Taehyung:(...) Kendini daha detaylı tanıtmaya hazır mısın?
Yn:Hazırım:)
Taehyung:Tamam...
Yn:Taehyung, odanda kamera varmı?
Taehyung:Hayır, özel alanım olduğu için kamera koymaları yasak
Yn:Tamam o zaman:)İlk önce yavaşça dudağımı öpmeye başladı. Sonra hızlandı ve yanıma yatıp ellerini belimden aşşağısında gezdirmeye başladı.
Karşılık veriyordum, ellerimi bacağından başlayarak yukarıya doğru gezdirdim.Sonra yavaşça üstümü çıkardı, başta utanmıştım
sonra dayanamayıp üstünü çıkardım. İçine hiç bir şey giymemişti.dudağımdan ayrılıp boğazımı emmeye başladığında ağzımdan bir inleme kaçtı.Ben inleyince boynumdan başlayıp çizgi çekerek omzuma geldi ve ısırarak emmeye başladı.Bende boynuna yönelip sertçe emmeye başladım, bir yandan da elimi altındaki pijamasına doğru götürdüm. Boynundan ayrılıp onu boxer'iyle bırakmam sadece 1 saniyemi aldı.O da alt tarafıma yönelip pijamamı külot'umla çıkardı. Altım çıplak, üstümde sütyenim vardı.Yn:Çok hızlısın.
Taehyung;Daha yeni başlıyorum.Dedi ve dudağımı sertçe emmeye başladı. Ama gerçekten çok sert emiyodu,canım çok yanıyodu ama hoşuma gitmişti.Boxer'i ni çıkartıp onu tamamen çıplak bıraktım.Oda sütyenime yöneldi ve çekip çıkarttı.Yatakta tamamen çıplak kalmıştık,beni kucağına oturttu.Üstünde sürtünmeye başladım. Ağzından kesik kesik inlemeler çıkıyodu,beni yatırp alt tarafıma yönelip bacaklarımı
iki yana açtı.Taehyung:Hazır mısın?
Yn:H-hazırım
Taehyung:Korkmana gerek yok:)Bacak arama yöneldi. Başta erkekliğini sürtmeye başladı,sessizce inliyordum. Ama pek sessiz olduğumu sanmıyorum...
Sonra dayanamadım.Yn:Hadi artık dayanamıyorumm
Taehyung:Tamam sakın ol:)Erkekliğini bana sürterken bianda içime girdi,o kadar derin girmişti ki bian o anda bayılacağımı sandım.
Yn:AAAĞHH-
Taehyung:Yakalanmak istemeyiz dimi? :)
Yn:e-evetİçimde gel git yapmaya başlamıştı.O kadar sert davranıyoduki inlemek elimde değildi.Başta 1 sonra 2 sonra 3 parmağını kullanmaya başladı.Bianda içime öyle hızlı ve derin girdiki... Tam inleyecekken dudağıma yapıştı.Daha hızlı gel git yapmaya başladı
git gide acı inlemelerimiz,zevk inlemelerine dönüşmüştü.Erkekliğini sürtmeye başladı,o kadar sert sürtüyorduki... Yinede hoşuma gidiyordu... Gelen sıcaklık hissiyle boşaldığımı anladım.Beni kucağına aldı ve alt dudağımı ısırarak emmeye başladı. Bende sessiz inlemeye çalışarak aynı şekilde ona karşılık veriyordum. 2-3 saat sonra ikimizde yorulduk.
Taehyung beni kucağına alıp banyosuna götürdü.Yn:Offf parmağımı oynatıcak halim yok...
Taehyung'un güldüğünü duydum
Yn:Gülme! Beni sen bu hale getirdin.
Taehyung: Tamam tamam, ben seni yıkarım:)Taehyung beni kucağına oturtup yıkamaya başladı.Vücuduma sıcak su tutarken rahatladığımı hissettim. Kafama masaj yaparak yıkamaya başladı. Beni yıkadıktan sonra bana bir havlu giydirdi ve dudağımdan öpüp Bir koltuğa otutturdu.
Taehyung:Bende duş alıp gelicem.
Yn:Tamam.O duş almaya gitti, bende giyinmek için ayağa kalktım. Yanımda ne olur ne olmaz diye getirdiğim kıyafetlerimi giydim. Sonrada tekrar koltuğa oturdum. 5 dk sonra Taehyung duştan çıkıp yanıma geldi. Üstünü giydi. Yatağın çarşafını değişmesine yardımcı oldum. Sonrada beraber yatağa yattık. Yatak tek kişilikti ama büyüktü. Bu yüzden sıkıntı olmadı. Belimden sıkıca sarıp beni kendine bastırdı.
Taehyung:İyi geceler Kim Yn :)
Yn:Sanada iyi geceler Taehyung :)Duvardaki saat'e baktım, 00.42'ydi.Sonra nasıl uyuduğumu bile anlamadan alarm sesiyle uyandım. Yataktan kalkayım derken kasıklarımdaki ağrıyla tekrar yatağa düştüm.
Yn:AĞHHH
Taehyung:Kalkamıyomusun? Bekle.
Yn:Sen uyanıkmıydın?
Taehyung:Çoktaaan hatta senin okul formalarınıda buraya getirttim.
Yn:Teşekkür ederim.Taehyung bana gülümseyip çekmeceden krem kutusu çıkarıp yanıma geldi.
Yn:Taehyung! Umarım aklımdaki şeyi yapmıycaksındır!
Taehyung:Sakın ol Yn, sadece krem sürücem. Korkma:)Yanıma yattı ve kasıklarıma krem sürmeye başladı, biraz utanmıştım, hayır baya uyandım. Utandığımı fark edip gülümsedi
Sonrada beni ayağa kaldırdı.Yn:Ben lavaboya giriyim, sonrada hazırlanayım sınıfımıza gideriz
Taehyung:Tamam:)Gülümsedim, yanağını öpüp lavaboya girdim. Dünün etkisiyle hala çok yoryundum,hızlıca işimi hallettim, saçımı tarayıp çıktım.
Benden sonra Taehyung girdi, ben okul formamı giyerken o da tuvaletten çıktı.Yn:Taehyung! Üstümü giyiyorum.
Taehyung:Olsun :)
Yn:Yaaa
Taehyung:Tamam tamam, bakmıyorum giyinince söyle.
Yn:TamaaamHızlıca giyindim, beraber sınıfa indik. Jungkook ve Jimin henüz
gelmemişti. Sıramıza oturduk. Hala uykum vardı, Taehyung'a yaslandım, beni kolunun altına alıp sarıldı. Beraber 10dk kadar böyle oturduk. Sonra Jimin koşarak sınıfa girip kapıyı kapattı.Jimin:Ben boku yedim!
Taehyung:Ne oldı Jimin?
Jimin:------------------------------------------------------------------------------------------------------
587 kelime, İmanlıyım eheh-