16.

1K 28 37
                                    

... Taehyung beni kollarıyla sardı ve Dudaklarını saçlarıma değdirdi...

-

1 AY SONRA

Artık her şey tamamen normale dönmüştü. Normal bir şekilde derslerime katılıyor, arkadaşlarımla vakit geçiriyordum. Hatta Lina'yla pijama partisi bile vermiştik.

Yine bir tatil sabahına uyandığımda karnım feci ağrıyordu ve midem bulanıyordu. Dün çok uzun süre soğukta oturduğum için olmuştur diye düşündüm ve tuvalete girdim. Tuvaletten çıkacağım sırada kusacağımı hissettim ve hemen klozet in yanına eğildim. Baya kustuktan sonra kapı tıklatıldı, muhtemelen Lina uyanmıştı.

Lina: Yn, iyi misin?

Hemen ayağa kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve kapıyı açıp Lina'ya baktım.

Yn: İyiyim Lina. Dün soğukta çok kaldığım için biraz hastalandım galiba.
Lina: Biraz mı? Lan senin kusma sesinle uyandım sen iyi falan değilsin!
Yn: Kahvaltıdan sonra revir'e giderim merak etme Lina, hadi hazırlanalım.

Lina beni baştan aşşağıya süzdü.

Lina: Tamam ama eğer Revir'e gitmezsen döverim seni!
Yn: Tamamm hadi kahvaltıya inelim

Hazırlanıp kahvaltıya indik. Vminkook üçlüsü de yanımıza geldi.
Jimin'de benim gibi soğuk yüzünden hasta olmuştu ve benim gibi kusuyordu, kahvaltıdan sonra ikimiz revir'e uğrayacaktık.
Hiç bir şekilde yemek yemek istemiyordum. Artık her nasıl gözüküyorsam yanımda oturan Taehyung yavaşça koluma dokundu.

Taehyung: Yn, güzelim, neden kahvaltı yapmıyorsun?
Yn: Dediğim gibi Taehyung... Biraz rahatsızım. Canım yemek yemek istemiyor.
Taehyung: Jimin'de hasta ama yemek yiyebiliyor güzelim, istersen bir dene.
Yn: Taehyung eğer denersem tekrar kusarım, midem bulanıyor...

Taehyung kaşlarını çattı ve ayağı kalktı.

Taehyung: Ben Yn'yi revir'e götüreceğim. Jimin zaten revir 2 kişiyi birden kabul etmez, biz önceden gidelim sonra sende gelirsin.
Jimin: Tamam.

Taehyung hızlı adımlarla beni revir'e götürmeye çalıştı ama başım döndüğü için yürüyemedim ve az daha düşüyordum. Taehyung hemen elini belime atıp yavaş adımlarla beni revir'e getirdi.

Hemşire Şikayetiniz nedir gençler?
Yn: Midem çok bulanıyor ve karnım feci ağrıyor. Sabahta kustum ve sürekli gözlerim kararıyor.
Hemşire: Alerjinin olduğu bir şey mi tükettin?
Yn: Hayır ama dün soğukta kaldım bu yüzden olabilir.
Hemşire: Tamam kızım, sen odana geç ben senin için bir serum takacağım. Bittiğinde söylersin.

Hiç bir şey demeden kafamı sallayarak revirden çıktım. Muhtemelen Taehyung sayesinde benide tanıyorlardı. Odama çıktığımda Taehyung'ta yanımda geldi. 15 dakika sonra hemşire dediği gibi odama gelip bana bir serum taktı.

(Vay anasını sayın seyirciler milletin okulunda odalarına kadar gelip serum takarlar, bizim okulda daha Revir yok🙀)

Hemşire: Serumun bittiğinde Taehyung beni arasın ben çıkatmaya gelirim kızım. Senin vücudunu sıcak tutman gerekiyo.

Konuşacak halim olmadığı için kafamı salladım. Taehyung hemşireyi gönderdikten sonra yanıma geldi...

15 dakika sonra kapı çaldı, Taehyung kaşlarını çatıp kapı deliğinden baktı ve kapıyı açtı. Tabiki de onlardı.

Lina gülümseyerek yanıma geldi ve kendi yatağına oturdu.
Jimin yavaş adımlarla koltuğa oturdu.

Jimin: Lan iğneyi Allah'tan götüme saplamadılar, bacağımı hissetmiyorum lan!
Jungkook: Keşke iğne yi sana ben yapsaydım, elim daha hafif olurdu ama götüne sokardım.
Jimin: Jungkook!

YATILI OKULUM... 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin