(...) Galiba Hyunjin Taehyung'un delirmesini beklerken ben burda delirecektim...
Taehyung' tan*
Yn'nin olup olamayacağı her yere bakmış, baktırmıştık ,tam 1712 kez aramıştık cevap ama yoktu... Belkide kaçmıştı, belkide acil okuldan çıkması gerekmişti ve telefonu kapalıydı, belkide birisi onu zorla bir yere kapatmıştı ve telefonunu kapatmıştı... Bir yere kapatma ihtimali diyince aklıma gelen tek isim o şerefsiz Hyunjin' di,ama o hiç bir yerde hiç bir şekilde dikkat çekmiyordu. Onu defalarca sıkıştırmıştık ve ağzından laf almaya çalışmıştık ama o 1 tane bile şüpheli hareket sergilememişti.Ondan şüphem giderek azalıyordu ama hala şüpheleniyordum ve hep şüphelenecektim. Eğer Lina'yı sorarsanız ona bişey olmadı, sadece yürüyüşe çıkıp geldiğini söyledi ve oda bizim gibi Yn' yi arıyo...1 haftadır sadece yaşayacak kadar yemek yiyordum ve Yn'nin nerde olabileceğini düşünüyordum...
Jimin: Tae! Acil buraya gel!
Taehyung: Ne oldu?
Jimin: Yn'nin telefonunu bulduk!Jimin Yn dediği anda çoktan yerimden kalkmış Jimin'in yanında belirmiştim.
Taehyung:Nerde buldunuz?!
Jimin: Spor salonunda parçalara ayrılmış şekilde bulduk, spor salonunun kamera kayıtlarına tekrar baktırcaz.
Taehyung: Hemen spor salonuna gidiyoruz ve bana nerde bulduğunuzu gösteriyosun, Hemen!Jimin' le sınıftan çıkıp spor salonuna gittik. Spor salonuna girdiğimizde Jungkook'un, müdürün, okul güvevenliğinin , bazı öğretmenlerin ve 3-5 öğrencinin yaklaşmadan paramparça olmuş telefona baktıklarını gördüm. Hızlı adımlarla onların yanına gittim ve telefonu daha yakından gördüm. Jimin'in dediği gibi parçalara ayrılmıştı...
Taehyung: Şimdi ne olucak?!
Jungkook: Taehyung öncelikle lütfen sakin ol, telefondaki parmak izinden telefonu kimin kırdığını bulucaz, eğer bulunursa o şahısı sıkıştırıcaz ve Yn'nin nerde olduğunu öğrenicez, eğer parmak izini çaktırmayacak kadar dikkat li bir şahıssa elimizden geleni yapmaya devam edicez.
Taehyung: Tamam, sonuçlar ne zaman çıkar?
Jimin: Ekipler gelip hepimizden parmak izi alacak, 4-5 gün sonra sonuçlarda gelecek.
Müdür: Gençler siz sınıfınıza geçin, tüm okul sorguya çekilecek ve parmak izi alınacakHepimiz sınıflarımıza geçtik ve beklemeye başladık. Sıra bizim sınıfa gelene düşündüm... Yn' nin okuldan çıkarken kameralara yakalanmış bir görüntüsü yoktu, okulun dışındaki en yakın yerlerden hiç bir kameraya yakalanmamıştı, okuldaki kameralarda da görüntüsü yoktu, o zaman nereye gitmişti ki? Ben bunları düşünüp delirmeden sıra bizim sınıfa geldi. Herkesi başta ben olmak üzere sorguya çekip parmak izimizi aldılar. Sonra aynı şekilde derse devam ettik.
(5 GÜN SONRA)
Taehyung'tan*Delirmeme sadece küçücük bir nokta kalmıştı, bu gün sonuçlar açıklanacaktı ve ben tüm gece uyumamıştım. Eğer sonuçlar açıklandığında bunu yapan şerefsiz bulunamazsa tamamen delirip kafayı yicektim. Oturduğum yerden kalkıp aynanın karşısına geçtim. Saçlarım dağnık, göz altlarım mosmor, dudaklarım kupkuru, gözlerimin içide kıpkırmızıydı. Lavoboda yüzümü yıkayıp saçlarıma hafif bi düzen verip çıktm. Kahvaltı için yemekhaneye yürürken Jimin yanıma geldi.
Jimin: Taehyung sen manyak mısın bu ne hal?!
Taehyung: Ne var ki halimde?
Jimin: Sen hiç mi aynaya bak mıyosun?
Taehyung: Bakıyorum?Bu sırada Jungkook'un buraya yürüdüğünü gördüm.
Jungkook: Günaydı- Taehyung lan ne oldu sana!?
Taehyung: Bişey olmadı hadi yemekhaneye gidelim.
Jungkook: Sakın bana tüm gece uyumayıp oturdum deme!
Taehyung: Offf amma abarttınız, bu gün sonuçlar gelecek, nasıl uyuyabilirim?
Jimin: Tamaam hadi kahvaltımızı yapalım, ilk ders bizim için nefes kesici olucak...Yn'den*
Son günlerde tamamen robot'a dönüşmüştüm, yaşayacak kadar yemek yiyip duvara yaslanıp oturuyodum. Hyunjin bana hala aynı şekilde iyi davranıyodu, kedi ye hala bir isim koymamıştım, buraya alışmak istemiyodum ama git gide alışıyodum...
Kapının açılma sesiyle kapıya döndüm. Hyunjin... Zaten başka kim olacaktı ki. Kafamı duvara çevirip yemeğimi koyup gitmesini bekledim ama gitmedi. Hala gitmediğini fark ettiğimde ona döndüm. Bana endişeli bakıyordu.Hyunjin: İyi misin Yn?
Yn: İyiyim
Hyunjin: Gözlerin kıpkırmızı olmuş, iyi olduğuna emin misin?
Yn: Eminim, ışıktan olmuştur...Işıktan değil onun yüzünden olmuştu, beni buraya kapatıp iyi davranması hiç bir şeyi değiştirmemişti.. Sesim son derece sert, duygusuz, yorgun ve titrek çıkmıştı. Ayağa kalkıp yemek tepsisini
alacakken Hyunjin beni omuzlarımdan tutup kendine çevirdi.Hyunjin: Yn sen git gide kötüleşiyosun farkında mısın?
Yn: Bunu bana sen yapmadın mı zaten? Ben seni tanımadan, buraya gelmeden önce normal bi hayat yaşıyodum ama sen beni alıp sırf Taehyung' a acı çektirmek için buraya kapattın! Aşşağıda beni hiç mi aramıyolar? Ailem beni hiç mi özlemiyo? Neredeyse 2 haftadır burda robot gibi yaşıyorum ama kimse beni nasıl fark etmiyo? Bana yemek getirirken de mi yakalanmadın? Hyunjin-
Hyunjin: Yn tamam...
Yn: Tamam değil, beni buraya kapatıp iyi davrandığın zaman hiç bir şey de-ğiş-mi-yo!İçimdeki tüm nefreti yüzüne kusmuştum, o bunu hakediyordu zaten.
Hyunjin: Bana karşı olan nefretini kustun,umarım iyi gelmiştir.
Yn: Sen bundan çok daha fazlasını hak ediyosun ama neyse.Son cümlemde sesim ağlamaklı çıkmıştı, bana ne oluyodu? Sinirimden ağlayan bir insan değildim...
Hyunjin: Yn burnun kanıyo!
Hyunjin hemen bana bir peçete verdi. Bende alıp burnumdaki kanı sildim. Çok kanamamıştı desem yalan olurdu çünkü peçete kıpkırmızı olmuştu...
Hyunjin: Söyleyeceğin bir şey yoksa gidiyorum, zaten herşeyi söyledin ama olsun.
Yn: Dediğin gibi söyleyeceğim herşeyi yüzüne söyledim.
Hyunjin: Tamam, görüşürüz.
Yn: GörüşürüzTaehyung'tan*
Kahvaltımızı yapıp sınıfa geçtik. Biraz bekledikten sonra hoca sınıfa girdi, hoca sınıfa girdiği an benim nefesim kesildi.
Öğretmen: Günaydın gençler siz burda biraz bekleyin, Taehyung, Jimin ve Jungkook siz benimle gelin.
Kalkıp hocayı takip ettik. Sınıftan çıkıp kapıyı kapattık ve hoca anında bize dönüp konuşmaya başladı.
Öğretmen: Gençler haberler ne yazıkki kötü.. Telefonda sadece
Yn'nin parmak izi ve bir ayakkabı izi var. Okuldan kimseyle alakalı değil.
Taehyung: Hyunjin suçsuz muydu yani?
Öğretmen: Evet... Tenefüste kendisinden özür dilemeyi deneyebilirsiniz, tabi sizin kararınız şimdi derse geçiyoruz hadi gelin.Delirmiştim... Yn'den hala haber yoktu ve biz Hyunjin'den özür dilemek zorundaydık...
Ders bitti, biz Hyunjin'i tenha bir yere çağırdık. Hyunjin bize soran gözlerle bakıyordu.Hyunjin: Ne var?
Taehyung: Öncelikle bizimle düzgün konuş, biz seni defalarca sıkıştırdık, Yn'yi bulmaya çalıştık ama bulamadık ve ben burda delirdim. Seni haksız yere sıkıştırdık özür dilerim.
Jungkook: Özür dilerizzHyunjin başta bön bön baktı, sonrada üçümüzede p*ç gülüşüyle baktı.
Hyunjin: Özür mü diliyorsunuz? Benim suçsuz olduğuma emin misiniz? :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
929 kelime, Hyunjin etrafı kızıştırmaya çalışıyoğğğ :)