11.

1.6K 45 43
                                    

Hyunjin: Özür mü diliyorsunuz? Benim suçsuz olduğuma emin misiniz? :)
Taehyung: Ne diyosun lan sen?!
Jungkook: Taehyung sakin ol, birileri bişeyler biliyo galiba...

Yn'den*
(Dersin bitmesine 5dk kala)

Kediyle beraber oyun oynuyoduk. Bu sefer kendimi kaptırmış, deli gibi gülerek oynamıyordum,sanki birisi bana zorla oynatıyormuş gibi oynuyordum..Bianda kapı hızla açıldı, kedi bile korkup geri çekildi. Kapıya baktım TABİKİDE Hyunjin' di... Normalde bu saatte gelmezdi, derste olması lazımdı.

Yn: Bişiy mi old-
Hyunjin: Sus

Ben ne olduğunu anlayamadan Hyunjin' nin ağzıma bir peçete bastırmasıyla başım dönmeye ve gözlerim karaymaya başladı.
En sonunda kendimi yerde buldum...

Hyunjin'den*

Yn'yi kucağıma alıp kimsenin görmeyeceği, kameraların çekemeyeceği yerlerden yürüyüp onu planladığım şekilde bir yere sakladım. Kaçmasını engelleyecek hiç bir şey yapmadım çünkü ilacın etkisi 10-15 dakikaydı ve şuan zil çalıyordu, 5-10 dakika içinde kendiliğinden uyanacaktı ve onun sonunu getirecektim :)

Planladığım gibi Taehyung ve diğerleri beni okulun tenha olan, yerlerinden birine çağırdı. Burası Yn'yi sakladığım yere yakındı ve buda işime gelmişti. Yn'nin uyanmasına son 5dk kaldığını fark ettim. Çok hızlı olmalıydım...

TAEHYUNG'TAN DEWAMM*

Jungkook: Taehyung sakin ol,birileri bişeyler biliyo galiba...
Taehyung: Her ne biliyorsan HEMEN söyle!
Hyunjin: Söylesem mi aca-

Sinirle Hyunjin'ni yakalarından tuttum ve 2 katına çıkmış sinirimle yüzüne bakmaya devam ettim.

Taehyung: Hemen söyle!
Hyunjin: Beni hemen bırak yoksa onu öldürürüm!?

Beni tehtid ediyordu... Beni tehtid ediyordu. Sırıtarak onu tüm gücümle yere ittim. O ise bana hiç kızgın bakmıyordu, sanki yıllardır onunla arkadaşmışız gibi bakıyordu... Hayır Taehyung sen o günleri unuttun, Hyunjin artık senin arkadaşın değil bunu zaten sen istedin!?

Hyunjin: Eğer olduğunuz yerden kıpırdayıp bana doğru bir adım bile atarsanız size Yn'nin ölüsünü getiririm, seçim sizin.
Taehyung: Eğer Yn'yi getirmezsen sana Felix'in ölüsünü getiririm, seçim senin.

Onu Felix'le tehtid etmiştim, Felix onun her şeyiydi ve onun için canını verirdi, bunu biliyordum. Hyunjin başta afallamış gibi bana baktı, sonra sırıtarak arkasını döndü ve hızlı adımlarla yürüyerek gözden kayboldu.

Jimin: Taehyung, sence gerçekten Yn'yi o mu kaçırdı? Ben hiç inanamadımda..

Hyunjin bana "Yn" demişti ve ben bunu bizi tehlikeye atmayacak şekilde her imkanını değerlendirecektim, gerekirse kendimi tehlikeyede atacaktım.

Taehyung: Bizi tehlikeye atmayacak şekilde tüm seçenekleri değerlendirmemiz lazım, gerekirse kendimizi tehlikeyede atacağız varmısınız?
Jimin:Varız tabikide
Jungkook: Bu da soru mu? Tabiki de varız!
Taehyung: Tamam o zaman, Hyunjin piçi birazdan ge-

Tam o an nefes almayı bıraktım... Hyunjin Yn'yi boynundan tutmuş, kafasına silah tutarken ki görüntülerini gördüm...
Onun da benim gibi gözlerinin altı mosmor, içi kıpkırmızı, saçları darmadağnıktı. Şişmiş gözlerini tam olarak açamamıyordu bile...
Oraya adımı atarsam Yn'yi öldüreceğini söylemişti. Yn'yi bizden uzakta tutuyordu. Tam bu sırada Hyunjin konuşmaya başladı.

Hyunjin: Bak Taehyung, o çok sevdiğin Yn burda,benim elim de :)
Taehyung: Ama birazdan senin elinde olmayacak.
Hyunjin: Evet, toprağın altında veya okyanusun içinde olacak. :)
Taehyung: Eğer sen ölmek istemiyorsan hemen bırak onu!
Hyunjin: Sen beni öldüremezsin, senin beni öldürecek cesaret yok
Taehyung: Varmıymış yok muymuş deniyelim mi?
Hyunjin: Tamam ama önce Yn'ye son kez bak çünkü bir daha yaşarken bakamayacaksın:)

Tam bu sırada Yn gözlerini tamamen açtı, gözlerini açar açmaz gözleri benim gözlerimi buldu, sanki son kez bakıyomuş gibi bana derin bir şekilde baktı.. Yn orda ölecekti ve ben onu kurtaramıyordum, çünkü beni öldürmekle değil, Yn'yi öldürmekle tehtid ediyordu... Yn'yi sertçe yere itti ve silahı kalbine doğrulttu Tam Yn'yi vuracakken bir silah sesi geldi, ben delirmiş gibi son hız koşarak Yn'nin yanına gittim ama ona bişey olmamıştı, sonra Hyunjin'nin omzundan vurulduğunu gördüm... Hızla arkamı döndüm ve buraya gelen güvenlik ekiplerini gördüm, onları umursamadım ve Yn'yi ayağa kaldırıp ona sarılacakken o benden önce davranıp bana sıkıca sarıldı. Bende ona sıkıca sarıldım.

Yn: Taehyung...
Taehyung: Yn...
Yn: Geldin..
Taehyung: Geldim, ve bir daha seni asla yanlız bırakmıycam.

Cevap vermedi ve daha sıkı sarıldı. Bende ona daha sıkı sarıldım. Bu sırada üzerime bişey damladığını hissettim, Yn benden hızla ayrıldı ve elini burnuna götürdü. Burnu kanıyodu...

Taehyung: Yn burnun kanıyo!
Yn: Bişey olmaz, son 2 haftadır nerdeyse her gün burnum kanıyo..
Taehyung: Sesin de titriyo!? Neden ne yaptı sana bu piç?
Yn: Taehyung...

Çok halsizleşmişti, ayakta zor duruyodu ve vücudu gözle görülür şekilde titremeye başlamıştı...

Taehyung: Yn!

------------------------------------------------------------------------------------------------------
661 keline, Acaba Yn'ye ne olduğ WUİĞĞĞĞĞ

YATILI OKULUM... 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin