Ve korkuyla arkamı döndüğümde onu gördüm... Koşarken çarpıştığım çocuk. Başta korkup hemen geri çekildim, o ise bana zarar verecek gibi bakmıyordu.
"Korkma seni yemem"
Cevap vermedim ve korkuyla bakmaya devam ettim
" Anlaşılan sen baya korktun, sen bilirsin"Yanındaki arkadaşlarıyla gidiyorlarken bir arkadaşı arkasını dönüp yanıma yaklaştı;
"Onun ismi Taehyung, sana zarar vermez merak etme.Sinirli birisi değildir, Benim ismim Jimin, Yanındaki arkadaşımızın ismide Jungkook" dedi.Yn:Sağol isminizi çok merak etmiştim zaten
Jimin:Soğuk davranmaya çalışma, bizde işe yaramaz.Deyip gitti.Umursamadan kendime içecek bir şeyler alıp bir masaya oturdum. Etrafı izleyerek içeceğimi içiyordumki içecek boğazıma kaçtı öksürmeye başladım, koşarak lavaboya gittim.Öksürmem durduğunda kıp kırmızı olmuş yüzüme baktım.
Hemen soğuk suyla yüzümü yıkayıp odama çıktım. 5 dk sonra birisi odamı tıktıkladı, baktığımda kimse yoktu. Yerdeki zarfı gördüm. Aldım ve içeriye geçip yazanları okudum..."Tekrar söylüyorum, bize soğuk yapman işe yaramaz. Saat 21.50'de 1.kattaki 26 numaralı odaya gel. Merak etme en fazla 30dk sonra gidersin. Gelmek zorundasın! "
Saate baktım, 21.40'tı.Umursamadım ve telefonuma bakmaya başladım. Ama bir yandan da korkuyordum. Bize soğuk yapman işe yaramaz yazıyordu. Bunların aynısını aşşağıda bana Jimin diye bir çocuk demişti... Onlarmıydı? Beni neden çağırıyorlardıki? Saat 21.48 di, ayağa kalkıp odadan dışarı baktım
kimse yoktu, herkes aşşağıdaydı. Ben 48 numaralı 3. Kattaydım.
Son anda zarfı yırtıp aşşağıya attım ve koşarak odama kaçtım. Üstümü değişip yatağıma girdim. 10-15 dk telefonuma bakıp uyudum. Sabah alarmımın sesiyle uyandım. Hızlıca okul formamı giydim.Ama bir sıkıntı vardı...BU OKUL FORMASI NEDEN BUKADAR KISA VE AÇIK!?Kahvaltı için okulun yemekhanesine iniyordumki onların bana baktıklarını gördüm. Ama bu sefer biraz kızgın bakıyorlardı. Umursamadan kahvaltımı yapıp sınıfıma geçtim. Bir dakika...BEN BU ÇOCUKLA AYNI SINIFTAMIYIM!
Taehyung denilen çocuk bana gülerek bakıyodu.Ayakta kalmıştım
Hoca sınıfa girdi,
Hoca:Merhaba kızım galiba sen yeni öğrencisin,ismin ne?
Yn:İsmim Yn.
Hoca:Yn kızım sen Taehyung'un yanına otur, derse başlayalım.
Yn:T-tamam hocam...
Hoca:Bişeymi oldu kızım?
Yn:Yok hocam ben yerime geçeyim
Hoca:Tamam SES-SİZ-LİK! Derse başlıyoruz, kitaplarınızı çıkarın!ALLAH'IM SEN BANA YARDIM ET! BEN NEDEN BUNUN YANINA OTURUYORUM Kİ! İstemeye istemeye Taehyung'un yanına oturdum. Dersin ilk 10-15 dakikası hiç konuşmadık, sonra bir kağıda bişeyler yazıp bana verdi.
Taehyung:Dün neden gelmedin?
Yn:Neden geliyim?
Taehyung:Seni odama davet ettim,sen se red ettin. Hiç arkadaşın olmadığını biliyorum. Arkadaş istemez misin?
Yn:Neden Akşam senin yanına geleyim ki?
Taehyung:O zaman öğle arası yemekten sonra seni sınıfta bekliycem, akşam değil, korkacağın bir şey yok.
Yn:Niye?
Taehyung:Geldiğinde öğrenirsin gelecek misin?
Yn:Tamam gelirim.Bana gülümseyerek baktı,15-20 dk sonra ders bitti. Sınıftan çıktım
dün tuvaletten çıktığımda zorbalık gören kızı gördüm. Yanına
GittimKız:Yaklaşma!
Yn:Merak etme bişey yapmam,iyi misin?
Kız:Sence?
Yn:Gel biraz dışarıda gezelim, sana neden zorbalık yaptığını bana
anlat, rahatlarsın.
Kız:Neden sana güveneyim ki?
Yn:sence ben onunla olabilirmiyim? Dün bana nasıl davrandığını
gördün,Şerefsiz işte kendini bişey sanıyo...
Kız:Tamam, ama sana güveniyorum... Okula yeni geldin hiç bir şey bilmiyorsun.
Yn:Anlat o zaman bileyim, en önemlisi ismin ne? Tabi söylemek istersen.
Kız:İsmim Lee Lina.
Yn:Benim ismimde Park Yn, tanıştığıma memnun oldum Lina.Lina'nın elini tutup bahçeye çıktım, zil çalana kadar konuştuk,kız ne kadar sessiz dursa da ısındıkça konuşmaya başladı. Sohbetimiz zilin çalmasıyla sona erdi. İkimizde sınıflarımıza geçtik.
-HIZLI GEÇİŞ-
Öğleden önceki derslerimiz bitti, öğle arası oldu, yemeğimi yiyip
Taehyung'un yanına gidecektim ki Hyunjin'nin Lina'yı yine aynı odaya götürmeye çalıştığını gördüm.Lina ağlıyordu... Dayanamayıp Hyunjin'nin sırtına sert bir tekme attım. Hyunjin hiçbirşey olmamış gibi arkasını döndü ve o p#ç gülüşüyle bana baktı, o an kendime "ben sıçtım" dedim...Hyunjin:Oooo birileri gaza gelmiş, hanım Efendi'nin nesi oluyorsunuz pardon?
Yn:Arkadaşıyım! Bırak ve ona birdaha dokunma!
Hyunjin:Lina nın sevdiklerine zarar vermeyi o kadar isterdim ki..
Ama bana arkadaşının olmadığını söylemişti,yeni hanım efendi
çok istekli galibaLina'yı kenara bağladı ve beni t#ciz etm*ye başladı...
Korkuyla ağlıyordum ve sesim çıkana kadar bağırdım ama kimse
duymadı... 10 dk sonra beni bırakıp Lina'ya döndü.Ben o sırada tüm gücümle çığlık attım.
"YN!"
Hyunjin:H#ssiktir! Bu kim şimdi?Taehyung,Jimin ve Jungkook'u gördüğümde bir yandan ağlıyor, bir yandan da şok olmuş bi şekilde onlara bakıyordum.Taehyung
Hyunjin'nin ... Yerine tekme attığı an Hyunjin yavaşça yere yığıldı.Taehyung:Yn! O p*ç sana ne yaptı?
Yn:Lina ve beni T#ciz etti...Taehyung Hyunjin'nin karnına ayağıyla sertçe bastı.
Hyunjin öğürmeye başladı.Lina ve ben hemen ayağa kalktık.
Ne yapacağımızı bilmiyorduk... O anda Taehyung bana sımsıkı sarıldı, tabi bende ona sarıldım...Jungkook:Hyunjin'i ne yapıcaz lan?
Taehyung:Boşver onu,kendine gelir ölmez o. Sen Lina'yı odasına çıkar. Sonrada sınıfa gel
Yn:Hayır! Lina'yı yanlız bırakmayalım lütfen...
Taehyung:Lina biraz dinlensin sonra onuda yanımıza alırız merak etme.Bişey demedim Taehyung, Jimin ve ben sınıfımıza geçtik.Jungkook'ta Lina'yı odasına bırakıp bizim yanımıza geldi.
Taehyung bana sımsıkı sarılıyodu bende ona sarılıyodum.
Kısa bi süre sonra Jungkook ve Jimin de sınıftan çıktı, sınıfta ikimiz kaldık.Yn:Bana ne diyecektin? Dedim titreyen sesimle
Taehyung:Şimdilik boşver, sen iyi misin?
Yn:İyiyi-
Taehyung:Yalan söyleme, kötüsün.
Yn:Gerçekten...Sonra devam edemedim.
Taehyung:Odana çık duş al, kendine gelirsin
Yn:TamamTaehyung beni odama bıraktı, bende duş alıp çıktım.Giyinip saçlarımı kuruttum. Taehyung'un yanına inmek için kapıyı açtığımda...
------------------------------------------------------------------------------------------------------
808 kelime, sizce okulun ismi ne olsun?