Baba, Kardeş ve aşk

148 58 5
                                    

Demirkıynak kendini toparladı.

Demirkıynak yüzünde pis bir ifade vardı ve Furkan'a dönüştü.

Narin'in sevgilisi Furkan kendisi bir kökbörüydü. Ancak hem gök delen hem de gök donduran'a sahipti. Ancak kendisi bir polisti. Narin ve Naciye gibi. Hatta aynı ekipteydi. Tam ünlü bir mafya babasını suçlayıcı delili bulduğu gün öldü Furkan. Delil ortadan kayboldu. Vasiyet bırakmıştı.

Vasiyette su yazıyordu;

Sevgili Narin ve ablam gibi gördüğüm Naciye. Eğer ben öldüysem bu işin peşini bırakın. Davayı rafa kaldırın. Beni unuttun. Biliyorum böyle demesi çok zor. Ama beni diriltmek için asla Yasak elma'nın peşinden gitmeyin. İki kılıcı sana bıraktım Narin. Benden ufak bir hatıra.

Narin Naciye'nin yasak elma aramaya gittiğini duyunca Şükrü'ye yalvardı. İlk başta hayır dese de bir ay gibi kısa sürede gök delen ve gök donduran da usta hale gelmesi fikrini değiştirdi.

Naciye Narin'i tuttu

" Sakin ol Narin bu o değil"dedi.

Demirkıynak gülümsedi ve

" Ne oldu canım aşkım neden bırakmıyorsun baş komiser muavini Naciye "dedi.

Narin gözlerinden yaşlar süzüldü ve

" Biliyorum. Biliyorum. Biliyorum. Ama onu görmek yeniden dileğimi hatırlattı bana "dedi.

Ancak Demirkıynak'ın elinde gök delen ve gök donduran vardı.

Narin Şaşkın bir şekilde

" Sende nasıl olur. Ben taşıyorum onları"dedi.

Demirkıynak

" Benim için İççi'leri taklit etmek çocuk oyuncağı "dedi.

Narin

" Lanetli ve kutsal eşya bunlar. İççi değil"dedi.

Demirkıynak iç çekti ve

" Siz aptal insanlar. İççi'ler genelde orman, nehir ve göl gibi yerlerde yaşar. Ancak varlıkları sürdürmek için eşyaya girmek zorundadır. İki tip vardır. Biri negatif İççi diğeri pozitif İççi ikisi de koruyucu ruh olsa da farklı işlerler. Benim için çocuk oyuncağı olur bu "dedi.

Demirkıynak gök Delen'i Narin'e doğru doğrulttu ve inanılmaz güçle bir yıldırım ile saldırdı. Narin son anda aynısı yaptı.

İki yıldırım birbiri ile çarpıştı. Dev bir patlama oldu.

Her taraf toz dumandı. Ancak Narin ve Demirkıynak'ın bastığı yer hariç her yer yok olmuştu dev bir çukurdu. Narin bunu fark etti.

Gökten buzdan bir fil heykeli düşürmeye kalktı. Ancak yıldırım korumasını geçemedi.

Toz duman kalktı. Herkes şaşkındı. Kimse böyle bir tahribat beklemiyordu.

Demirkıynak hemen bastıkları yeri yeniledi.

Narin Gök Delen'i ağzına aldı. Elleri ve ayakları yere dokunuyordu. Aynı dört ayaklı bir hayvan gibi inanılmaz hızla saldırmaya kalktı. Ancak karnından buzdan bir dikit yedi. Narin hemen geri çekildi. Yara sığdı. Gene de anladı. Hızı ile yenmesi imkansızdı.

Demirkıynak

" Sen kendini çok kasıyorsun. Sana İççi konusunda ders vereyim. Ama kaybetmeye niyetim yok"dedi.

Kurt adam formuna dönüştü elinde kılıçlar ile. Narin'e inanılmaz hızla bir tekme vurdu.

Narin ayağa kalkmaya çalıştığ sırada Narin'i buz kilidi ile kitledi.

Yasak elmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin