Dilek dilemek -Final

74 46 28
                                    

Safa ve diğerleri bir gün dinlendi.

Şükrü

" Özür dilerim. Hayır benim hala ustamı yenemem. Çok utanç verici"dedi

Safa

" Dert etme Şükrü amca. Neden efsane olduğunu anlıyorsun. İki kozumun birleşmiş haline dayandı. Yani sıradan değil"dedi.

Deniz

" Kaç enerji duvarı kaldı sence Safa "dedi.

Safa

" Bir tane kaldı aura hissiyatını bu adaya yaydım "dedi.

Tahsin

" Peki merak ediyorum da bizi ilerde ne bekliyor tam olarak "dedi.

Safa

" Bilmem. Ama kafasız şövalye ve yedi başlı ejder Badraç var"dedi.

Kafasız şövalye Naciye, Miray, Şükrü ve Safa'nın kafasını uçurdu.

Sadece konuşurken.

Asude dönüşüm geçirdi. Bukalemun kız oldu.

Görünmez oldu.

Kafasız şövalye Deniz'e kılıcını indireceği anda bir şey onu çekti. Safa ve Miray kafalarını hemen yenilediler. Bu fırsattan yararlanmak isteseler de. Kafasız şövalye kılıcını havaya attı.

Zırhından çıkardığı kefen ile Safa'nın yumruğu durdurdu. Miray'ın yumruğunu kendi yumruğu ile parçaladı.

Miray ve Safa geri çekildi.

Kafasız şövalye havayı tuttu ve çekti. Aslında bu görünmez olan Asude'ydi.

Üstüne gelen Asude'yi kesti.

Tahsin triceratops çağırdı. Sonra Zap kullandı.

Ancak ışık hızında gelen Triceratops'u ikiye böldü.

Ancak Şükrü ve Sude patlayıcı gaz ile doldurdu etrafı.

Dev bir patlama olsa da pek etkili olmadı.

Naciye mızrak fırlattı. Ancak gram işe yaramadı.

Safa, Deniz ve Miray'ın kombo saldırısı yok etti.

Beyaz yanan cehennemi kullandı Safa. Tüm alevi Miray'ın yarattığı yanan küreye aktardı. Sonra da Deniz ışın kullanarak beyaz yanan küreyi fırlattı.

Geriye sadece bacakları kaldı.

Safa ve diğerleri biraz dinledi.

En sonunda ağacın olduğu yere gittiler. Tabi bir enerji duvarı vardı. Ağacın yaprakları sürekli renk değiştiriyordu. Bembeyaz renkte on bir tane elma vardı.

Herkesi heyecan sardı. Normal olarak dileklerini yerine getirmek için bir kaç metre uzaktaydı. Ancak enerji duvarını vardı aralarında.

Şükrü

" On bir mi? Beklediğimden fazla. Sanırım son olarak yedi başlı ejder Badraç var"dedi.

Gökten bir ejder indi. Yedi başlı bir ejderdi. Bunların üstüne ateş üfledi birden mavi derisi kızıl gözleri vardı. Uzun bir kuyruğu.

Sude hemen tahta bir duvar yarattı hemen.

Ateş üflemeyi kesti.

Ağızdan asit çıkarmaya başladı

Tabi yedi kafa birden saldırıyor.

Narin çakallık yaptı ve. Buzdan bir duvar yaptı.

Ancak buda yeterli değildi. Şu püskürttü ve deldi duvarı.

Yasak elmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin