Gemi bulmak

346 130 63
                                    

Safa ve diğerleri gemi aramaya başladı. Bir gün içinde kıyıda gemi aradılar. Ya rezervdi ya da sahibi vardı gemilerin. Tabi bu arama süresi bir hafta sürdü yaklaşık.

Şamil bilmiş bir şekilde

" Ben size gemi bulmanız imkansız demedim mi "

Naciye

" Başlamadan bitti mi yolculuğumuz "

Sude sigarası yaktı ve sakin bir şekilde

" Gemi yapımı bitti. Yoruldum resmen. Ben ve Tahsin olmasa bitmezdi. Yelken bile yaptık "

Gemi ortalama bir gemiydi.

Gemi yolda giderken kanatlı bir aslan geliyordu.

Şamil engel oldu bir şey yapmasına.

Kanatlı aslan güverteye kondu. Birden parıldadı ve elinde kürk olan bir kadına dönüştü.

Şükrü sakinliği bozmadan

" Neden burada başka bir şaman var "

Şamil

" Size rehber tuttum. Sonuçta burası bilinmeyen dünya. Asude benim gibi bir şaman. Şamanların elinden kaçıp beraber özgür Şaman hareketini kurduk. Gerçi size saldıran şaman büyük ihtimalle Şaman örgütüne dahil"

Tek bir mermi sıkıp kaçması çok saçmaydı. Tabi bunu çözmek onlara kalmıştı.

Şükrü kızgın bir şekilde

" Sekiz kişi yiyebilir meyveyi. Dokuzuncu kişiye ihtiyaç yok"

Şamil kendinden emin bir şekilde

"Ağacın dokuz meyvesi var. Ben bizzat kendim gördüm"

Şükrü Şamil'in yakasına yapıştı ve

" Neden yemedin. Yemiş olman gerekmiyor muydu "

Şamil

" Muhafızları yenmek zorundasın. Ben o kadar güçlü değilim"

Safa onun zihnini kontrol etti ve

" Bence doğru değil. Ancak doğru olsa bile hala tutarsız olan bir kısım var. Sen nasıl gittin oraya"

Şamil

" Benim rastgele ışınlanma yapmamı sağlayan bir büyüm var. Oradaydım. Ancak muhafızlardan korkup kaçtım. Yanlız insanların zihninde bakmak ayıp"

Vurgulayarak

" İğrenç. İğrenç. Abin olarak senden tiksindim"

Şükrü

" Safa'nın yapacağı bir şey yok. Zihin gözü aktarılan bir tekniktir. Kişi öldüğünde veya aktarmak istediği zaman aktarılır"

Aşırı ciddi bir şekilde

"Neyse eğer sekiz kişi yiyebilirse sen dışarı da kalırsın. Bunu kabul edersen varsın "dedi ve biraz aura saldı daha etkileyeci olması için.

Asude

" Benim için sorun yok. Benim dileyecek bir dileğim bile yok. İyi olur. Hatta yaşama amacım bile yok. Şamil ile beraber özgür Şaman hareketini kurduktan sonra kalmadı. Tamam büyük şaman örgütüne yönelik savaşımız devam ediyor. Ama sıkıldım. Sonuçta ölüm ve yaşam arasında olan bir döngü."

Korkunç bir ses tonu ile

"Yeni kişiler hep gelir ve eskiler ölür "

Korkunç ve nazik bir gülümese ile

Yasak elmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin