Tepegöz'ün adası

141 57 13
                                    

Safa ve diğerleri karaya indiler.

Deniz

" Şükrü yardım etmek zorunda mısın "dedi.

Şükrü

" Bu ekipte beni yaralayan nadir kişilerden birisin. Bu yüzden de gerek vardı. Gemiye takip cihazı taktım. Gerçi benim aura tekniklerimden biri. Fark etmesi kolay değil. Ferit'in yerini kolayca bulmak için"dedi.

Safa

" Kapayın çenenizi. Bütün gece uyuyamadım"dedi.

Miray pis bir ifade ile

" Deniz'i öptüğün için olmasın sakın "dedi

Safa ve Deniz'in yüzü kızardı.

Hiç kimse laf etmedi. Zaten edemezdi de.

Ancak yol garipti. Her tarafdan dinazorlar çıkıyordu.

Trex, Triceratops, Mamut, Dicraeosaurus, Kılıç dişli kaplanlar ve Pterosaurlar fink atıyordu.

İşin garip kısmı garip olan bir ton yaratıklar da öyle.

Tek gözlü küre gibi kanatları olan yaratıklardan tut. Kanatlı aslan, kanatlı yılan. Ya da dev üç başlı bir yılan vardı. Aslında kobraydı

Üç başlı dev kobra

" Siz nereye gidiyorsunuz böyle tıssssss!"

Safa

" Biz Tepegöz'ü görmeye gidiyoruz. Bununla ilgili bir sorunun mu var "dedim.

Asit tükürdü. Sudan bir duvar korudu. Daha doğrusu Deniz korudu.

Safa'ya karşı saldırmaya kalktı Trex. Ancak kafası köprü. Bunu yapan Asude'ydi. Örümcek kadına dönüştü

Asude

" Safa iyi misin saldırılara neden karşılık vermiyorsun"dedi.

Şükrü

" Çünkü öldürme niyeti yoktu. Safa da kendini aura ile sardı. Aura ile bu kadar temastan sonra görmediniz mi "dedi.

Safa

" Normal. Bir şey deniyordum. Bazı insanlar aura görebilirler. Tabi aura ile temas etmelerine bağlıdır. Ancak yeteri kadar ince ve sıkışmış bir aura tabakası yaparsam ne olur diye denedim. Aslında saldırılarının ne kadar dayanaklı olacağını test etmek istiyordum "dedi.

Safa'ya doğru Dicraeosaurus kafası geliyor. Boynu çok uzun bu yüzden darbe daha güçlü olacak.

Safa kolu ile blokladı. Ancak Safa'nın kolu kırıldı. Ancak mevzu tekniğin güçsüz olması değildi. Devasa boyunlu dinazorun güçlü olmasıydı.

Safa tek hamlede kesti dinazoru.

Safa elini açıp kapatarak

" Sanırım ince aura savunma gücü yüzde yüz yirmi. Saldırı gücü yüzde yüz otuz beş. Ancak müthiş bir konsantrasyon gerektiriyor. Neyse şimdilik usta hale gelmem imkansız "dedi.

Şükrü

" Dert etme ustanı taklit etmek zorunda değilsin "dedi.

Safa

" Ama gücü başka bir seviye. Onu yenmemin tek nedeni umutsuzluk ve acı ile güçlenen karanlık auranın tamamını kullanmam. Başka türlü olsa yenemezdim "dedi.

Naciye

" Benim kurt adam sanatımı nasıl kullandın "dedi.

Safa

Yasak elmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin