maranların adası

69 47 28
                                    

Safa ve diğerleri gidecekti. Ancak Şamil şamanların kraliçesini farklı bir boyuta kapattı. Aslında Adalettin'i de kapatacaktı. Ama Bulut'un ricası üzerine kapatmadı. Onun yerine büyük İskender'i kapatmak istedi. Bir de Deniz'in kardeşi ve Atiye'yi kapattı. Önlem olsun diye.

Deniz Safa'nın bedeninde ki yanıkları gördü ve endişeli bir şekilde

" Safa iyi misin"dedi.

Safa

" Yani. Az çok yaralarım var. İyileşiyor. Beyaz yanan cehennem o kadar güçlü. Auram coştuğu için de normalden daha güçlü oluyor. Neyse abi ben anlaşmanın bana kalan kısmını yaptım "dedi.

Şamil

" Büyük İskender'i istiyorum. Sinekli bakkal lideri yerine. Sırf sen istedin diye Deniz can ve Atiye'yi kapattım "dedi.

Emir bıkkın bir surat ile

" Çok sıkıldım. Ne zaman bitecek bu çile"dedi.

Safa

" On üç kanat toplayınca. Hem paranı vereceğiz "dedi.

Emir

" Yanlız merak ediyorum da yasak elma neye benziyor "dedi.

Safa

" Vakit tamam. Biz iniyoruz. Size güveniyoruz. Siz üçünüz gemi de iyi olacak mısınız "dedi.

Alev, Toprak, Ozan, Bahattin ve Yaşar terk etti. Zaten maranların adası ve Büyük İskender kaldı. Kardeşleri Dolunay ile karşılaşacaktan korktu. Bir de Sacit'in mektubu vardı.

Mektupta şu yazıyordu;

Beni rahat bırakın. Ben size bulaşmayacağım. Çünkü canımı kaybedecek değilim. Safa üç büyüğü yenmek affedersiniz biraz toto ister. Bende sana saldıracak toto yok. Umarım final adasında ölmesin.

Safa ve diğerleri gezerken. Bu ada garipti diğerleri gibiydi.

Bir Maran çıktı karşılarına.

Maran

" Arafın oğlu geldi. Sizi Şahmaran'a götüreyim"dedi.

Safa

" Test tam olarak ne "dedi.

Maran

" Beş kişi aynı anda dövüşecek farklı yerlerde. Yanlış oldu. Tshshhh! Tam beş tane bire karşı bir savaşlar olucak ve aynı anda "dedi

Tahsin

" O biraz önce tısladı mı "dedi.

Bir yol ayrımına geldiler beş yol vardı.

Deniz endişeli bir şekilde

" Safa sen savaşmıyorsun "dedi

Maran

" Yanlız savaşacak olanlar biz belirliyor "dedi.

Şükrü
" Beliyoruz olması gerekmez mi "dedi.

Maran

" Pek konuşmaya alışkın değilim "dedi.

Safa

" Telepati yolu ile. İlginç bir iletişim yönetimi "dedi.

Maran

" Savaşmaya seçil olanlar. Arafın oğlu, yaratıcı kız, kral seviyesinde ki Vampir, hile efendisi, Mavi kan devresi kullanan Asena "dedi.

Naciye

" Peki yolu biz mi seçiyoruz "dedi.

Maran

" Hayır. Safa hariç herkesin yanına bir tane kişi gidiyor"dedi.

Yasak elmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin