Jimin: Hayatında görebileceğin en manyak kişileriz Taehyung:)
Taehyung: Ondan şüphem yok Jimin;)Yavaşça buraya yaklaşan ayak sesleri duyduk, sonra doktor kapıda belirdi. Jungkook ve Jimin'in dans ettiğini görünce kaşlarını çattı ve konuşmaya başladı.
Doktor: Gençler, ne yazıkki az önce Hyunjin'i kaybettik, bildiğim kadarıyla Jungkook'un haberi var ama siz dans ediyorsunuz?
Jungkook: Az önce en büyük düşmanım öldü doktor, sizcede dans etmez miyim?Doktor bir süre kaşlarını çatıp Jimin ve Jungkook'a baktı ve konuşmaya başladı.
Doktor: Taehyung'un serumunu çıkartmaya geldim, çıkartıp gideceğim.
Dedi ve yanıma yaklaştı. Serumu yavaşça kolumdan çıkartıp gitti.
Taehyung: Bravo size,doktorada manyak olduğunuzu kanıtladınız
İkiside birşey demedi ve beraber manyakça haraketler yapmaya devam ettiler. Aslında bunu benim sakinleşmem ve Mutlu olmam için yaptıklarını bilsemde içten bir gülümsemeyle onları izledim...
(3 hafta sonra)
Yazarın anlatımıyla*Yn uyanmıştı ve herşey iyi gibi gözüküyordu ama bir sıkıntı vardı, Yn hem fiziksel hemde psikolojik olarak kalıcı hasar almıştı...
Psikolok'un dediğine göre Psikolojik olarak kendine gelmesi çok uzun zaman alacaktı ve belkide kendine gelemeyebilirdi.Ve en kötüsü, Yn vurulduğu zaman Kalbinin üstüne aldığı darbe öyle derindiki, doktorların dediğine göre oranın hep çukur olarak kalacaktı.
Yn yavaş yavaş kendine gelmişti, ailesiyle beraber kalıyordu. Ailesi onu her ne kadar başka bir okula vermek istesede o kabul etmemişti.
Ailesi olayı ilk öğrendiğinde çok sinirlenmişti ve mahvolmuşlardı.
3 hafta geçmesine rağmen hiçbir çocuklarını yanlarından ayırmıyorlardı.Taehyung Yn'nin yanında kalmak için Yn'nin ailesine yalvarmıştı, başta kabul etmeseler de Taehyung'un Yn'yi, Yn'nin de Taehyung'u sevdiğini öğrendiklerinde ilk 1 hafta Taehyung'un Yn'nin yanında kalmasını kabul etmişlerdi.
Taehyung'tan*
Yn yavaş yavaş iyileşiyordu, ailesine yalvararakda olsa 1 hafta onun yanında kalabilmiştim.
Saat 00.51'ydı, Jungkook, Jimin ve ben dışarıda bir bankta oturuyoduk.
Taehyung: Tam 3 hafta oldu ama ben hala bu olayın etkisinden çıkamadım.
Jungkook: Tek sen değilsin, bende hala olayın etkisinden çıkamadım. Eğer Hyunjin ölmeseydi gidip onu ben öldürecektim
Taehyung: Neyse onu ben öldürmüş oldum, bir daha böyle bir şey yapmaya çalışan olursa ki yapabilen olacağını sanmıyorum, onu da sen öldürürsün.
Jungkook: Umarım bana bırakırsın.
Taehyung: Konu sevdiklerim olunca sakin kalamıyorum Jeon..
Jungkook: Ben çok sakin kalıyorum zaten (!)
Jimin: Fark ettiyseniz bende burdayım!Ben dalgın bir şekilde banka yazılan saçma şeyleri okuyordum, bir yandanda Jungkook'la konuşuyordum. Jimin şikayetçi bir şekilde konuşunca Jungkook onu sinirlendirmek için görmezlikten geldi.
Jungkook: Taehyung duyuyor musun?
Taehyung: neyi?
Jungkook: Bilmem bir vızıltı geliyo sanki.Jimin sinirli bir şekilde hafifçe Jungkook'un koluna vurdu.
Jungkook: Aaa gıdıklandım.
Jimin: Beni görmezlikten gelme Jungkook,yoksa seni gerçekten gıdıklarım görürsün!
Jungkook: Hala bir vızıltı sesi geliyor çok tuhaf, arılar karanlıkta uçamıyor diye biliyordum...