Yolda giderken. Safa ve diğerleri elleri boştu. Tam boştu denemez. Yelbegen'in inindeki hazineleri yağmaladılar. Sonuçta para ederdi.
Safa kızgın bir şekilde
" Asude sence Bilge bilir mi 13.üncü kanadın yerini "
Asude
" Sanmam. Bilge'nin güçlerine o kadar da güvenme derim "
Şükrü
" Safa iyi tarafından bak "
Gemiye gittiler. Yolda seyahat ederken. Miray yüksek seviye bir vampir. Bu yüzden zihin okuma numaraları yapabilir.
Safa zaten aktarılan teknik zihin gözüne sahip.
Aralarında şöyle bir diyalog geçti. Tabi kimse duymadı.
Miray: Deniz'e aşık mısın sen? Niye odun gibi davranıyorsun ?
Safa: öncelik yasak elma. Ama hayatımın sonuna kadar geçirmek istediğim kişiyi biliyorum
Miray: o zaman deniz'e bu kadar kötü davranma bak bir gün kötü olur.
Safa: Olmaz. Unuttun sanırım zihin okuyabilirim. Deniz bana aşık olmasını beklemezdim.
Miray: Herkesin zihnini okuyabilir misin?
Safa: Yani görüş açım da olduğu sürece okurum. Şükrü bize bakıyor. Kapatıyorum.
O sırada gökten insanlar geldi gemiye. Tabi bunlar tekneden geldiler.
Bu insanlar Caner, Kumru , Emir, Sibel, Sedai ve Elif.
Kumru havadan uçarak geliyordu. Kendisi Plasebo çocuğuydu. Sadece kollarını çevirdi. Ancak ayakları da dönüşmüştü. Üstünde mayo vardı. Bacaklari dönüşmüştü. Gerçi tam değil. Kuş ve insan karışımı olmuştu bacakları.
Naciye ile kafaya çarpıştı. Tabi Naciye sadece bacakları dönüştürdü. İkisi de yere düştü.
Caner kandan yılanlar çıkardı. Bu yılanlar Canere bağlıydı. Sırtından altı tane diğer uzuvlarından bir tane daha.
Miray'a saldırdı. Yılanların her biri ateş üfledi. Aslında kanı ısıtıp sis olarak attı. Ancak sıcaklık o kadar fazlaydı. Etrafındaki hava yanıyordu. Bu yüzden ateş üflüyormuş gibi gözüküyordu.
Miray ise parmağının ucunda bir tane yılan kafası yaptı kandan.
Birden ateş dondu. Hatta buza döndü. Bunun sebebi Miray'dı
Ancak temelde aynı şeyi yaptı. Tabi kanı ısıtmak yerine soğutuyor. Temas ettiği şey soğuyup donuyor.
Emir " Hepiniz sabit durun " dedi.
Emir kendisi Plasebo çocuğuydu. Emir verme yeteneği varsa eğer kişi ondan güçlü ise emir ona geri dönerdi. Bu yüzden verdiği Emirlere dikkat etmeli. Öl ya da geber gibi emir veremez.
Ancak Safa'ya verdiği emir geri yansıdı kendine.
Sedai kendisi bir şaman. Avatarı ise bir kavuk.
Sedai eline kavuğa soktu. İçinden ateş topu çıkardı ve Safa'ya attı. Ancak Safa'yi koruyan aura sayesinde hiç bir şey olmadı.
Sibel geldi. Sibel albastı ile anlaşma yaptı. Bir bacağını feda etti. Özel yapım bir protez kullanıyor. Yeteneği mermi vücudunun herhangi bir yerinden mermi ateşleyebilir.
Sibel deli gibi mermi ateşliyordu Safa'ya. Ancak Safa'ya karşı bir işe yaramıyordu.
Sedai kavuktan bir küre çıkardı küre altı namlulu makineli tüfeğe dönüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak elma
FantasyYasak elma yiyen kişinin dileği kabul olur. peki ya yasak elma gerçekse