Sude, Tahsin ve Naciye bir yerdeydi. Ancak büyük İskender için çalışan iki kişi vardı.
Bülent ve Ersoy'du.
Bülent bir kam'dı Ersoy ise kök börü.
Ersoy inanılmaz bir hız ile saldırdı.
Tahsin üç kafalı yelbegen çağırdı.
Tek bir çığlığı yetti. Ersoy istemsiz bir şekilde duvara çarptı.
Bülent gökten kılıçlar düşürmeye çalıştı.
Sude cebinden minik bir şemsiye çıkardı. Şemsiye büyüdü bıçaklardan korudu.
Bülent ateş püskürtmeye çalıştı. Sude şemsiye kalkan olarak kullandı ve ateş işlemedi.
Bülent:
" Normalde ise yaraması lazımdı "dediSude:
" Beni hafife alma "dedi.Deniz ve Safa geliyordu. Benim kardeşim diyince bıraktı deniz Yaşar'da kaçtı. Çünkü çay ninesinin dikkatini çekmekten korkuyordu.
Ersoy Baygındı. Bülent tek başına savaşmazdı. Hele başında bir milyar ödül olan adama.
Ersoy Bülent'i aldığı gibi kaçtı
Miray, Şükrü, Narin ve Asude geliyordu.
Şükrü hepsini buldu. Safa'nın yanına götürdü.
Tabi her biri bitik haldeydi.
Şükrü sigarası yaktı
" Bugün kamp kuralım. Çay ninesi otuz kişi dalıp hepsinin öldüğüne dair efsaneler var. Mümkün olan tüm enerjiyi toplamak lazım "dedi.
Safa
"Dinlenelim. Ancak Tahsin sen nöbettesin. Senin yeteneğin en iyi seçenek. Gemi de kalsak bile saldırıya uğrarız. Bu yüzden burada kalacağız "dedi.
Tahsin bıkkın bir şekilde
" Seni kim patron yaptı demek isterdim. Ama sen en güçlümüzsün. Dinlenmek daha iyi . Ama gemiyi niye parçaladın "diye sordu
Safa mahcup bir şekilde
" Abartım sanırım. Özür dilerim"
Gece dinledikleri sırada.
Garip garip yaratıklar gelmeye başladı.
Aslında yapraktan ve daldan oluşuyor. Gergedan, boğa, kaplumbağa ve fil vardı.
Yaprakları fırlattılar.
Şükrü deldi geçti yapraklar.
Safa yanmaya başladı ve
" Şükrü bunlara sürpriz saldırı işe yaramaz. Bunlar doğanın çocukları bunlardan biri ile savaştım daha önce. Çay ninesiden doğduklarına inanılır "dedi.
Şükrü
" Nerede diye sormacağım. nasıl yeneriz "dedi.
Safa:
" Sakın ateş ile saldırmayın. Zerre işe yaramaz. Çekirdekleri vardır, Buz işe yarar "dedi.Tahsin goril çağırdı. Elinde iki tane balta vardı. Baltalardan birini aldı.
Goril ile birlikte saldırmaya kalktı.
Yaprak fırlattılar ancak garip bir şekilde Tahsin'e ulaşmadı. Bunun nedeni ise görünmez deniz anasıydı.
Bir kaç saniye içinde hepsi kestiler. Bunu nedeni ise zombi eller ile yaratıkları tuttular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak elma
FantasyYasak elma yiyen kişinin dileği kabul olur. peki ya yasak elma gerçekse