Son saldırı

57 43 18
                                    

Safa ve ekibi gemi ile ilerliyordu. Çünkü kesin bir yeri yoktu.

Tabi herkes tarafından duyuldu 13 kanat toplandığı.

Bazıları saldırmaktan çekinse de bazıları için son saldırı fırsatıydı.

Zaten sessiz ölüm yenilince de iyice herkes saldırmaktan vazgeçti. Yeterli imkanı olupta saldırmak isteyenler pek yoktu.

Ama gene de vardı.

Gemileri birden alabora oldu Safa ve ekibinin. Tam alabora değilde. Altında devasa bir ağaç çıktı.

İskemder vardı.

Tahsin abisi İskender'i tanıdı. Sonuçta Çelik'den daha iyi davranıyordu. Sude de tanıdı doğal olarak. Çünkü okula geldi. Ancak yeteneği olmadığı için kovuldu.

İki kardeş beraber albastı oldular.

Tahsin yorgun bakışlar ile

" İskender abi neden geldin "dedi.

Safa İskemder'i göstererek

" Bu senin abin mi? Bilinmeyen dünyaya ilk girdiğimiz de bana saldıran kişi buydu "dedi.

İskemder

" Çok zaman geçti. Bir ay civarı geçti. Neyse zamanı boş ver. Sizin bir ay gibi sürede 13 kanadı toplamanız etkileyiciydi "dedi.

Şükrü sigara yaktı ve

" Bu planı kendim kurdum. En iyi ekibi yarattım. Safa gücü yüzünden, Miray refleksleri, Deniz yaratıcılığı, Narin öğrenme hızı, Naciye Asena sanatı, Tahsin yeteneği, Sude yeteneği. Gerçi aradığım Imzıh dahisinin Sude olması biraz trajikomik "dedi.

Safa

" Dur bir dakika. Imzıhı biliyor muydun "dedi.

Şükrü

" Az çok. Ama hiç öğrenmedim niyetim de yoktu zaten "

Tabancası çekti ve İskemder'e doğrulttu.

" Bizim gemiye neden saldırdınız "dedi.

İskemder güldü ve

" Belli değil mi? 13 kanadı almak için"dedi.

İskemder yasak gücü kullandı.

Kandan oluşan üç başlı dev bir yılan vardı.

Şükrü cebinden bir puro çıkardı.

Şükrü puroyu yakıp bir fırt içmesi ile aydınlık aura zirveye ulaştı.

Şükrü'nün aydınlık aura tekniği esasında avuçlarında birer ağız açmasına izin verir. Ancak sadece savunma amaçlı. bu yüzden kullanmaz. Ancak zirve tekniği ağzı olan altı küre çağırır. Bu küreler her şeyi yerler ve aura olarak sahibine verirler.

Yıkıcı Kasım'nın öldüğü gün

Şükrü ve Kasım konuşuyorlardı. Şükrü Kasım'ın bir kopyasını yaptı. Safa da zaten o gün kütüphanede takıldığı için bilmesine imkan yoktur.

Kasım

" Cesedi bıraktım. Ceset için sağol"dedi.

Şükrü

" Neden benden kendi cesedini istedin. İkincisi de neden seninle gelmeme izin vermedin "dedi.

Kasım

" Birincisi Sevgili dostum. Benim onun yüzünden öldüğümü düşünmek zorunda. Zaten yarın ölüyorum "

Kan kustu ve

Yasak elmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin