2.6 Kageura etkisi

745 57 380
                                    

Erika Takatou

Hepimiz mekana girmiştik. Bize ayrılan masayı bulmak için masaların üzerinde duran takım isimlerine bakıyorduk.

New Tokyo FC Rose, Heavens FC, Thunderbolts, Tsubakimori, Amarillo...

Masaların üzerinde duran kağıtta yazan takım isimlerinden bir kaçıydı. Ryuuji, "Aman tanrım, Tsubakimori bile bu davetteyken bizi nasıl davet etmezler?" Diye sorgulamaya başlamıştı.

"Onlarda elbette parayla buradalar. Koçlarının çok zengin olduğunu duymuştum." Dedi Aoto etrafa bakınırken. "Ah, bu senin eski takımın değil mi Aoto?" Dedi Rosa merakla.

Aoto geçiştirmeye çalışırcasına, "Evet, öyle." Demiş ve etrafına bakınmaya devam etmişti. "Rose diye futbol takımı mı varmış? Hemde kadın futbol takımı..." Demişti Rosa mırıldanarak. Sanırım takımın adını kendi adıyla benzettiği için öyle söylemişti.

"İşte masamız orada!" Dedi Shou heyecanla. Masamıza geçtiğimizde diğer takımlara göz attım. İçeriye daha yeni giren Misaki'yi gördüm. Yanında ise Koç Hanashima'nın eski oyuncusu Kuribayashi Youhei mi vardı? Aman tanrım...

"Vay vay vay, Furuya kardeşlerde burada! Sizi yarın bir düelloya davet ediyorum! Ne kadar geliştiğimi size kanıtlayacağım!" Evet, bunu diyen Suguro'ydu. Shou hayranlıkla onu seyrederken Kota, "Sen hâlâ dersini almadın mı Suguro?" Demişti.

"Size karşı ben ve şu aptal kaptan ile sarışın mülteci! Var mısınız bir maça?" Dedi sinirli çıkan sesiyle. Bir insan ne kadar arsız olabilirse o kadar arsızdı.

"Sarışın mülteci mi?" Dedi Rosa ve gülmeye başladı. Ardından kafasını Aoto'nun omzuna yasladı. Aoto kendini geriye çektiğinde Rosa, "Çok kabasın Takuma!" Demişti. Attığı trip Aoto'nun hiçte umrunda gözükmüyordu...

"Aptal kaptan mı? Ayıp oluyor Sugurocuğum." Dedi Shou kaşlarını çatarak. "Kes sesini velet! Bu sefer üçüzlerin canını okuyacağım." Kararlı çıkan sesi üçüzlerin aynı anda göz devirmesine sebep olmuştu.

Ouzou eliyle Suguro'ya kış kış işareti yaparak onu çıldırtmıştı. Suguro gitmeden hemen önce "Sizi yeneceğim! Göreceksiniz!" Diye bağırmaya ihmal etmemişti. "Evet, Suguro evet. Yeneceksin bizi..." Dedi Ouzou arkasından alayla.

"Tsubakimori için mükemmel bir kaptan olabilir ama bize karşı hiçbir şansı yok." Dedi Ryuuji emin bir sesle. "Shou, Suguro sana abayı yakmış sanırım. Baksana seni kendi takımına aldı!" Dedi Rina alayla gülmemek için kendini zor tutarken. "Bu suyu üstüne dökerim senin!" Dedi Shou sinirle. Rina üzerindeki siyah elbiseyi düzeltti ve salık bıraktığı sarı saçlarını geriye attı. Ardından gülümseyerek "Deneme bile." Dedi.

"Görüşmeyeli uzun zaman oldu Furuya." Arkamızdan gelen erkek sesiyle geriye döndük. Akira Kageura... Bunu Ouzou'ya söylemiş olmalıydı.

"Ve Takatou." Dedi beni gördükten hemen sonra. İşler karışacak!
Kota kaşlarını çatarak, "Ve Takatou derken?" Diye sormuştu.

"Evet, uzun zaman olmuştu Kageura." Dedim elimdeki içeceği masaya bırakırken. Reika yanıma geldi ve "Ouzou ve Akira'nın kavgalı olduğunu duymuştum. Öğrenirse sıkıntı çıkmasın?" Diye kulağıma fısıldadı. "Şu durumda ne yapabilirim?" Dedim endişeyle.

"Siz tanışıyor musunuz?" Dedi Aoto Akira'ya bakarak. Akira ve Aoto'nun yakın arkadaş olduğunu biliyordum. Yani Aoto predators'a gelmeden önce öylelerdi.

"Ne için gelmiştin Akira?" Dedi Ouzou umursamadan. "Hiç, selam vermek istedim. En sevdiğim rakibim ve" dedi Ouzou'ya bakarken. Ardından bana baktı. "eski kız arkadaşıma." Dediğinde tüm gözler bana döndü. Aptal Kageura! Bunu bilerek yaptı.

Gözlerim kocaman açılmıştı. "Her neyse. Eğer bir daha futbola dönersen, Amarillo'ya katılabilirsin Takatou. Eski mevzuları kapatmak isterim." Dediğinde dahada şaşırmıştım. Akira eskileri unutup tekrar arkadaş mı olmak istiyordu? Ben yanlış anlamışımdır.

"Bazıları gibi Predators'a katılmanı önermem. Malum üçüzler varken arka plana atılman çok mümkün. Değil mi Takuma?" Dediğinde ne yapmaya çalıştığını nihayet anlamıştım. Ortalığı karıştırmaya çalışıyordu. Çünkü üç sevmedi insan aynı masada oturuyordu. En sevmediği üç insan arkadaş olmuştu.

Aoto sinirlensede belli etmedi. "Amarillo'ya katılmam için hiçbir sebep yoktu Kageura. Her şeyi üstüne alınan sendin. Ben arka planda olmaktan memnunum." Dedi düz bir şekilde. Akira Rosa'ya baktı ardından tekrar Aoto'ya döndü.

Gülümseyerek tekrar konuşmaya başladı. "Sana, eski en yakın arkadaşının küçük kız kardeşiyle mutluluklar Takuma." Dediğinde ben bile şok olmuştum.

Shou şokla, "Ne!" Diye bağırdığında herkese aydınlanma gelmişti. "Bir insanın nasıl herkesle bir geçmişi olabilir aklım almıyor..." Dedi Reika öfkeyle mırıldanarak.

"Bu arada Reika, arkadaşların küçükken parayla Amarillo'nun alt yapısına girdiğini biliyor mu?" Dedi gülümsemesini sürdürürken "Çok zavallıcaydı..." Dedi üzülmüş gibi yaparken. Reika bembeyaz kesilmişti. Kota'nın gözleri Reika'ya döndüğünde Reika utanarak yere baktı. "Bu kadar kaos yeterli Akira. Hadi gidelim, Misaki seni bekliyor olmalı." Dedi yanındaki çocuk.

Bu çocuğu hatırlıyordum. Haru İtsuki, Amarillo'nun bir diğer forveti. "Misaki'nin seni beklediğini düşünmüyorum. Youhei ile gayet mutlu gözüküyor!" Dediğimde Akira sinirlenmişti.

Tüm Tokyo, Akira'nın Misaki'den hoşlandığını bilirdi. Aynı tüm Tokyo'nun Misaki'nin Youhei'den hoşlandığını bildiği gibi.

Hiçbir şey söylemeden yanımızdan ayrıldığında sonunda tuttuğumu bile fark etmediğim nefesimi bırakmıştım.

"Sanırım, konuşulması gereken şeyler var..."

...

Biraz kısa oldu kusura bakmayın💗🥹

Fav karekter?(Akira:D)

Fav sahne?

Fav söz?

Fav ship?

moon track, victorykickoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin