Ödül avcıları

284 104 24
                                    

Gemi ile yolda giderken. Tabi üç gün geçti. İtbaraklar olduğu adadan ayrılalı. Biraz ımzıh hakkında ders verdi Safa Naciye'ye

Düzen hareketi üyesi Ömür geldi.

Ömür sekizinci rütbe. Yani liderden hemen altı. Ömür saçlarının yarısı pembe yarısı mavi bir kız. Plasebo çocuğu. Ömürleri manipüle ediyor. 18 yaşında gibi görünebilir. Ancak 200 yaşından fazla.

Ömür yeşil gözleri ile baktı

" Demek sinekli bakal'ın ödül koyduğu kişi sensin ha "dedi iğneleyici bir şekilde.

Safa soğukkanlı bir şekilde

" Benimle ne işin var?" Diye sordu.

Sonra armasını işaret ederek

" Hemde düzen hareketi üyesi birisinin "

Ömür sağ elini çenenin altına koydu ve

" Hiç! Sadece Sinekli bakal'ın başına ödül koyduğu kişiyi merak ettim. Ayrıca Ozan rica etti. Sen kanatları toplayacak kişiymişsin "

Safa

" Söyle bana nerede kanatlar "

Ömür

" Sinekli bakal Lideri Adalettin. O kadın inanılmaz bir aura kullancısı. Büyük İskender, düzen hareketi lideri Kemal Kendisi Ayıhı kullancısı ışık yeteneği. Yani almak istersen onu yenmek zorundasın. Busenaz var. Şaman Lideri ayrıca. İnanılmaz derece güçlü. Ayrıca da büyük Beşlinin son üyesi vampir Ferit var. Ona bulaşmak istemezsin "dedi.

Safa meraklı bir şekilde

" Diğer altısı peki "

Ömür

" Maranların adasında, Bükrek'in üstünde, Sangal'ın üstünde, Abra ve Yutba'nın yuvasında , Emegenler adasında ve sonuncusu Hınkır munkurların yaşadığı adada. Tabi sonuncusu bilinmese de olabileceği yerler var. Yelbegen ini , Demirkıynak'ın yaşadığı bölge, Tepegöz var, Arçura'nın yaşadı orman, Çay ninesinin yaşadığı göl ve Garmakoçi ormanı "dedi.

Safa hariç bir kısmı uyudu.

Safa

" Peki kesin bir bilgi mi bu "

Ömür

" Sence. Yirmi yıldır burada olabiliriz. Ancak ne düzen hareketi ne de sinekli bakal yirmi yıllık değil. Daha önceler. Tabi tanınmamız daha yeni "

Safa

" Muhtemel yerlerden en yakını hangisi "

Ömür

" Asude benden daha iyi biliyordur "

Ömür'ün olduğu yer çatlamaya başladı ve

" Safa seninle kapışsam mı "

Safa duruş aldı ve

" Yiyorsa kapış. Ama öldürmek istemem. Sonuçta bir tarafta husumetim var. Diğeri ile de husumet istemem"

Ömür normal bir şekilde

" Ozan'ın anlattığı gibi. Neyse. Bütün hevesim kaçtı. Ben gidiyorum. Ozan benden rica etmese asla yapmazdım "dedi ve gemiden atladı.

Şükrü Asude'ye doğru döndü ve

" Evet Asude hanım ilk hangisine yakınız "

Asude

" Yelbegen ini tabi bir kaç günlük mesafe olmalı "dedi kendinden emin bir şekilde.

Narin

" Peki bunu nereden biliyorsun" diye sordu

Yasak elmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin