Taehyung:(...) öğle Tenefüste bitti Yn hala yok... YN HALA YOK!?
Yn'den*
Gözlerimi araladığımda uyuyakaldığımı fark ettim. Hemen doğruldum, Hyunjin yoktu ve dediği gibi yaptığı iğne şaşırtıcı şekilde bana iyi gelmişti. İçimden bir ses hemen kaç diyordu. Çünkü Hyunjin'de bu okulda bir öğrenciydi ve kimse onu göremezse ondan şüpeleneklerini biliyor olmalıydı. Kalkıp kapıya yöneldim. Kapıyı kitlememişti? İçimden çok şanslı olduğumu düşündüm. (He YeNe he çok şanslısın şans sıçıyon amk) kapıyı açtım, önüme bir merdiven çıktı. Merdivenden aşşağıya baktım, sanki sonsuz gibiydi.. Duvarlardan bu binanın okulumuz olduğunu ve buranın yangın merdiveni olduğunu anladım. Nasıl kaçarım diye düşünürken merdivenden gelen ayak sesleriyle irkildim, hemen içeriye girmek için kapıya yöneldiğimde kapı kapalıydı ve açamıyordum?! DAHA AZ ÖNCE KİTLİ OLMAYAN KAPI ŞUAN KİTLİYDİ!? Merdivenlerden gelen ayak sesleri arttığında korkuyla arkamı döndüm.. Evet Hyunjin... O an ondan herşeyi bekledim.. Beni dövmesini, t*ciz - tec*vüz etmesini, beni zehirlemesini, o merdivenlerden aşşağıya atmasını, Beni orda öldürmesini, herşeyi... Ama o bana bön bön bakmayı tercih etti.
Bu rahatsız edici sessizliği bozmak için konuşmaya başladım.Yn: Şimdi ne yapıcaksın?
Hyunjin: Hiç bişey.
Yn: Hiç birşey mi?
Hyunjin: Kaçmaya çalışacağını tahmin etmiştim, tekrar ve tekrar söylüyorum amacım seni öldürmek, zarar vermek değil. Şimdi git içeri ve bir daha ben seni burdan çıkarana kadar sakın kaçmaya kalkışma, Tamam?
Yn: Tamam...nE? Beni buraya kapattı, Tamam. Kaçmaya çalıştığımı gördü, Tamam. Sonra hiçbirşey yapmayacağını söyledi.."Hyunjin sen iyi misin?, psikoloğa felan gitmemize gerek varmı?" diye sormayın düşündüm. Tabiki sormadım. Şok içinde olduğumu belli etmemeye çalışarak Hyunjin'in peşinden içeri girdim.
Hyunjin: İğne etkisini göstermiş galiba, kaçacak güce gelmişsin.
Yn: Evet, çok teşekkürler.Lan Yn sen iyi misin gerizekalı? diye kendime söverken Hyunjin' in burnundan güldüğünü fark ettim.
Hyunjin: Galiba bu iğneye de alerjin varmış..
Sustum. Daha fazla rezil olmak istemiyordum... Hyunjin'de beni o o odaya kitledi ve gitti. Kafa mı duvara vurmak istiyordum...
Aklımda neden bu p*çin bana böyle dağrandığını, Lina'nın nerde olduğu, Taehyung'un benim yokluğumda ne yaptığı... Aklımda bir sürü soru vardı... Bu sırada odanın karanlık,ışık almayan bir yerinden ses geldi. O anda dona kaldım. Sesin geldiği yere döndüm. Oda zaten sarı ışıklarla zar zor aydınlatılıyordu, odanın o kısmı karanlık olduğu için neredeyse hiç gözükmüyordu.. "Kimse var mı? "diye seslendim. Cevap gelmedi, zaten niye cevap versin ki?Tam oraya bir adım attığımda bir mırıldanma sesi geldi
Bi anda bir kedi yanıma koştu ve bacaklarıma sürtündü. Eğilip kediyi sevdim ve kucağıma aldım. Tüyleri yumuşacıktı. Onu alıp aydınlık alana getirdim.Yn: Merhaba kedicik, galiba burdaki tek arkadaşım olacaksın:)
Kedi: Meoww😺Zamanın nasıl geçtiğini fark etmedim. Belki dakikalar geçmişti, belkide saatler... En sonunda kedide bende acıktık. ben sabrediyorsun ama kedi yerinde duramıyor sürekli bağırıyordu. Sanki; BEN AÇIM BANA YEMEK VER! diye bana bağırıyordu.
Omzumda hissettiğim elle yerimden sıçradım, korkuyla arkamı döndüğümde Hyunjin'i gördümHyunjin: Korkuttum mu?
Yn: H-hayır
Hyunjin: Tamam, sana yemek getir- bu kedi ne?!
Yn: İçerde odanın karanlık yerlerinden birinde buldum. Bende sıkılmayayım diye onunla ilgilendim.
Hyunjin: Offf bu nerden çıktı ya şimdi,neyse sana yemek getirmiştim, bana söyleyeceğin bir şey var mı?
Yn: Yok.
Hyunjin: Tamam o zaman görüşürüz.Benim cevabımı beklemeden hızlıca odadan çıkıp gitti. Tuhaf bir şekilde yüzünde gram telaş, korku yoktu. Aşşağıda beni arıyor olmalıydılar.. O ise hiç fark edilmemişti... Bi anda tüm açlığım kaybolup gitti. Bana getirdiği yemeği kediye verdim. Kedi tabikide yemeğin hepsini yiyemedi. Doyacağı kadar yedi. Ben oturmuş karşımdaki duvarı izlerken kedi bir köşede uyuyakaldı.
(3 SAAT SONRA)
Saatin kaç olduğunu bile bilmiyordum, ama gözüme uyku girmiyodu. Yemeğim yanımda 1 kaşık bile almamıştım. Kedi hala uyuyordu. Sessizliğin ardından kapının açıldığnı fark ettim. Umursamadan dizlerim kendime çekili,bacağımdaki battaniyeyle oturmaya devam ettim. Hyunjin karşıma geçti ve bana bir poşet uzattı.Yn: Bune?
Hyunjin : Kıyafet, burda soğuktan ölmeni istemem.Sesi son derece duygusuz,hüzünlü ve sert çıkmıştı. Titreyen ellerimle poşeti alıp sol yanımdaki yemek tabağının yanına koydum.
Hyunjin'in yüzüne bakmadan,Yn: İyi misin?
Hyunjin: İyiyim..
Yn: Emin misin?
Hyunjin: Bilmem...Hyunjin derin bir iç çekip sağ yanıma aramızda mesafe olacak şekilde oturdu. Bir kaç dakika sessizce oturduktan sonra gözleri getirdiği yemeğime takıldı. Bende plastik, kedi tarafından dişlenmiş tabağa ve içindeki yemeğe baktım.
Hyunjin: Yemeğini yememişsin...
Yn: Hayır biraz yed-
Hyunjin: Beni kandırmaya çalışma, orayı bir kedinin yediği ve dişlediği çok belli, tabi plastik tabak dişleme alışkanlığın varsa onu ben bilemem...
Yn: Tamam kedi yedi. Bende hiç aç değildim zaten, tamam?
Hyunjin: Tamam...
Yn: Sen neden geldin? Aşşağıda eğlensene.
(Yn'cim zorba sen değilsin, zorbamız Hyunjin Okey?)
Hyunjin: Sen sıkılma diye gelmek istedim, hemde kontrol etmiş oldum, burdan çıkamayınca kendini felan öldürürsen...Ben sıkılmayayım diye ve beni kontrol etmek için gelmiş...? HYUNJİN KENDİNE GEL SEN ZORBASIN! BENİ BURDA ÖLDÜRMEN VEYA İŞKENCE ETMEN GEREKMİYO MU? Tamaaam sakinim...
Yn: Merak etme ben kendime zarar vermem. Ve teşekkür ederim gerçekten hiç sıkılmıyorum.
Hyunjin: Tamam anladım en sert davranan kişi sensin, ama bize soğuk yapman işe yaramaz :)
Yn: Ne?Şok olmuş bir şekilde Hyunjin'e bakakaldım.. O Taehyung ve Jimin'in sözünü nerden biliyodu?
Hyunjin: Sana yemeğini yemeni ve uyumanı öneriyorum, merak etme içine zehir katmadım. İyi geceler.
Ben ona cevap veremeden çıkıp gitti, YİNE!? Tabikide bunu umursamadım, aklımda bir sürü düşünce vardı... Hyunjin onların adamı olabilir miydi? Onları gizlice dinleyip bişey duyduğu için mi beni buraya kapattı? Taehyung, Jimin ve Jungkook'la arkadaş olabilir miydi? Taehyung tehdit mi ediliyo? Hyunjin' in böyle basit bir nedenden dolayı beni burda tutarak Taehyung'u delirtmezdi...
O zaman Hyunjin neden Taehyung'a acı çektirmek istiyor?------------------------------------------------------------------------------------------------------
876 kelime, sonraki bölüm 15 - 20 kişi okuduğunda gelicekk💅💗