dilek çağı. Tanrının yaptığı yasak elma. "İsteyen varsa bulsun ve yesin bende onun dileğini yerine getireceğim" diye mesaj yayınladı.
Çoğu kişi şaka sandı. Ancak ne derler bilirsiniz Şüphe en büyük zehirmiş. Gizemli topraklardaki uçaklar düşmeye başlayınca. Herkes şüphe etmeye başladı. Çünkü daha önce düşmeyen uçaklar neden düşmeye başladı.
Bir kaç ekip yollandı. Amaçları uçakların kara kutuları bulup geri getirmekti. Ama hiç biri geri dönemedi. Ancak garip bir olay oldu. Oraya gidenlerden biri korkarak geri döndü.
Gördüğü şey şuydu;
Kafasız bir cesedin elinde kılıç ile kara kutu almaya gelenlerini kestiğiydi.
Bu da daha gerçekçi yaptı. Çünkü neden kara kutuları korumak için uğraşısın tanrı
Ancak bu olayın üstünden yirmi yıl geçti. Ama hiç bir şey olmadı. Hiç kimse ulaşamadı Yasak elmaya. Tabi herkes deniyor.
Ama Safa'nın ortaya çıkması daha sarsıcı bir şey oldu. Çünkü iki zıtlığın bir bedende olması.
Tabi ustası Kasım harekete geçti. Daha Safa on yaşındayken onu yanına aldı ve eğitti. Ta ki ölene kadar.
Safa ustası öldükten sonra o kadar canı sıkıldı ki. Ne yapsam diye düşünüyordu.
Safa'nın aklına o an yazar uygulaması geldi. En kötü ihtimalle canımın sıkıntı gider kitap yazarsam diye düşündü. Karşısında şu yazı çıktı;
Buraya dokunarak yazmaya başlayabilirsiniz.
Safa tamam yazar uygulaması girdi. Ancak ne yapacaktı? Ne kafasında olay örgüsü ne ana karakter ne ana karakterin amacı ne de hikaye ilerleyişi yoktu. Bodoslama bir şekilde yazar uygulamasına daldı.
Ekrana bönbön baktığı sırada evin duvarı yıkıldı ve içeri yedi kişi girdi.
Safa'nın yaşadığı ev iki katlı müstakil bir evdi. Safa birinci katında kalırdı. Zaten yaşadığı yerde şehire uzak bir köydü.
Naciye kendisi Bir Asena. Bozkurt destanından geliyor. Bu destana sonsuz yaşam gücü olan bir kurt Yaralı bir çocuk bulur. Onu bulup yetiştirdikten sonra yaralı çocuktan on çocuğu olur. Erkeklere Kökbörü kızlara ise Asena denir. Bunlar inanılmaz iyileşme güçlerine sahip bir ırktır. Tabi kurda dönüşme yetenekleri ile de. Ancak Asenaları kökbörü'den ayıran özelliği iyileştirme yeteneklerini. Kanını içenler az çok iyileşir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak elma
FantasyYasak elma yiyen kişinin dileği kabul olur. peki ya yasak elma gerçekse