üçüncü kanat

121 53 11
                                    

Hepsi gemide gidiyordu. Zaten Tepegöz kendi uğurladı gemiye kadar.

Şamil, Emir ve Bulut gemideydi.

Şamil güldü ve

" Safa bakıyorum da biraz değişmişsin "dedi.

Safa

" Abi seni öldürmemi istemiyorsan çekil lütfen"dedi.

Emir

" Safa sana ne oldu "dedi.

Safa

" Sadece Tepegöz beklediğimizden bir tık daha güçlüydü "dedi

Şamil şaşkın bir şekilde

" Dur bir dakika. Siz Tepegöz'ü mü yendiniz "dedi.

Asude

" Sadece Tepegöz. Demirkıynak, Çay ninesi , Yelbegen kraliçesi, Ker Abra, Ker Yutba ve Ker Doydu da var. Ama Tepegöz hepimizin içinden geçti resmen "dedi.

Şamil

" Dur bir dakika. Neden boşu boşuna uğraşıyorsun. Yani illa başka yolu vardır 13.üncü kanadı bulmanın. Hatta vazgeçin. Ben sizi ilk seferde vazgeçerler diye düşünmüştüm "dedi

Şamil'in düşüncesi;

Lan bunlar ciddi ciddi savaştılar mı? Neyin manyaklığı bu. Kardeşim hayatını kaybetmesin diye bir rehber verdim. Bunlar manyak gibi savaşıp yenmişler. Yoksa o son muhafız yedi başlı ejderi nasıl yenecekler. Engel mi olsam? Saçmalama Şamil. Daha sen bunların yendiklerin adamlarına yenilirsin. Bunlar beni ezer geçer. Dolunay ablaya söylesem para mı kazansam. O da olmaz. O da kafayı yasak elma ile bozdu. Neyse ya. Benim derdim değil.

Safa Şamil'in kafasına vurdu ve kızgın bir şekilde

" Abi eğer bizi satmaya çalışırsan sana ne yaparım biliyor musun "dedi.

Şamil

" Merak etme. Ben kaçarım her zaman. Işınlanma büyüsü benim uzmanlık alanım. Bu arada bize ateş eten kişi. Şaman örgütünden Atiye. Neyse ben paramı aldığım sürece sorun yok"dedi.

Herkes gemide dinleniyordu.

Deniz Safa'nın odasına girdi bir de ne görsün. Miray ve Safa yanyanaydı.

Deniz sitemkar bir biçimde

" Beni aldatıyor musun sen "dedi.

Safa

" Birincisi çıkmıyoruz. İkincisi çıksak Aldatmam. "Kolundaki diş izini gösterdi ve "Üçüncüsü de sadece kanımı içti "dedi.

Deniz

" Neden senin kanını içiyor "dedi.

Safa

" Yenilenme yeteneğine sahip olduğum için olmasın "dedi.

Deniz

" Naciye de yenilenme yeteneğine sahip"dedi.

Safa iğneleyici bir şekilde

" Benim kanım başkasını iyileştirmiyor ama "dedim.

Safa o an fark etti.

Safa Deniz'i öptü. Ağzından garip yumurtamsı bir yaratık çıkardı ve tükürdü.

Miray tiksinmiş bir şekilde

" Bu ne böyle Safa "dedi.

Safa

" Kıskançlık yumurtası. İnsanların kıskançlıkları güçlendirir ve onunla beslenirler. Sonra canavar şekli alırlar. Çay ninesinin adasında kapmış olmalı. Başka biri olsa çoktan canavara dönüşmüştü. Özür dilerim Deniz. Benim hatam "dedi.

Yasak elmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin