2.1 sarisinim

878 57 565
                                    

Bu bölüme geçmeden önce bu bölümde normalde full texting yazacaktım ancak _0lavinia0_ istediği için bölümü yarı texting ve ya full düz yazı yazacağım. Çünkü canım arkadasıma textingden gına gelmis biraz düz yazı yazda olay görelim diyor😔 neyse iste hadi size iyi okumalarr!💗

---------

Akşam

------------

Ryuuji / Rina
Sohbet!

Rina: eee ne zaman
Geliyorum?

Ryuuji: nereye?

Rina: öküz müsün sen?
Çağırdın ya beni eve
'Çalıştırmak için'

Ryuuji: ah unutmuşum
Üzgünüm. İstediğin
Zaman gelebilirsin.

Rina: iyi o zaman
şimdi geliyorum.

Ryuuji: bekliyorum.
📍

--------


Rina Morita

Üzerimde kırmızı bir crop ve altımda da siyah bir eşofman vardı. Açıkçası arkadaşlarımın evine giderken pekte özen göstermeme gerek yoktu. Sonuçta oraya sadece ders çalışmaya gidiyorum.

Sırt çantamın içine içleri tüm yıl boyunca bom boş olan matematik kitaplarımı yerleştirdikten -teptikten- sonra evden ayrıldım.

Üçüzlerin evi ile benim evim arası yürüme mesafesi olarak yaklaşık yirmi dakika falandı. Maalesef...

Ryuuji'nin bana attığı konuma vardığımda büyük eve baktım. Bunlar bu kadar zengin miydi? Tabiki zenginler, yoksa neden bu kadar şımarık olsunlar ki!?

Evin büyük bahçe kapının yanındaki zile bastığımda zilin üstündeki ekrandan bir insan belirdi. "Kimsiniz genç bayan?" Dediğinde ilk başta 'bayan anandır' diyecektim ancak hayır ben gayet saygılı ve kibar bir kadınım. "Ben Rina Morita, üçüzlerin arkadaşıyım."  Dediğimde ekrandaki, bir süre bekledi ve konuşmaya başladı. "Pekâlâ bir kaç saniye bekleyin lütfen."

Hayır yani daha ne kadar bekleyeceğim? Resmen terörist muamelesi görüyorum burada! Sanki evinize bomba atacağım ya. (Şüpheli)

Kapı sonunda açıldığında içeriye geçtim bahçe saray bahçesi gibiydi. Gerçi evde resmen saraydı... Bahçede resmen gölet vardı. 'Ben neden fakirim?' diye düşündürüyordu insana.

Evin içerisine girdiğimde kapıda, Ouzou ve Ryuuji vardı. Kota içerideydi sanırım. "Hoşgeldin Rina!" Dedi Ryuuji gülümseyerek. Ouzou'da "Hoşgeldin yengem!" Dediğine Ryuuji ve benim sert bakışlarıma maruz kalmıştı.

İçeriye baktığımda koltukta PlayStation oynayan Kota'yı gördüm. "Hoşgeldin Rina!" Dediğinde bende sonunda "Hoşbuldum!" Diyebilmiştim.

Ryuuji'ye baktığımda üzerinde gri bir eşofman altı ve üzerinde yeşil bir sweatshirt vardı! "Sen o sweatshirt ile terlemiyor musun?" Diye sorduğum ani soruyla başını olumsuz anlamda salladı. "Sen o üzerindekiyle üşümüyor musun?" Diye sorduğunda bu sefer ben başımı olumsuz anlamda salladım.

"Ryuuji, hava resmen kırk derece! Manyak olan sensin kardeşim..." Ouzou'nun söylediğiyle kıkırdadım. "Sende çok terlemişsin herhalde?" Dediğimde üzerine baktı. Üzerinde tişört yoktu. "Ouzou evde 7/24 böyle gezer!" Kota'nın koltuktan gelen sesiyle Ouzou cevap verdi. "Keşke Erika'da gelseydi... Mükemmel kaslarımı görebilirdi." Dedi sahte ve alaycı bir hüzünle. "Erika seni böyle görseydi sen hâlâ burada olmazdın." Dediğimde Ryuuji ve Kota gülmüştü.

moon track, victorykickoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin