Emegenler kralı Safa'yı alkışladı ve
" İnanılmaz bir savaştı. Ama bu beni kesmedi "dedi.
Safa yanıklar içindeydi ve
" O zaman siz savaşın"dedi.
Emegenler kralı
" iki kişi daha seçeceğim merak etmeyin. Bu kişiler benimle savaşacaklar "dedi.
İlki gene garip bir yaratıktı. Üç tane at kafası vardı. Gövdesi insandı belden aşağısı attı. At olan vücudu beyaz olmasına rağmen üç kafası farklı renkteydi. Beyaz, Siyah ve kahverengi.
Beyaz ortadaki kafaydı. Siyah sağ kahverengi ise sol.
At adam Narin'i gösterdi ve
" Benimle savaşacak sensin küçük hanım"dedi.
Narin üç kılıcı çıkardı. Aslında Garmakoçi'nin verdiği kılıca bile alıştı. Ancak şuanlık Gök delen'i çekmedi kınından.
Hem taştan hem buzdan dev heykeller çağırdı Narin.
Ancak At adamın elimdeki mızraklar kılıca döndü ve dev heykeller ikiye bölündü.
Narin'e doğru gidiyordu. Ancak altan taştan bir dikdörtgen benzeri yapı tepeye fırlattı.
Narin hemen gök delen ağzına aldı. Birden dönmeye başladı Narin. Çünkü gelecekte ayağında bir taban yapıp saldıracağını gördü.
Bu yüzden de etrafında dönerek hortum yarattı. Hortum buzdan kristaller ve taştan dikenler fırlatıyordu.
At adam kaçıyordu.
Tekrar mızrak oldu elindeki kılıçlar At adamın.
At adam o kadar hızlıydı ki. Narin bile kolunu yerde görene kadar kolunun koptuğunu anlamadı.
Narin bir çığlık atmak istese de atmazdı. Atamazdı. Savaş ciddi bir noktaya gelmişken olmazdı bu. Sol kolunu kaybetti elinde Gök donduran vardı
İyileştirme tekniği kullansa bile yeteri hızda olmazdı.
Buzdan kanatları çıktı Narin'in
Narin'in bir anda buzdan bir kolu çıktı. Sonra normale döndü kolu. Narin bile şaşkındı bu durumda.
Kılıcı geri aldı.
At adam kişnedi ve
" Demek İççi ile bir olan biri epey ilginç. Garmakoçi'nin kılıcını taşıyacak kadar marifetli misin peki "dedi.
Bir sürü At adam vardı.
Narin Garmakoçi'nin kılıcını yere sapladı. Taş dikitler oluştu.
Havadaydı at adam. Ancak Narin'in saldırısından kaçamadı.
Narin Gök donduran'ı bıraktı. Gök delen kaldı ağzından. İnanılmaz hızlı bir saldırı ile At adamın karnını kesti. Ancak bu yetmedi.
Narin önce taştan bir çember yaptı. Sonra buzdan kristaller. Sonra bu kristalleri yıldırım yükledi. Bu yıldırım tam tur yüzüğü diyordu.
Dönmeye başladı. O kadar hızlı döndü iki ezip geçti. At adamı.
Sıradaki daha garip bir yaratıktı.
Ortadaki başı pandaydı. Diğer iki başı ise kuş.
Kaslı bir insan bedeni vardı.
Panda adam Sude'yi gösterdi ve
" Seninle ben dövüşeceğim. Bakalım sen nasıl dövüşeceksin "dedi.
Sude eski Sude değildi. Bunun nedeni Safa'ydı. Safa'nin bir silah ustası olduğu hale çıplak elle dövüşmesi onu etkiledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak elma
FantasyYasak elma yiyen kişinin dileği kabul olur. peki ya yasak elma gerçekse