12.

1.3K 42 28
                                    

Taehyung: Yn!

Ben Yn' yi ordan çekemeden, Hyunjin vurulmuş olmasını umursamadan hızlı davranıp Yn'nin kafasına dayadığı,vurulunca yere düşürdüğü silahı alıp Yn'yi kalbinden vurdu. Sağlık ekipleri Yn'yi alıp götürürken Hyunjin' in elinden silahı alıp onu tam 3 defa karnından vurdum. Ayağımla karnına tüm gücümle bastırdım, kan kusmaya başladığında arkamdan 2 kişi beni tutup kenara çekti.

Jungkook: Taehyung! Sakin ol!
Taehyung: Sakin mi olayım?! Hyunjin piçi Yn'yi vurdu!
Jimin: Biliyorum! Eğer o piç Yn'nin öl-
Taehyung: O ölmeyecek!
Jimin: Evet, hocaların dediğine göre yoğun bakıma alınacakmış, buraya çok yakın hastane var biliyosun,çoktan yoğun bakıma alınmıştır bile!
Jungkook: Evet sakin ol Taehyung!
Taehyung: Yn orda acı çekerken ben burda nasıl sakin olucam?!

Yn'den*

Evet... O gün gelmişti, Hyunjin beni ordan çıkarttığına göre Taehyung delirmişti, Herkes Hyunjin' den şüphelenmeyi bırakmıştı...

Ben ne olduğunu anlayamamıştım, başta kalbimde çok büyük tahmin edilemeyecek bir sancı hissettim ama sadece 2-3 saniye sürdü, sonra vücudum hislerini tamamen kaybetti. Sadece düşüncelerim vardı, onları bile zar zor kontrol ediyordum.
Sonra onlarıda kaybettim, etraftan gelen uğultu sesleri tamamen yok oldu,bilincim yavaş yavaş kapanıyordu ve ben buna engel olamıyordum...

Taehyung'tan*
(2 saat sonra)

Yn hala yoğun bakımdaydı ve ne zaman çıkacağını bilmiyorduk.
Kolumda sakinleştirici serum vardı, ilacın etkisi her geçtiğinde tekrar ilaç enjekte ediyorlardı. Hyunjin'de Yn gibi yoğun bakımdaydı, karnına sıktığım 3 mermi ve omzundaki mermi çıkarılmıştı. Dediklerine göre çok çok ağır hasar almıştı ve 1 aydan fazla yaşaması beklenmiyordu.(Hyunjin'nin nasıl ölmediğini sormayın, burası wattpad) Jungkook ve Jimin'de hiç sakin değildi, onlarda benim yanımdalardı, sakin kalmaya çalışıyorlardı ama sakin olmadıkları gözlerinden belliydi. Odaya girdiğimizden beri kimsenin ağzını bıçak açmıyordu. Bir anda Jungkook sinirle nefesini verip konuşmaya başladı.

Jungkook: Şu odadan çıkıp Hyunjin'i öldürmemem için bir sebep varmı?
Jimin: Yok, bende neden burda olduğumuzu bilmiyorum.
Jungkook: E gidip öldürelim o zaman?!

Jimin ve Jungkook ayağa kalktı ve kapıya doğru yürüdüler.

Taehyung: Durun.

İkiside durup bana döndü.

Jungkook: Ne oldu Taehyung?
Taehyung: Onu siz Öldüremezsiniz.
Jungkook: Neden?
Taehyung:Ona daha soracaklarımız var, öylece öldüremeyiz.
Jimin: Taehyung haklı.

Jungkook sinirle nefesini verdi ve hiç bişey demeden tekrar sandalyeye oturdu. Jimin'de onun arkasından sandalyeye oturdu.
İkiside öfkeden ne yaptığını bilmiyordu ve öylece onu öldürmeye çalışıyorlardı.

Bir anda kapı açıldı ve içeri bir doktor girdi, üçümüz de bakışlarımızı doktora çevirdik.

Taehyung: Yn iyi mi?

Sadece bunu sordum. Şuan tek istediğim onun yaşıyor olmasıydı.

Doktor: Merak etmeyin gençler Yn yaşıyor, mermi kalbine değil, kalbinin üstüne isabet etmiş ve o mermiyi zor da olsa çıkarttık.

O an size ne kadar rahatladığımı kelimelerle anlatamazdım...
O iyiydi ve bundan fazlasını duymak istemiyordum.

Doktor: Ama Hyunjin için aynı şeyleri söyleyemem. Dediğim gibi 1 aydan fazla yaşaması beklenmiyor, hatta her an ölebilir.

O an içime bir ürperti geldi, onu ne kadar sevmesemde, onu öldürmekte istesem o benim eski dostum'du...

Bir anda bu odaya koşan ayak sesleri duydum. Doktor kaşlarını çatıp arkasını döndüğünde başka bir doktor nefes nefese konuşmaya başladı.

"Hyunjin' in nefesi durdu!" dedi zar zor konuşarak.

Doktor hiç birşey demeden odadan çıktı ve muhtemelen Hyunjin'nin yanına gitti. İçimden bir ses şuan öleceğini söylüyordu. Jungkook üzgün taklidi yaparak;

Jungkook: Ama onu ben öldürecektim...
Jimin: Neyse sevgilim, senin elini kirletmene gerek kalmadı.

İkiside gülümsedi. Onlar gülümseyince bende gülümsemeye çalışarak onlara baktım. Bir anda hastanede uğultu başladı.
Kaşlarımı çatıp sesleri dinlemeye çalıştım ama net bir şey duyamamıştım.

Jungkook: Ben bir bakıp geleceğim.
Jimin: Bende geleceğim.
Jungkook: Hayır Jimin, sen burda kal ben bakıp gelicem.

Jungkook hızlı adımlarla odadan çıktı, 10 dakika sonra  dans ederek odaya girdi ve ikimize gülümsedi.

Taehyung: Ne oldu Jungkook?
Jungkook: Ooh yandan
Jimin: İyi misin Jungkook?

Jungkook çok mutluydu ve yerinde durmuyor, sürekli dans ediyordu.

Jungkook: Hiç olmadığım kadar iyiyim Jimin, En büyük düşmanım gözümün önünde öldü.

Hyunjin ölmüştü...
Jimin bir anda ayağa kalktı ve oda dans etmeye başladı.

Taehyung: Siz ikiniz manyaksınız biliyorsunuz değil mi?

Jimin sırıttı ve Jungkook'un dudağına yapışıp sertçe ayrıldı.

Jimin: Hayatında görebileceğin en manyak kişileriz Taehyung :)
________________________________________________________________

634 kelime, bayadır yazmıyorum çünkü yazıcak bişey bulamıyorum EhÜğ💅

YATILI OKULUM... 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin