15.

1.1K 44 13
                                    

Taehyung: Seni buldum sevgilim:)
Yn: En son kendimi koruyamadığım için beni sorguya çektiniz ve bende kaçtım ne yapacaksın, cezamı vereceksin?
Taehyung: Çok mantıklı sevgilim, acaba bu neden aklıma gelmedi...
Yn: Evet, cezam ne?

Tam bu sırada Jimin yanımıza geldi.

Jimin: Taehyung bey, ona ne ceza vereceksiniz?
Taehyung: Onu şuan değil akşam cezalandıracacağım:)

Ağzım bir karış aralandı. Jimin'de benim gibi Taehyung'a bakıyordu.

Yn: Şu beni sorguladığınız oyunu bitirebilir misiniz artık?
Jimin: Oyun bitti Yn ama sizin gerçek oyununuz akşam başlıyo galiba..

İkisini umursamadan aşşağıya indim. Hafta sonuydu ve bu gün tatilin ilk günüydü. Ben odama müzik dinlemeye gittim. Aradan kaç saat geçmişti bilmiyordum. Lina odaya girdiğinde kulaklıklarımı kulağımdan çıkarttım.

Lina: Yn akşam yemeği vakti hadi hazırlan.
Yn: Tamam Lina.

Hemen saat'e baktım. Saat 17.40'tı.15 dakikada hazırlanıp beşimiz yemekhaneye geçtik. Yemek haneden çıktığımızda şok oldum çünkü tam 2 saat oturup yemek yemiştik ve içecek saatine 5 dk kalmıştı! Taehyung sayesinde bize bir şey diyememişlerdi.

Yn: Bence içecek bir şeyler içelim, sonrada dışarı çıkarız.

Herkes onayladı ve 5 dakika bekleyip kendimize içecek bir şeyler aldık. Alkollü içecek yoktu ve Jungkook'un dediğine göre sadece özel günlerde oluyordu. Orda pek durmadık ve içecek lerimizi içip kalktık. Okuldan ayrılıp parka doğru yürüdük. Yol boyunca Jungkook ve Jimin atışıp durdu. Hatta Jimin Jungkook'u arabanın önüne itmeye bile çalıştı! Tabikide ona engel olduk ve onları birbirlerinden ayırdık. Ama parka geldiğimizde tekrar yan yana oturdular ve hiç bir şey olmamış gibi davrandılar...

Bir kaç saat orda hayvan gibi oturup eğlendik. Sonrada okula döndük. Geldiğimizde saat 02.12'ydi. Ben odama geçtim, diğerleri ise sabahlayacağını ve kantinin yanındaki koltuklara gideceklerini söylediler. Üstümü değiştirip banyoda dişlerimi fırçalarken kapı çaldı. Kaşlarımı çatıp kapının deliğinden dışarıya baktım. Taehyung'tu. Kapıyı açtığımda gülümseyip içeri girdi, ben ise çatık kaşlarla ona bakıyordum,bir yandanda dişlerimi fırçalıyordum.

Yn: Ney olgu?

Dedim dişlerimi fırçaladığım için zar zor konuşarak.
Taehyung güldü.

Taehyung: senin yanına geldim, yoksa gitmemi mi istiyorsun?
Yn: Tabikige hagır ama diğerleriyle sabaklamıycagmıydın?

Taehyung bu halime güldüğü için sinirlendim ve ağzımı çalkalayıp geldim. Geldiğimde hala gülüyordu ve beni gördüğünde daha çok güldü.

Yn: Gülme! Sanki sen ağzını çalkalarken konuşabiliyosun!
Taehyung: Her neyse Yn, buraya seni sinirlendirme yeni gelmedim.

Tam o an aklıma bana söyledikleri geldi...
Taehyung sanki ne düşündüğünü anlamış gibi gülümsedi ve kapıyı kapatıp bana yaklaştı. Bende doğal olarak geriye adımlar attım.

Taehyung: Ceza vakti Yn:)

Cümlesini bitirir bitirmez sırtım duvara değdi. Yüzüme tamamen yaklaşıp sıcak nefesini yüzüme verdi. Yutkundum. Dudaklarımızın arasında 1 cm'den bile az bir boşluk vardı ve bilmerek o boşluğu kapatmıyordu çünkü benim dayanamayacağımı biliyordu.
Taehyung gülümsedi ve yumuşak bir şekilde dudağıma kapandı.
Git gide karşılıkları sertleşiyordu ve bende hiç beklemediği bir anda dilini emmeye başladım. Ağzından derin bir inleme kaçtı.
Beni duvardan ayırıp yatağa attı ve kemerini çözüp kenara attı.
Üstüme çıkmak yerine olduğu yerde soyunmaya başladı. En sonunda boxer'ıyla kaldı ve üstüme çıktı.

Yn: Dudaklarını çok özledim Kim...
Taehyung: O zaman özlemini giderelim hanım efendi...

Bu sefer dayanamadım ve onu yan yatırıp sertçe dudağına kapandım. Nemli dudakları benim sayemde ıslandı. Odada sadece nefes seslerimiz duyuluyordu. Üstümdeki tişörtü yavaşça yukarı kaldırıp üzerimden çıkardı ve kenara attı.

Ellerimi omuzlarından aşşağıya doğru yavaşça indirdim. Elim karın kaslarına indiğinde kasıldı. Elim penisi ne geldiğinde sessizce inledi. Onu delirtmek için elimi ordan çekmedim. Elimi sadece penisinin üzerine koyduğumda bile sertliğini hissetimiştim. Üstümü tamamen çıkartığında boxer'ını sertçe çekip çıkarttım.Dayanamayıp üstüme çıktı.

Taehyung: Hazır ol Yn, şimdi sana unutamayacağın bir ceza vericem.
Yn: Bekliyorum Taehyung bey.

Sözümü bitirir bitirmez içime girdi. Derin bir şekilde inledim. İçimden çıkmak yerine boynumu sertçe emmeye başladı. İnlemelerim ikiyi katlandı. İçimden çıkıp gel gitler yapmaya başladı. Acıdan ve zevkten nefes almadığımı o an fark ettim. Derin bir nefes alıp verdim ama nefesim titredi. İçimden çıkıp gülümseyerek bana baktı.

Yn: Taehyung...
Taehyung: Daha yeni başlıyorum hanım efendi :)

Penisini vajinama sürttü. Ben zevkle kasılırken bir anda beni kucağına oturttu. Kasıklarına baskı yaparak yavaş ve sertçe sürtündüm. Tam bu sırada boşaldığımı fark ettim.
İnemelerini durdurmaya çalıştı ama beceremedi. Sonra ayağa kalktı ve benide kaldırdı. Boşalma sırası ondaydı.

Taehyung: Dizlerinin üzerine çök

Dediğini ikiletmeden yaptım ve konuşmaya başladım.

Yn: Seni mahvedicem Kim Taehyung!
Taehyung: Mahvet o zama-

Sertleşmiş penisini azğıma alıp lolipop gibi emdim.

Taehyung: Sikeyim...

İnlemesi tüm odayı kapladı. Daha kuvvetli emdiğimde başını geriye yatırdı ve havaya küfürler savurdu. Bir anda eliyle saçlarımı kavrayıp kafamı bastırdı. Sesli bır şekilde sırıttım çünkü bu dayanamadığı anlamına geliyordu. Bir süre sonra ağzımın içine boşaldı. Tamamen boşaldığından emin olduktan sonra penisini ağzımdan çıkarttım.

Beni kucağına aldı ve banyoya götürdü. Sonrada duşakabin'in duvarıyla arasına aldı ve vücudlarımıza sıcak su tuttu...

-

Kasıklarımdaki ağrıyla inleyerek uyandım, dün gece yüzünden olmalıydı. Taehyung yanımda yatıyordu. Bir anda kafamda bir flaş parladı.

Yn: Ne oluy- Jimin!
Jimin: Sakin ol Yn, görmemiş gibi davran.

Tabikide onu dinlemedim ve onun elinden telefonu hızlıca alıp fotoğraflarımızı tamamen sildim. Jimin sanki bunu yapacağımı biliyormuş gibi tepki vermedi. Ardından Lina gülerek kapıda belirdi.

Lina: Artık beraber yattığınız fotoğraflarda elimde :)
Yn: LİNA!

Lina beni umursamadı ve gitti. Bu sırada Taehyung uyandı.

Taehyung: Boş ver güzelim, onlar ne yaparsa yapsın.
Yn: Ama Taehyung-
Taehyung: Şşşştt, sana boş ver dedim ya güzelim, ben silerim onları merak etme.

Hiç bir şey demeden Taehyung'un göğüsüne başımı koydum ve gözlerimi kapattım. Taehyung'ta beni kollarıyla sardı ve dudaklarını saçlarıma değdirdi...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
853 kelime, sonraki bölümde acaba ne olcak💆‍♀️💅
Devamı 5-10 oyda gelicek
Not: Sonraki bölümle kitap değişecek🙀

YATILI OKULUM... 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin