Kanat aldım

301 113 36
                                    

Safa epey sakindi.

Benfu kendinden epey emin bir şekilde

" Diğerleri ne yapıyor sence "

Safa

" Diğerleri kaybetmiştir büyük ihtimalle. Ne trajik kendini bir halt sananları indirmek "

Benfu binanın fotoğrafı çekti. Bir anda taştan oklara döndü. Safa hiç bir şey olmamış gibiydi. Oklar ona işlemeyi bırak dokumadı. Aura kabuğu dokunur dokunmaz yok oldu.

Benfu bu sefer gene fotoğraf çekti. Bina taştan bir şövalye oldu.

İnanılmaz hızla Şövalye Safa'nın üstüne geliyordu. Safa bıçağı ağzı ile yakaladı.

Biraz aura salması ile yok oldu Taştan Şövalye.

Safa ağzındaki kılıcı tükürdü ve

" Biraz daha ciddi olabilir misin? Yoksa senin için sonu trajik olarak "

Yeniden fotoğraf çekti ve Safa'nın üstüne meteor düşüyordu. Safa tek yumruk ile meteoru yok etti.

Safa alaycı bir şekilde

" Meteor mu cidden. Tatlım sen hiç şunu duymadın mı ? Boyu değil işlevi önemli diye"

Ses dalgası attı telefonu kullanarak. Yer de çatlaklar oluşsa bile Safa'da bir şey yoktu.

Benfu korkmaya başladı. Telefonu kullanarak lazer attı. Ancak Safa'nın aurası geçemedi bile.

Safa üstüne doğru gelirken. Onu fotoğrafını çekti. Aslında onu taşa çevirecekti. Büyü işe yaramadı. Bu yüzden etrafını taşa çevirdi. Ancak saniyeler içinde kırıldı. Son çare olarak Safa'yı buzdan bir kübe aldı.

Ancak Safa'yı durdurmaya yetmeyecekti.

Safa kendini yakmaya başladı. Ancak buza karşı o kadar etkili olmadı. kızıl alevler ise yaramazsa mavi Alevleri denemeye karar verdi.

Safa etrafı sisle kaplıydı. O kadar hızlı haraket etti ki

Benfu sadece basit bir cam duvar büyüsü yaptı.

Safa'yı durdurmaya yetmedi doğal olarak.

Safa tek bir el savurması ikiye böldü Benfu'yu. Bu el savuruşu yakıcı bir alev dalgası yarattı. Benfu bedeninin bir kısmını küle döndü.

Safa öldüğünü fark etti. Kendi iyileştirme yeteneği yoktu. Bu yüzden de daha önce Naciye'den aldığı kanı döktü. Beş tüp sonunda Benfu'nun bedeni birleşti.

Benfu korkmuş bir şekilde

" Neden beni iyileştirdin "

Safa

" Yani mevzu öldürmekte sorun yok. Ancak senin korku dolu gözlerini görünce öldürmek istemedim "

Benfu gülümsedi ve

" Çok yumuşaksın. Sen nasıl yasak elmayı yiyeceksin onu merak ediyorum "

Safa

" Düz elma yer gibi. Güçlüyüm merak etme "

Safa Benfu götürdü ve

" Benden daha hızlısınız. Neyse başka biri yaklaşıyor"

O sırada Safa'nın abisi Sacit geldi. Kendisi bir albastı kullancısı. Yaratık çağırıp onları manipüle edebilir. Hatta bedenini hasarı yaratıkların yaşam gücünü emerek karşılar.

Sacit kanatlı bir kaplandan indi.

Sacit kırmızı güneş gözlüğü bol pantolonu vardı. Beyaz bir tişört. Siyah at kuyruğu saçları ve siyah gözlüğü ile.

Yasak elmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin