(...) Sonrada Lina'yla taksi çevirip okula döndük.
Okula geldiğimizde okul çok sakindi, nerdeyse hiç ses çıkmıyordu. Lina'yla odamıza çıktık ve 10-15 dakika dinlendik.
Okulun her yerinde küçük bir inşaat olduğu için 1 hafta tatil yapıyorduk ve bu gün tatilin 3.günüydü, bu yüzden bu kadar rahattık. Beni uyku basmıştı ve kıpırdayacak halim bile yoktu, uyumak ve uyumamak arasındaydım. Lina ise üzerindeki yorgunluğu bir kenara atmış, telefonunda biriyle mesajlaşıyordu.Lina: Yn birazdan Taehyung, Jimin ve Jungkook gelecekmiş, uyuyacak mısın?
Yn: Bilmiyorum Lina, anlamsız bir şekilde çok uykum var..Lina gülümsedi.
Lina: Hamile olduğun için olabilir mi?
Yn: Galiba..Artık konuşacak halim kalmamıştı ve uykuya dalmıştım..
-
Ne kadar vakit geçtiğini bilmiyordum, gözlerimi açtım ve yataktan doğruldum. Birisinin burnundan güldüğünü duydum.
Kafamı çevirip baktığımda Taehyung'u gördüm. Kaşlarımı çattım.Yn: Taehyung, ben ne zamandır uyuyorum?
Taehyung: 2-3 saattir güzelim.
Yn: Diğerleri nerde?
Taehyung: Beraber dışarı çıktılar.Uyku sersemi olduğum için bir süre kaşlarım çatık halde ona bakmaya devam ettim sonrada derin bir nefes alıp verdim ve ayağa kalktım.
Yn: Tuvalete gidip geleceğim, sonrada hazırlanırım ve aşşağıya diğerlerinin yanına ineriz.
Taehyung: Tamam güzelim.Hızlıca tuvalete girip çıktım ve hazırlanmaya başladım.
Hava çok soğuk değildi fakat ben titriyordum. Üzerime siyah bol eşofmanlarımı giydim. Taehyung'ta ayağa kalktı ve yanıma geldi. Anlamsız bir şekilde çok üşüdüğüm için gülümsemekte bile zorlandım, Taehyung bunu farketmiş olacakki kaşlarını çattı.Taehyung: Güzelim sen iyi misin?
Yn: İyiyim Taehyung, sadece biraz üşüyorum.Taehyung elini alnıma koyup ateşim var mı diye kontrol etti.
Kaşları iyice çatıldığında ellerimi tuttu, muhtemelen sıcaklığını kontrol etmek için tutmuştu. Taehyung elimi tuttuğunda ellerimin buz gibi olduğunu yeni fark ettim.Taehyung: Güzelim birinin ateşine bakmakta pek iyi değilim ama sen yanıyorsun, biraz üşüdüğünde emin misin?
Yn: Eminim Taehyung, hadi diğerlerinin yanına inelim.Taehyung hiç bir tepki vermedi ve bana çatık kaşlarıyla bakmaya devam etti. Ben arkamı dönüp gideceğim sırada gözlerim karardı ve bir anlığına dengemi kaybettim. Taehyung hızlıca beni tuttuğunda aslında hiç te iyi olmadığımı fark ettim. Bunlar sadece hamile olduğum için mi oluyordu?
Taehyung beni kendine çevirdi.Taehyung: Yn sen hiç iyi değilsin, ben diğerlerine haber vereceğim sen burda dinleneceksin, bende gerekirse başında bekleyeceğim.
Yn: Taehyung gerçekten iyi-Taehyung cümlemi tamamlamamı beklemeden beni kucağına alıp yatağıma yatırdı ve üzerimi örttü.
Taehyung: İtiraz istemiyorum Yn, daha ayakta bile duramıyorsun!?
Oflayıp ona arkamı döndüm ve yorgana daha sıkı sarıldım.
Taehyung'un adım seslerini duyduğumda kaşlarımı çattım, çünkü bana başka zamanlar bişey demeden asla gitmezdi. Kapının açılma ve kapanma sesleri geldi Taehyungı dönüp baktığımda Taehyung yoktu. Umursamadım ve uyumaya çalıştım ama bu seferde uyuyamadım. 5 dakika sonra kapı açıldı, uyuyormuş gibi davranmaya çalıştım, kim olduğuna bakmak için gözlerimi araladığımda onun direk beni izlediğini gördüm. Gülümsediğinde
bakışlarımı kaçırdımTaehyung: Beni kandıramazsın güzelim, seni uyurken çok izledim.
Yn: Az önce nereye gittin?
Taehyung: Diğerlerine gelemeyeceğimizin haberini verdim güzelim.Gülümsedim ve yattığım yerden doğruldum. Taehyung gelip yanıma oturdu.
Yn: Taehyung.. Sana bir şey sorabilir miyim?
Taehyung: Sor güzelim.Derin bir nefes alıp verdim.
Yn: Hyunjin neden senden intikam almak istiyordu?
Taehyung bunu beklemediği için bir anlığına dondu. Bende kendinden bunu beklemiyordum...Gözlerini benden kaçırdı. Derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.
Taehyung: Güzelim şuan bunun sırası deği-
Yn: Şuan tam sırası Taehyung!Sesim beklediğimden yüksek çıktığı için Taehyung kaşlarını çattı.
Taehyung: Tamam anlatıcam, lütfen beni sakince dinle Yn..
Kafamı onaylar şekilde salladım.
Taehyung: Ben, Jimin ve Jungkook Hyunjin'le ve Felix'le 7. sınıftan beri arkadaştık. Arkadaşlığımız asla bitmeyecek gibiydi. 8. sınıfta Jungkook ve Jimin yakınlaşmaya başladılar ve kısa sürede sevgili oldular. Hyunjin kısa bir süre sonra Felix'le yakınlaşmaya başladı. Biz onu hep destekledik ve onlar da kısa bir süre sonra bize sevgili olduklarını söylediler.
Biz mükemmel bir beşliydik Yn.. Bir gün Jimin yanıma geldi ve bana Hyunjin'in hareketlerinden rahatsız olduğunu söyledi. Hyunjin'in haraketlerini günlerce inceledim ama hiç kötü bir şey bulamadım ve Jimin'e kızdım..Durdu,derin bir iç çekti. Jimin'i ne kadar sevdiğini biliyordum,
Taehyung: Lise'ye geçtiğimizde Hyunjin Lina gibi başarılı öğrencilere açık açık zorbalık yapmaya başladı. Normalde pek umursamıyordum ama bir gün Hyunjin'i, Jimin'i taciz ederken yakaladım.. İlk başta sakin kalmaya çalıştım ama o hiç pişman değildi. Jungkook ve Jimin benim hassas noktamdı ve beni sürekli onlarla vurmaya çalışıyordu. Bir gün ona çok sinirlendim ve onun bana yaptığı gibi bende onu hassas noktasından vurmaya karar verdim. Okulda güvenlik için kullanılan silahlardan birini aldım ve onun gözü önünde Felix'i kalbinin üzerinden vurdum..
Nefesim kesildi.. Konuşmak istedim ama şaşkınlıltan konuşamıyordum.
Yn: Taehyung sen..
Taehyung: Evet, biz hala beraberiz ama Felix Hyunjin'i sevdiği için bize düşman oldu. Felix'in her an ne yapacağını bilemeyiz ama şuan bize zarar verecek cesareti olduğunu sanmıyorum.İçimde çok tuhaf bir his vardı ve bu hisin bir tanımı yoktu..
Taehyung: Felix'in de yaşaması aynı sende olduğu gibi bir mucize.
Yn: Yani..
Taehyung: Yani bu yüzden benden intikam almaya çalışıyordu, bunu sana anltamadım Yn çünkü bizim bunları konuşacak normal bir vaktimiz olmadı..--------------------------------------------------------------------------------------------------------
787 kelime. Özür dilerim son 1 aydır hiç yeni bölüm atmadım çünkü 1 gıram gelmiyordu, max 787 kelime yazabildim. Umarım anlayışla karşılarsınız... He bu arada yeni bir fic yazmaya başlamayı düşünüyorum, yayımladığımda onuda okumayı ve yorum yapmayı unuymayın hadi Bb💗👽