Sabahın sekizinde kapımın hunharca çalınmasıyla uyanmıştım. Kim gelmişti bu saatte? Sinirle ayağa kalktım ve yatağımın dibindeki, ucunda pon pon olan ev terliklerimi ayağıma geçirdim. Ardından geceliğimin ceketini giyip önünü bağladım. Kapının önüne geldiğimde sinirli bir ifadeyle kapıyı açtım.
Evet, kapının önünde; Reika, Erika, Ouzou ve Kota duruyordu...
Ne işleri vardı sabahın köründe. Saatimin takvim kısmına baktığımda bugünün cumartesi olduğunu gördüm. Fal taşı gibi açılmış gözlerimi kapımın önündeki 'dilenci kılıklı' arkadaşlarıma çevirdiğimde hepsi bıyık altı gülüyordu!
Hainler! Ani gelen aydınlanma ile kapıyı açtığım gibi yüzlerine geri kapattım. Götleri donsunda görsünler! Bir saniye... Hava otuz derecenin üstünde olmalı. O halde sıcaktan tavuğa dönsünler! Kına için yemek lazım değil mi?:D
Kapının yumruklanması ile geri açmak yerine salonuma geçip koltuğa oturdum. Kapının önünde bana bağırıyorlardı. Umursamak yerine televizyonumu açtım ve sesi 100 yaptım.
Kapıdan gelen kilit sesiyle altıma yapacaktım! Erika'da evimin anahtarının olduğunu unutmuştum...
Hızla ayağa kalkıp geri kapıya gittiğimde hepsi çoktan eve girmişti. Kota ve Ouzou salona göz gezdirdikten sonra bize döndüler ve konuşmaya başladılar. "Biz gidelim artık, daha damadı hazırlayacağız." Dedi Kota neşeyle. BU ÇOCUK BİLE GÜLÜYORSA, ben bittim.
"Zorlu olacak..." Diye mırıldandı Ouzou ardından bize veda edip evden ayrıldılar. Başka bir deyişle benim gazabımdan kaçıp, Ryuuji'nin gazabını tercih ettiler!
"Hadi gelin kız! Kınamız var bugün hazırlanma vakti!" Dedi Erika gülerek. Ardından elindeki kıyafet kılıfını gösterdi. Reika beni süzdü ardından "Eğer kezban gibi, 'Ben böyle geleceğim' tarzı şeyler zırvalarsan seni öldürürüm!" Dediğinde sustum. Potansiyel var...
İkisi hazırlanıp gelmişlerdi. Erika'nın üzerinde kırmızı, bedeniyle bütünleşmiş aşırı şık bir elbise vardı. Reika ise zümrüt yeşili bir elbise giymişti. İtiraf etmeliyim elbiseleri mükemmeldi.
(Kıyafetlerini bölüm sonuna koydum.)"Tatlım maalesef sana kına kıyafeti bulamadık." Dedi Erika üzgün bir şekilde. Hayır Rina, mutlu olduğunu belli etmemelisin! Bulmak için her yolu denerler! "Ne yazık..." Dedim gülmemeye çalışarak. Reika gülümsedi. "Onun yerine sana bunu aldık." Dedi ve kıyafet kılıfının içinden beyaz bir abiye çıkarttı. Fazla abartılı?
İğrenir gözlerle kıyafete bakmaya çalıştım. Tamam, güzeldi ancak kınada beyaz elbise mi giyecektim! "Kınada beyaz elbise mi giyilir yahu!" Dediğimde Reika hüzünlü gözlerle bana baktı. "Haruka teyze bu sabah bize kına kıyafetini verecekti, bu yüzden kıyafet kiralamamıştık. Ne bilelim kadının kına kıyafetinin kınayla hiçbir alakası olmadığını!" Dediğinde kıkırdadım.
"Hadi git giyin çabuk!" Diye söylenmeye başladı Erika. Daha fazla konuşmasın diye kıyafeti alıp odama gittim. Aslında mutluydum. Ryuuji sevdiğim bir arkadaşımdı... Bugün ise sevdiğim ve eğlendiğim bir gece olacaktı.
Beyaz elbiseyi zorlukla giydikten sonra aynadan kendime baktım. Arkasını kapatamamıştım. Tam kızları çağıracağım sırada kapı açıldı.
İçeriye gelen Reika gülümseyerek "Tahmin etmiştim," dedi ve yanıma gelip elbisemin fermuarını tuttu. "Hiçbir zaman kendin kapatamazsın!" Dediğinde güldüm. LANET OLSUN RİNA, GERÇEKTEN EVLENMİYORSUN VE REİKA SENİN ANNEN DEĞİL!
"Beni duygulandırmasana! Gerçekten evleniyormul gibi hissediyorum!" Dediğimde Reika tebessüm etti. "Bugün sen evlenmesen bile kalplerinizin evleneceği ve bir ömür beraber atacağına eminim..." Mırıldandığı şeyi anlayamamıştım. Tekrar etmesini söylediğimde "boşver" diyerek geçiştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
moon track, victorykickoff
Fanfictionguncel okumadiysan zevk vermez. Yirmili bolumler sarabilir. VictoryKickoff Fanfic Ryuuji & Rina Erika & Ouzou Reika & Kota ©Verasiev/ 2023 22.04.23 DÜZENLENİYOR