Merhabaaa! Ben yine yeni bir kurguya basladim PXMXPSMXĞSXL bu kurguyu _0lavinia0_ ile beraber yaziyoruz bu arada!
En önemlisi bu kitabın y/n'i yine Rina!
Rina'm dan kopamiyorum askim ölürüm bir tanem. Neyse o yüzden bu kitapta da Rina olsun dedim!!Bu arada lütfen bolca yorum yazın!
İyi okumalar!
•
Rina
Arkadaşlarım; Reika,Erika ve Shou ile canımız sıkıldığı için Shou'nun ortaya attığı mükemmel pahalı fikri herkes kabul etmiş ve lunaparka gelmiştik.
Biletlerin pahalı olması sinirimi bozarken, birde üstüne ekmek kuyruğu gibi bir sırada, güneşin altında bekliyorduk!
Daha doğrusu benim huysuz bir insan olduğumu bildiklerinden Shou'yu sıraya sokma kararı almıştık.
Biletlerimiz aldıktan sonra neye bineceğimizi tartışmaya başladık. "Bence dönme dolaba binebiliriz!" Demişti Reika. "Hayır, daha heyecanlı bir şeye binmeliyiz!" Dediğimde Shou çenesini ovuşturup lafa atıldı.
"Çarpışan arabalar!" Bu dediğine hepimiz göz devirince susmuş ve hız trenini işaret etmişti. "Ya şuna binsek?" Hepimiz trene baktığımızda "Çok korkutucu görünüyor!" Demişti Reika bana sarılarak.
"O zaman şuna binmeliyiz!" Dedi Erika muzur gülümsemesiyle.
Reika gözlerini dehşetle açtı ve oyuncağı gösterdi. "Şaka mı yapıyorsun, cesedimi bile bindiremezsin ona!" Demişti korkuyla.
Neyi gösterdiklerine bakmak için arkamı döndüğümde yüzümde mutlu bir tebessüm belirdi. Oldukça korkutucu gözüken aleti incelemeye başladım. (Görseli medyada bulunmakta)
Ortasında 'Tusunami' yazan oyuncağın iki dehşet uzunlukta kolu vardı. En tepesine çıktığınızda bütün şehri görebilirdiniz. Tabi tepe taklak bir şekilde:)
Çünkü bu alet kendisi döndüğü yetmiyormuş gibi, oturma yerlerinide tepe taklak ediyordu.
Hiçbir şey demeden sarı saçlarımı geriye atıp mutlu mutlu Tusunami denen aletin kuyruğuna ilerledim. Reika arkamdan "Rina, Tanrı aşkına bu aptal şeye mi bineceğiz!" Demişti gözlerini kocaman açarak. "Reika, eğer sen istersen dönme dolaba ya da çarpışan arabalara Shou ile gidebilirsin ama ben bugün buna bineceğim." Dediğimde Reika gözlerini devirdi.
"Bende geliyorum!" Erika hemen yanıma gelip, sahte üzülmüş numarasını Reika'ya yutturmaya çalıştı.
Shou gerginlik dolu geniş gülümsemesini Reika'ya sunup küçük adımlarla yanımıza geldi. Reika huysuz bir şekilde yanımıza gelip, "Peki o halde." Yutkunup oyuncağa baktı. "Her ne kadar korksamda tek başıma olmaktansa..." Devam etti. "Bu dehşet verici şeye binerim!" Diyip bizden önce koltuklara ilerledi.
Dördümüzde koltuklara oturduk. Erika ve ben yan yana, Shou ve Reika da arkamızda yan yana oturmuşlardı.
Ben heyecanla kemeri bağlayıp beklemeye başladım. Alet çalıştığında içimdeki heyecan dahada katlanmıştı. Korkuyor muydun? Belki biraz...
Ama amaç zaten bu değil miydi?Tusunami yolu yarıladığında havada sallanan ayaklarımızı ve karınca kadar küçük olan insanları incelemeye başladım. Yanımdaki ve arkamdaki arkadaşlarım hunharca küfür ederken bende arada bağırmak dışında birşey yapmıyordum.
"Buna binen ve size uyan aklımı sikeyim!" Diye bağırıyordu Reika. Ondan küfür duymak zordu ama bu koşullarda pek garipsemiyordum. "Aman tanrım Tokyo ayaklarımın altında!" Diye bağırdı Erika. Ardından Shou bu haldeyken bile bizi güldürecek bir şekilde bağırdı. "Anneciğimm!" Shou'nun ağlamaklı bir sesle hunharca bağırması bizi gülme krizine sokmuştu. "Abi bokunu yiyeyim indir beni, anne!" Diye bağırmaya devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
moon track, victorykickoff
Fanfictionguncel okumadiysan zevk vermez. Yirmili bolumler sarabilir. VictoryKickoff Fanfic Ryuuji & Rina Erika & Ouzou Reika & Kota ©Verasiev/ 2023 22.04.23 DÜZENLENİYOR