Merhaba, ben Park Yn.Bu sene başka bir şehirde taşındım. Eski okulumdan ve arkadaşlarımdan taşındığım için ayrılmak zorunda kaldım. Bugün sıcacık yatağımdan zar zor kalkıp hazırlandım,evden annem, babam, küçük kız kardeşim ve erkek kardeşimle çıktık.
-Arabada geçen konuşma-
Yn'nin Annesi:Heyecanlımısın Yn?
Yn:Yanii biraz.
Yn'nin annesi:Yoksa yatılı okul olduğu için üzgün müsün?
Yn:Hayır, hatta değişiklik olur.Annesini YN. a, Babasını Yn. b, Kız kardeşini Yn. kk, Erkek kardeşinide Yn. ek olarak göstercem.Yazmaya üşendim👽
Yn. ek:Yoksa bizden ayrılcağın için mutlumusun?
Yn:Hayır!
Yn. kk:Abla peki benimle nasıl oyun oynıycan?
Yn:Seninlede artık abin oynasın;)
Yn. kk:Hayır! O oynayamıyor!
Yn. ek:Bebek giydirmek istemiyorum çünkü!
Yn. b:Tamaaam,geldik.Hadi inin, bende arabayı park edip hemen gelicemYeni yazıldığım Lise'ye baktım. Gerçekten çok büyük bir yerdi... Duvarları siyah, içerisinin beyaz olduğunu gördüm, Bina 5 katlı, çok geniş bir yerdi.Kapısında kocaman"OKULUMUZA HOŞ GELDİNİZ "Yazıyodu.Okulun duvarları tertemizdi, bir çizik bile yoktu.İçeriye doğru yürüdüğümde bahçenin güzelliğiyle karşılaştım. Rengarenk çiçekler, renkli ışıklar, süslemeler, oturma alanları... Her yer büyüleyiciydi.
Babam hemen müdürle konuştu, bana kalacağım odayı gösterdiler. Odada 2 tane yatak, 2 tane dolap vb. şeyler vardı.
Müdür öğretmenimiz bana okulu tanıttı, gezdirdi, ders programımı verdi.Müdür:Tamam kızım, başka soracağın bişey varmı?
Yn:Hocam, ben odamda tek mi kalıyorum yoksa birisi gelecekmi?
Müdür:Şuanlık odanda teksin, ama ilerleyen zamanlarda birileri gelebilir.
Yn:Tamam, teşekkürler hocam
Müdür:Rica ederim kızım, hadi sen ailenle vedalaş gel.
Yn:Tamam hocamHocanın dediği gibi ailemin yanına doğru yürüyordum, 1dk...Benim hiç arkadaşım yok? Yanlız mı kalıcam yani?Ya birisi bana zorbalık yaparsa?! Offff
Bunları düşünürken çoktan ailemin yanına ulaşmıştım.
İlk annem, sonra herkes sırayla bana sarıldı.Yn. a:Kızım...
Yn:Efendim anne?
Yn. a:Her şeyini yanına aldınmı? Canının çektiği bişey varmı?
Yanında ne kadar para var?
Yn:Merak etme anne. Her şeyim yanımda:)Herkesle vedalaşıp odama çıktım, Saat 14.48 olmuştu. Vaktin nasıl bir hızla geçtiğini anlayamamıştım... Üstüme siyah sweatshirt, altımada siyah eşofman altımı giyip yatağıma oturdum. Yaklaşık 2-3 saat telefonuma baktım. Sonra canım sıkıldı, saat 17.05 olduğunu fark ettim. Akşam yemeği vaktiydi, aşşağıya inip bir masaya oturup yemeğimi yedim.Elimi yıkamak için tuvalete gidiyordum. Etrafı izleyerek tuvalete giderken bir ses duydum
"Sus, bize zorluk çıkarma"
O an yerimden kıpırdayamadım, birinin ağlayarak "hıhı"
dediğini duydum. Ses tuvaletin yanındaki boş, kullanılmayan bir odadan geliyodu. Umursamamaya çalışarak tuvalete girdim, elimi yıkadım. Çıkarken kapının arasındaki boşluktan seslerin sahiplerini görmeye çalıştım.Tam net göremiyorum, ama gördüklerime inanmak istemiyordum...
Bir erkek öğrenci, bir kız öğrencinin ağzını bağlamış, hem dövüyor, hemde tec@vüz ediyordu. Ben onları daha net görebilmek için kapıya yaklaştığımda yanlışlıkla kolumu kapıya vurdum... Kapının gıcırdamadını duyar duymaz içerdeki iki kişide bana baktı, korkudan ölmek üzereydim..."SEN NE YAPIYOSUN ORDA? CANINA Mİ SUSADIN! "
"B-ben sadece e-elimi yıkamaya g-gelmiştim sizi gördüm"
"Sence ben buna inanacak kadar saf mıyım? Bizi izliyodun,yakalandın, yanlışmıyım?O an nefesim kesildi sandım, içerdeki tanımadığım çocuk beni baştan aşşağıya süzdü,
? :Yenisin galiba, seni daha önce buralarda hiç görmedim.
Yn:Daha bugün geldim, yeniyim...
?:Bak, seni şimdilik affediyorum AMA burdaki hiç bir olayı görmedin, bilmiyosun, Tamam?
Yn:T-tamam
? Eğer birine bile söylersen seni burda öldürürüm ANLADINMI?
Yn:A-anladım
?:Aferim, şimdi defol git burdan.Koşarak ordan uzaklaştım, koşarken fark etmeden birine çarptım.
X:Dikkat etsene biraz?! Ne koşturuyosun burda?
Yn:Ö-özür d-dilerim acelem vardıda...
X:Yenisin galiba seni ilk defa görüyorum
Yn:Evet, bu gün geldim
X:Dikkat et burda koşma, birine çarpma yoksa sana ne yaparlar bilemiyorum.
Yn:T-tamamNeydi bu şimdi? Birisi bana çarptı,yeni olup olmadığımı sordu, sonrada burda koşma dedi. Tabiki ben onu umursamayıp koşarak odama çıktım, odama girip kapımı kitledim, telefonumdan saate baktım, 19.00du, saat 20.00 da isteyenlerin gittiği içecek saati vardı.Bu yaşadıklarım benim fazlasıyla korkmama sebep olmuştu, biraz dinlenip aşşağıda kafamı dağıtabilecek bişeyler yaparım diye düşündüm, 30dk uyuyup uyandım, üstüme beyaz bir kazakla siyah bir pantolon giydim, saçımı açık bırakıp aşşağıya indim, inerken yanlışlıkla çarptığım o çocuğu gördüm, bu sefer yanında birileride vardı.Umursamayıp aşşağıya indim.
Herkes arkadaşlarıyla gülüp eğlenirken ben köşede onları izliyordum. Bir anda omzumda bir el hissettim, korkuyla arkamı döndüğümde...------------------------------------------------------------------------------------------------------
640 kelime, ilk bölümümüz hayırlı olsun OĞWSŞÖAĞSŞE