0.7 Kabin

1K 68 283
                                    

Cook sükür yb yazabildim.
Aslında yazabilirdim ama artik pek yazmak istemiyorum:(

Her neyse, iyi okumalar dilerim!

Rina Morita

"Sırf futbol antrenmanı izlemek için kendi antrenmanımı bozduğuma inanamıyorum!" Dediğimde Erika en masum gülümsemesiyle bana bakıyordu. Reika lafa girdi "Bir gün eskrim antrenmanı yapmazsan ölür müsün?" Dediğinde kaşlarımı çattım.

"Sizin aptal hoşlantınız yüzünden antrenmanım yarım kaldı!" Diye bağırdığımda ikiside birbirine baktı ve güldü. Erika "Aptal hoşlantı mı? Tanrım Ryuuji ve sen gec-" diyecekken onu susturmayı başarabilmiştim.

"Neden futbol antrenmanı izliyoruz ki?" Diye söylenmeye devam ettiğimde Reika sinirle "Aman be! Ne konuştun ya, niye geldin kızım o zaman?" Dediğinde söyleyecek bir şeyim olmadığı için sustum ve önüme baktım. "Shou koşa koşa gitmiştir şimdi." Dedi Erika gülerek.

"Evet, aynı senin gibi!" Dediğimde sertçe koluma vurdu. "Ah!" diye bağırdığımda kollarını göğsünde birleştirdi ve konuşmaya başladı. Erika "Bir kere ben 'Futbol' antrenmanı olduğu için gidiyorum!" Dediğinde Reika bana gülerek göz kırptı.

...

Tahmin ettiğimiz gibi Shou koşarak gelmişti. Hatta onlarla antrenman yapıyordu! Ne arsız bir çocuk bu?! "Demek geldiniz?.." dedi Ryuuji sırıtarak. Ouzou'da bizi fark etmiş olacak ki, daha doğrusu Erika'yı...Gülerek yanımıza geldi. "Hoşgeldiniz kızlar!" Dediğinde Reika lafa atıldı.

"Hoşbulduk! Ancak..." Dedi ve etrafına baktı. "Kota nerede?" Dediğinde Ouzou sırıtarak "soyunma odasında... Üstüne su dökmüştü onu değiştiriyor olmalı." Dediğinde Erika'da ona sırıtarak baktı ve arkasına dönüp soyunma odasının nerede olduğuna bakınmaya başladı.

"Siz futbolcular ne kadarda titizsiniz, üstüne su döktü diye üstünü mü değiştiriyor gerçekten?" Diye mırıldanarak sorduğum soruya Ryuuji yanıt verdi. "Hayır, sadece Kota..." Dedi ve Ouzou cümlesini bitirmesine izin vermeden. "Sizin daha doğrusu Reika'nın geleceğini duydu ve temiz giysiler giymek istedi sanırım." Dedi sırıtmasını eksik etmeden.

"Çok sadık bir kardeşsin Ouzou!" Dedi Shou gülerek...

...
Reika Saionji

Lanet soyunma odasını aramak için arkamı döndüm ve arkamdan gelen konuşmalara kulak asmadan ilerlemeye başladım. Kabinlerin yanına geldiğimde tabelalara baktım.

Kadın soyunma kabinleri ->
Hayır!

Erkek soyunma kabinleri <-
İşte buldum!

Tabiki yanlışlıkla olmuş gibi odaya dalmak gibi fikirlerim vardı bu yüzden elimi çabuk tutarak tıpkı şafak operasyonu yaparmışcasına odaya daldım.

Odaya girdiğimde karşımda tamda istediğim gibi bir manzara vardı. Yunan tanrısı gibi bir Kota!

"Aman tanrım!" Ağzımdan kaçmış olan bu iki kelime ile beni dahada heyecanlandıracak bir şey olmuştu ve Kota arkasına dönmüştü!

On yedi yaşındaki çocuk ne kadar antrenman yapıyor olabilirdi de bu kadar kası vardı? tanrım!

"Burası erkek kabini, orada yazıyor." Dedi ve umursamadan çıkardığı tişörtü spor çantasına geri koydu. "Seni görmeye gelmiştim aslında..." Dediğimde bana anlamsız bakışlarla baktı. "Soyunma odasında mı?" Dedi ve gülerek çantasından yeni bir tişört çıkarttı.

"Evet, ne var bunda?" Sorduğum oldukça arsız soruyu yanıtsız bıraktı ve gülerek eline aldığı tişörtü bir kenara koyup yanıma geldi. Sırtımı arkamızdaki rüzgardan kapanan kapıya dayadım ve kafamı yukarı kaldırarak yüzüne baktım.

"Bende ne zaman yüzüme bakacağını düşünüyordum." Diye alayla mırıldandığında domatese dönmemek için dualar ediyordum.
"Beni istediğin gibi görebildin mi bari?" Diye sırıtarak sorduğu soruya tekrar oldukça arsız bir cevap vermeyi tercih etmiştim. "Fazlasıyla..." Gülümseyerek verdiğim cevaba gülümseyerek yanıt verdi.

"O zaman beni dışarıda bekleyebilirsin." Dediğinde sırıtarak yanıt verdim. "Göreceğimi gördüm, burada durmamda bir sakınca yok bence..." Dediğimde kenara koyduğu tişörtü aldı ve üstüne geçirdi

"görebileceğinin çeyreğini bile görmedin Rei..." Dediğinde kast ettiği şeyi anladığım için kıpkırmızı olmuş olabilirdim.

"Hadi bizimkilerin yanına gidelim." Dedi ve beni beklemeden kapıyı açıp dışarıya çıktığında bende peşinden gittim.

...
Rina Morita

"Asla futbol oynamam!" Diye çemkirmeye devam ederken gelen ikiliye döndüm. Reika ve Kota geliyordu. "Neler oluyor?" Diye soran Reika'ydı. "Erika'yı inatçı sanırdım! Sen neymişsin böyle!" Diye söylenmeye devam etti Ouzou.

Erika açıklama yapmak istercesine Reika'ya döndü ve konuşmaya başladı. "Şu inatçı mahlukat inat etti futbol oynamıyor!" Dediğinde Reika gülümsedi.

"Hadi Rina bende bilmiyorum utanmana gerek yok. Beraber oynayabiliriz, arkadaşlarımızın dert edeceğimi sanmıyorum..." Dedi ve çocuklara sorarcasına baktığında herkes Reika'yı onayladı.

"Ben biliyorum sadece oynamak istem-" diye inkar etmeye başlayacağım sırada Ryuuji lafa girdi. "Rina!" Dediğinde "Tamam ve!" Diye bağırdım öfkeyle.

...

Bana futbol oynayacağımız söylediklerinde maç yapacağımızı düşünmüştüm ancak sadece paslaşıyorduk. Daha doğrusu biz paslaşıyorduk üçüzler şekil şükül yapıyordu!

Erika sinirlenerek topu Ouzou'nun karnına oldukça sert bir şekilde şut attığında Ouzou inanılmaz bir şekilde bacağını havaya kaldırarak topu havaya gönderdi. "Küstah!" Diye söylendi Erika sinirle.

"Erika!" Shou'nun heyecanla bağırması üzerine Erika ona doğru döndü. Shou parmağı ile uzaktaki turuncu/siyah formalı, kahve at kuyruğu şeklinde toplanmış çok güzel bir kadını işaret ediyordu. "Misaki orada!" Dediğinde Erika heyecanla kadına doğru el sallayarak koşmaya başladı. Shou'da peşinden gitmişti.

"O kadın Shimizu Misaki değil mi?" Bunu soran Ryuuji'ydi. Kota lafa atladı. "İyide bu ikisi Misaki'yi nereden tanıyor?" Dediğinde Erika'da Shou'nun peşinden kibarca yürüyerek Misaki'nin yanına gidiyordu.

"Erika, Shou ve Reika Misaki sayesinde tanıştı. Daha doğrusu Reika ve Shou aynı sınıftaydı ancak arkadaş değillerdi... Daha sonrasında Misaki; Erika, Reika ve Shou'yu futbola teşvik edince üçü çok yakın arkadaş oldu. Bir nevi Reika'nın kilo vermesindeki en büyük etkenlerden biride diyebiliriz..." Dediğimde Kota'nın tek takıldığı şey "İyide Reika hani futbolu bilmiyordu ayrıca Reika eskiden kilolu muydu?" Dediğinde gülümseyerek cevap verdim.

"Evet, Reika futbol bilmiyor çünkü Shou ve Erika ile sadece o zamanlar antrenman yapıyordu futbol oynamıyordu. Ayrıca evet Reika eskiden kilolu bir kızdı ancak mükemmel azmiyle hızlı bir şekilde kilo verdi ve şuanda dehşet güzel bir kadına dönüştü!" Dediğimde Kota hayranlık dolu kırmızı gözlerini mor saçlı kızın üzerinde gezdirdi.

"Eski halini merak ediyorum doğrusu... Eskiden bile eminim ki çok güzeldir." Dedi Kota mırıldanarak. "Evet Reika kiloluyken bile çok güzel bir kızdı." Dediğimde üçlü Misaki'yle vedalaşıp yanımıza gelmişti.

"Sen neden gelmedin Rina?" Diye sordu Shou. "Biliyorsunuz Misaki'yi pek tanımıyorum sadece bir kaç kez gördüm..." Dediğimde Erika gözlerini devirdi. "Futbol yerine eskrimi seçtiğin için sana trip atacağını mı düşünüyorsun gerçekten?!" Dedi sinirle.

Ryuuji lafa atladı "Eskrim mi yapıyorsun?" Dediğinde gülümsedim. "Bir iki aydır... Yalnızca amatörüm." Dediğimde " "'Antrenmandayım' dediğinde seninde futbolcu veya voleybolcu olduğunu düşünmüştüm." Dedi gülümseyerek. Shou sinirle lafa atıldı. "Zaten eskiden futb-" diyecekken asla masum olmayan bir gülümsemeyle ağzını kapattığımda herkes garip bir şekilde bize bakıyordu...

...

Ay sonunda bitti bölüm ĞDMXŞSMXŞSLZ

Fav karekter?

Fav cümle?

Fav sahne?

Kota ve Reika etkileşimine ne diyorsunuz pekii?


moon track, victorykickoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin